Universet & dets hemmeligheter ⇒ Det som skjer i 2012
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2007 15:50
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
En ting i livet er sikkert, vi skal alle sammen dø når vår tid er inne. Hva som skjer i 2012 er ikke sikkert, men uansett så trenger det ikke være negativt. Jeg er ikke pessimistisk og frykter ikke år 2012, men ser frem til det. Tiden vil vise hva som skjer, men jeg tror at det er noe positivt! Mitt motto er : Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe uansett hvor forferdelig det oppleves i øyeblikket. Det kan brukes om alt. Vi er her på jorden for å lære, og så er det opp til hver enkel hvordan vi velger å se.
Antall ord: 110
bjørnekvinnen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2007 21:20
- 17
helt enig med deg der så tror jeg folk begynner og bli mere våken med at vi må skjerpe oss angående jorden osv, så får vi bare håp at de som tror på det gamle systemet som vi har blitt hjernevaska med igjennom livet blir åpen for den nye energienbjørnekvinnen skrev:En ting i livet er sikkert, vi skal alle sammen dø når vår tid er inne. Hva som skjer i 2012 er ikke sikkert, men uansett så trenger det ikke være negativt. Jeg er ikke pessimistisk og frykter ikke år 2012, men ser frem til det. Tiden vil vise hva som skjer, men jeg tror at det er noe positivt! Mitt motto er : Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe uansett hvor forferdelig det oppleves i øyeblikket. Det kan brukes om alt. Vi er her på jorden for å lære, og så er det opp til hver enkel hvordan vi velger å se.
Antall ord: 167
love'n peace
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Re: BERMUDA TRIANGLE COMPASS
Dette ga ingen særlig mening. et merkelig regnestykke. 2 mot - poler = 1. desember 2012?AQUARIUS skrev:...
Klippet bort all ropingen, som jeg ikke orket å lese.
...
( Dette er tema som angår sult, fattigdom, atomvåpen, forurensing, osv )
Menneskeheten har vist manglende evne til å løse slike oppgaver innen tidsfrist.
Vil vi måtte ha forurensing, global oppvarming, atomvåpen, Kkatastrofer. fattigdom i rikelige mengder?
De fire elementene brukes dessverre allerede til å gi global hodepine (jord luft ild vann)
Globalt sett står partene i kraftig opposisjon til hverandre og det utkjempes skruppel løst makt-arroganse. NEI TIL ATOM-VÅPEN
MEN 2 MOT-POLER BLIR =1, DECEMBER 2012
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Apr 2006 22:15
- 18
Re: BERMUDA TRIANGLE COMPASS
Unnskyld, men kan du forklare dette nærmere?AQUARIUS skrev:HE HE JEG TROR KJÆRE BJØRNEKVINNEN GJØR OSS EN STOR "BJØRNE TJENESTE"
MEN POL-SKIFTET VIL FINNE STED UANSETT OM BJØRNEKVINNEN ER FOR ELLER MOT
& MANGLER KUNNSKAP OM ASTROLOGIENS MULIGHET FOR SPÅDOM:
PLANET BEVEGELSER OG ASPEKTER ER VITENSKAPELIG BEVIST I ÅRTUSENER.
SÅ OM NOEN ER FOR ELLER MOT FAKTA ENDRER NOK IKKE PLUS OG MINUS...
NORDPOL OG SØRPOL SKIFTET TAR ANDRE KREFTER SEG AV DENNE DAGEN!
DENNE DAGEN VIL IKKE KOMPASSENE VÅRE VIRKE & VISE OSS DEN RIKTIGE VEIEN !
ELLER ER DET NETTOPP DET KOMPASSENE VIL VISE ? ( NOE HELT NYTT )
( NY INFORMASJON OM KLODENS NORDPOL & SØRPOL, ASTROLOGI, SPÅDOMMER, ÅNDENES & GUDENES NÆRVÆR MED MERE VIL UTSPILLE SEG )
GLOBALT SETT ER VI PÅ HELT FEIL KURS OG TRENGER Å VEKKES DENNE MAYA DAGEN
NOEN VIL NOK SØKE DET ÅNDELIGE OG ENDRE SIN KURS 180 GRADER.
DET BLIR DEN RENESTE KURSVIRKSOMHETEN FOR KLODEN 21.12.2012.
( Dette er tema som angår sult, fattigdom, atomvåpen, forurensing, osv )
Menneskeheten har vist manglende evne til å løse slike oppgaver innen tidsfrist.
Vil vi måtte ha forurensing, global oppvarming, atomvåpen, Kkatastrofer. fattigdom i rikelige mengder?
De fire elementene brukes dessverre allerede til å gi global hodepine (jord luft ild vann)
Globalt sett står partene i kraftig opposisjon til hverandre og det utkjempes skruppel løst makt-arroganse. NEI TIL ATOM-VÅPEN
MEN 2 MOT-POLER BLIR =1, DECEMBER 2012
Det er mulig at det er jeg som er blond, men jeg forstår ikke i alle dager hva det er du vil fram til.
Antall ord: 273
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
mutere? få katteøyne? telepatiske evner? Det hadde vært kult !
ps. Det skrives ikke skjifte men skifte ..
ps. Det skrives ikke skjifte men skifte ..
Antall ord: 18
Hide post links |
I siste illustrert vitenskap står det en hel del om forandringer som vil kunne komme til å skje fremover i et par hundre år. Bl. annet står det; i år 2100 tror man at klimaet vil være opptil 4.5 grader varmere. Havets vannstand vil stige med 19-58 cm. I år 2200 vil dagene bli 0.12 millisekund kortere. Den globale oppvarmingen får havet til å utvide seg som igjen får jorden til å snurre raskere rundt
Altså er det her snakk om små forandringer over lengre tid, men selvsagt har det stor innvirkning på klimaet og jorden, men forandringer er ikke noe i nærheten av det som er nevnt i den gamle mayakalenderen. Om jorden brått skulle endre rotasjonen, vil det få katastrofale virkninger. Ombytting av nord- og sørpolen er en prosess som startet for flere år siden. Nordpolen har allerede beveget seg mellom 5 og 10 mil sydover. Dette er visst natrulig og jorden har vært gjennom mange slike prosesser med endringer, men over lang tid. Den menneskelige påvirkningen, kan vel føre til at endringene skjer fortere, noe som sannsynligvis ikke er så bra.
Det er bare ca 4,5 år til 2012. Vi får bare vente å se, men jeg tror ikke verden blir så mye annerledes. Den vil sannsynligvis bli mer ødelagt, mer påvirket av menneskers uvettige virksomhet. At teknologiutviklingen vil gå raskere, det er det ikke vanbskelig å tro på. Tenk dere, ett menneske som ble født i løpet av de første 20 årene av 1900-tallet og som fremdeles lever. Tenk på hvilken utvikling de har sett, se bare hvor raskt verden har utviklet seg bare etter 2. verdenskrig!
Skal se at spanjolene og italienerne kommer til Norge og Scandinavia på "syden"-ferie om noen år! Tror dere at hvithaien også vil være på plass da?
Altså er det her snakk om små forandringer over lengre tid, men selvsagt har det stor innvirkning på klimaet og jorden, men forandringer er ikke noe i nærheten av det som er nevnt i den gamle mayakalenderen. Om jorden brått skulle endre rotasjonen, vil det få katastrofale virkninger. Ombytting av nord- og sørpolen er en prosess som startet for flere år siden. Nordpolen har allerede beveget seg mellom 5 og 10 mil sydover. Dette er visst natrulig og jorden har vært gjennom mange slike prosesser med endringer, men over lang tid. Den menneskelige påvirkningen, kan vel føre til at endringene skjer fortere, noe som sannsynligvis ikke er så bra.
Det er bare ca 4,5 år til 2012. Vi får bare vente å se, men jeg tror ikke verden blir så mye annerledes. Den vil sannsynligvis bli mer ødelagt, mer påvirket av menneskers uvettige virksomhet. At teknologiutviklingen vil gå raskere, det er det ikke vanbskelig å tro på. Tenk dere, ett menneske som ble født i løpet av de første 20 årene av 1900-tallet og som fremdeles lever. Tenk på hvilken utvikling de har sett, se bare hvor raskt verden har utviklet seg bare etter 2. verdenskrig!
Skal se at spanjolene og italienerne kommer til Norge og Scandinavia på "syden"-ferie om noen år! Tror dere at hvithaien også vil være på plass da?
Antall ord: 315
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
magnolia skrev:I siste illustrert vitenskap står det en hel del om forandringer som vil kunne komme til å skje fremover i et par hundre år. Bl. annet står det; i år 2100 tror man at klimaet vil være opptil 4.5 grader varmere. Havets vannstand vil stige med 19-58 cm. I år 2200 vil dagene bli 0.12 millisekund kortere. Den globale oppvarmingen får havet til å utvide seg som igjen får jorden til å snurre raskere rundt
2012 handler ikke om noen polskifte i det hele tatt, det handler om endring i våres energi og bevisthet
Antall ord: 337
love'n peace
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Nybegynner
- 17
en kalendeler som har hatt rett førBA. skrev:2012 handler om en utgått kalender.
Antall ord: 17
love'n peace
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, det er derfor det heter kalender.guardian skrev:en kalendeler som har hatt rett førBA. skrev:2012 handler om en utgått kalender.
Antall ord: 26
Hide post links |
Vel, vi må nok vente og se. Mulig at mayakalenderen ikke har tatt feil før, det skal jeg ikke motsi. Ikke kan jeg si så mye om deres spådommer heller, men forandringer blir det. Hvor fort det skjer er heller ikke godt å si. Det meste er i ubalanse, men jeg tror på at vi er energier som på en eller annen måte er knyttet til hverandre og alt annet som lever på denne jord. Jeg tror også at vår energi er i forbindelse med universet og evt. andre former for energi. Noen ganger undrer jeg meg på om vi er den evt. sivilisasjonen som er sist i utviklingen??? Jeg har merkelige drømmer om om lysskikkelser fra andre dimensjoner og planeter. I mine absurde drømmer finnes det sivilisajoner på et mye mer utviklet og høyere plan enn menneskenes og jordens. Det er en grunn til at vi stadig er under utvikling. Sannsynligvis er vi nødt til å feile grovt før vi kan kjøre inn på det rette sporet igjen, men jeg tror ikke vi skal bli utslettet fullstendig. I fremtiden vil sannsynligvis antall mennesker bli redusert, men samtidig tror jeg at vi har oppnådd en helt annen innsikt og forståelse enn i dag. Det er vår misjon å jobbe oss frem til harmoni og balanse, dvs jobbe med våre energier og oppnå en dypere innsikt om oss selv. Spørsmålet er kanskje; hvem er vi egentlig? Hva er egentlig formålet med å være oss? Vi er jo noen fantastiske vesener. Om mine visjoner og drømmer er sanne vet jeg ikke, og kan ikke si noe om det. Men i den siste tiden er de svært påtrengende og har til nå bare gjort meg forvirret og usikker. Det er som om jeg ikke får tak i det egentlige budskapet.
Antall ord: 315
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
vi får vente og se hva som skjer.......spennende!
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2007 04:11
- 17
- Lokalisering: Namsos
Noe så interessant har jeg ikke lest på lenge.
Antall ord: 9
aill e teit, wack og heilt itn peil.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2005 14:27
- 19
- Lokalisering: Care Avenue
http://www.tv-links.co.uk/video/9/4750/7310/48589/70880
En liten dokumentar fra History Channel ang. kalenderen dems, 42-45 minutter lang
En liten dokumentar fra History Channel ang. kalenderen dems, 42-45 minutter lang
Antall ord: 25
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.
- Dexter Morgan
- Dexter Morgan
Hide post links |