kraBat skrev:Kanskje for deg...
Ja meg og flere...
...Kommunikasjonen mellom dere på jorden er det dere bruker mest tid på. Desto viktigere er det at denne kommunikasjonen bidrar til å løfte og styrke hverandre i kjærlighet. Alle handlinger og ord har en god hensikt bak seg uansett hvordan det måtte komme ut. Tilgivelse er nøkkelordet. Sårer du deg selv ved å såre andre? Sårer du andre ved å såre deg selv? Du er den andre. Du sårer andre ved å såre deg selv. Du sårer deg selv ved å såre andre. Hvordan ønsker du at andre skal oppfatte deg? Ønsker du å være en lysarbeider med et godt hjerte? Hva skjer når du ikke er i hjertet?...
...For å kunne skape fred i verden trenger menneskene fred i hjertene sine. Fred i hjertet oppstår når alle uoverensstemmelser er borte. Ro og fred i tanker og i sinn. Det starter med deg selv først. Den dagen du har fred i hjertet ditt, og det ikke lenger er noe som kan gjøre deg opprørt fordi du har oppnådd en indre ro, vil du kunne merke forandringer i omgivelsene dine. Du vil skape fredfylte relasjoner...
Selv om det ikke er nøye for deg hvor infoen kommer fra, tar jeg meg likevel bryet med å fortelle at disse sitatene kommer fra:
http://www.ildsjelen.no/phpbb3/viewtopi ... 7b3881f28c
kraBat skrev:Ingen eier informasjon i realiteten og er det ikke det som teller.
Nei, men skal man spre informasjon og opplysning må man også være åpen for både spørsmål og kritikk. Er man en lysarbeider overser man alle evt. dårlige undertoner og svarer på spørsmålet på en forståelsesfull måte...
kraBat skrev:Jeg kan begynne og kalle visse personer for grunnloven snart, slapp av.
Ja, vi er vel alle grunnloven på sett og vis, så det tror jeg ingen ser på som noe negatvt.
Jeg slapper forresten veldig godt av
Det er jo helg og jeg er fremdeles i et mystisk godt humør som har vart i en måned allerede...
kraBat skrev:Klart jeg reagerer når jeg føler meg krenka med jeg ''gjennomskuer'' deg komentarer. Ferdig med saken. (deg og hecate)
Som lysarbeider burde du heller se på spørsmål som en mulighet til å spre mer info og kunnskap, enn som en krenkelse. Husk også de kloke ordene fra min guru Snuppedilla om at hvis du føler deg truffet, bør du kanskje gå i deg selv og finne ut hvorfor. Deretter kan du bruke det til å jobbe med å bli et enda bedre menneske. En bedre lysarbeider som har fred i både seg selv og i samspill med andre.
Og til slutt: en lysarbeider blir aldri "ferdig med saken". Det er alltid mer å lære og mer å gjøre, både i seg selv og i forhold til andre...
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap