Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gjenferd??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Feb 2006 20:09
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Gjenferd??
Dama mi fortalte meg at igår klokka 0010 satt hu helt i enden i sofaen i stua og morra hennes satt helt på andre siden av sofaen,så kjente dama mi plutselig en sterk lukt av manne parfyme i stolen rett ved siden av henne,morra hennes merket den sterke lukta av parfymen når hu gikk bort til den stolen hu også,men den lukta forsvant helt plutselig å (merkelig)...Den manne parfymen lukta VELDIG likt som den parfymen eks-kjæresten til morra brukte sa hu..Men etter det ble slutt mellom dem var han fortsatt veldig forelsket i henne å prøvde få henne tilbake,men han døde for ikke så veldig lenge siden,men han døde ikke i huset dems...
Er det mulig at han går igjen hos dem?..bare lurer..
Jeg synes det er litt merkelig jeg da...
Antall ord: 145
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Det er fullt mulig det er noe han vil fortelle "sin kvinne", han kommer kanskje innom flere ganger...
Amfelia
Amfelia
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Men er det da mulig at han har andre "tegn" på at han er der enn denne paryme lukten?Amfelia skrev:Det er fullt mulig det er noe han vil fortelle "sin kvinne", han kommer kanskje innom flere ganger...
Amfelia
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Hun det gjelder kan vel bare enkelt og greit spørre om han vil gi henne et tegn, trenger ikke komme der og da, men kanskje senere.Icebreaker skrev:Men er det da mulig at han har andre "tegn" på at han er der enn denne paryme lukten?Amfelia skrev:Det er fullt mulig det er noe han vil fortelle "sin kvinne", han kommer kanskje innom flere ganger...
Amfelia
Er hun åpen for dette vil hun merke det, tror jeg...
Meditasjon er også en flott måte å "flyte bort" på, og mange får kontakt nettopp under meditasjon.
Amfelia
Antall ord: 99
Hide post links |
hei?
heisann;)
kan eg hjepe deg me noe??
når det hjelder gjernferd?? tror du??
kan eg hjepe deg me noe??
når det hjelder gjernferd?? tror du??
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2007 22:51
- 17
- Lokalisering: '
gjenferd
Hey. det kan godt var det er ekskjæresten hennes som går igjen hos dere..ånder er sjeler som ikke vil dra...det kan for eksempel være at han skulle gjøre noe mn ikke fikk gjort det før han døde.han har noe uoppgjort. eller han ikke forstår han er død...
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
eller at han kanskje bare vil passe på sin kvinne?
Amfelia
Amfelia
Antall ord: 11
Hide post links |
Re: Gjenferd??
Kan det være at ekskjæresten ønsker å be om unnskyldning? Eller så vil han bare rett og slett bli en stund for å se til sin eks.Icebreaker skrev:Dama mi fortalte meg at igår klokka 0010 satt hu helt i enden i sofaen i stua og morra hennes satt helt på andre siden av sofaen,så kjente dama mi plutselig en sterk lukt av manne parfyme i stolen rett ved siden av henne,morra hennes merket den sterke lukta av parfymen når hu gikk bort til den stolen hu også,men den lukta forsvant helt plutselig å (merkelig)...Den manne parfymen lukta VELDIG likt som den parfymen eks-kjæresten til morra brukte sa hu..Men etter det ble slutt mellom dem var han fortsatt veldig forelsket i henne å prøvde få henne tilbake,men han døde for ikke så veldig lenge siden,men han døde ikke i huset dems...
Antall ord: 174
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Sep 2005 20:28
- 19
- Lokalisering: nordvestlandet
Re: Gjenferd??
Kan godt være det, kan fortelle om en opplevelse e hadde hos svigermora mi. Var da e gikk høygravid,så e hadde problemer med å få sove på natta..sto opp og så på tv,e døste jo av etterhvert..så plutselig bråvåkner e og kjenner sånn gammel dame parfymelukt. Tenkte at nå er det nesa mi som tuller. Gikk inn på kjøkkenet og kom tilbake, kjenner den samme lukten. Og lukten var veldig avgrensa. Var sånn e kunne ta et skritt frem og kjenne lukta,gikk e tilbake kjente e den ikke.Icebreaker skrev:Dama mi fortalte meg at igår klokka 0010 satt hu helt i enden i sofaen i stua og morra hennes satt helt på andre siden av sofaen,så kjente dama mi plutselig en sterk lukt av manne parfyme i stolen rett ved siden av henne,morra hennes merket den sterke lukta av parfymen når hu gikk bort til den stolen hu også,men den lukta forsvant helt plutselig å (merkelig)...Den manne parfymen lukta VELDIG likt som den parfymen eks-kjæresten til morra brukte sa hu..Men etter det ble slutt mellom dem var han fortsatt veldig forelsket i henne å prøvde få henne tilbake,men han døde for ikke så veldig lenge siden,men han døde ikke i huset dems...
Dette var rett før e fikk vite at det spøkte der. Etter den episoden har e oxo sett skygger der..
Antall ord: 269
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.
O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!
The place is haunted!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Rart at parfymen går igjen oxo da, spesiellt sia den gjerne vart brukt på kroppen til desse som dør og kroppen råtner som kjent gjerne bort. Trur nok heller at nokon spiller nesen deres eit puss eller 2...
Antall ord: 41
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Aug 2007 08:27
- 17
- Lokalisering: Rogal And
Heisånn!
Jeg har gjennom flere år flyttet rundt,og bodd i endel Hjemsøkte hus,åndene har villet at jeg skulle få erfaring med denne andre verden.På godt å vondt.
Et av husa jeg leide,var bygget på 50-tallet,og ofte fikk jeg den der rare følelsen av å være tilbake i gamle dager,jeg fikk ofte besøk under innsoving,av mennesker jeg ikke har sett før,og de vekket min samboer,som trodde det var jeg som drev å trollet.
Et av soverommene i dette huset,avga en fæl lukt,lignende den som kommer ut fra kroppen etter å ha vært på fylla.
Når jeg bodde der var jeg så "marinert" i dette åndehuset,at jeg ikke visste hvem jeg selv var til tider.
Nå bor jeg i et nyere hus.
Men men..huset er bygget på en eldgammel tomt,og det som kommer nedenunderfra
grunnmuren,er en gammel bonde.
Ha det godt.
Jeg har gjennom flere år flyttet rundt,og bodd i endel Hjemsøkte hus,åndene har villet at jeg skulle få erfaring med denne andre verden.På godt å vondt.
Et av husa jeg leide,var bygget på 50-tallet,og ofte fikk jeg den der rare følelsen av å være tilbake i gamle dager,jeg fikk ofte besøk under innsoving,av mennesker jeg ikke har sett før,og de vekket min samboer,som trodde det var jeg som drev å trollet.
Et av soverommene i dette huset,avga en fæl lukt,lignende den som kommer ut fra kroppen etter å ha vært på fylla.
Når jeg bodde der var jeg så "marinert" i dette åndehuset,at jeg ikke visste hvem jeg selv var til tider.
Nå bor jeg i et nyere hus.
Men men..huset er bygget på en eldgammel tomt,og det som kommer nedenunderfra
grunnmuren,er en gammel bonde.
Ha det godt.
Antall ord: 160
Bare gå å legg deg nå.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Sep 2005 20:28
- 19
- Lokalisering: nordvestlandet
madjava skrev:Rart at parfymen går igjen oxo da, spesiellt sia den gjerne vart brukt på kroppen til desse som dør og kroppen råtner som kjent gjerne bort. Trur nok heller at nokon spiller nesen deres eit puss eller 2...
skjønner at du ikke har noe særlig peiling, om innlegget ditt var seriøst!
Antall ord: 59
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.
The place is haunted!
The place is haunted!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
Uansett hva man tror, så er det i allefall sånn att lukt er en av de ting som oftest rapporterest fra der det påstås og være ett gjenferd.
Mange medium (bare se på seriene på TVnorge) henviste til lukt der det var påståtte ånder.
Det er veldig vanlig.
Mange medium (bare se på seriene på TVnorge) henviste til lukt der det var påståtte ånder.
Det er veldig vanlig.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja,for jeg vet at han aldri ville henne no vondt...Amfelia skrev:eller at han kanskje bare vil passe på sin kvinne?
Amfelia
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Tror der et FÅTALL ånder som tar kontakt for å terrorisere eller skade mennesker, det er nok bare menneskets egen redsel for onde ånder som plager mest :mozilla_wink:Icebreaker skrev:Ja,for jeg vet at han aldri ville henne no vondt...Amfelia skrev:eller at han kanskje bare vil passe på sin kvinne?
Amfelia
Og parfyme og røyklukt er det mange som merker.
Amfelia
Antall ord: 66
Hide post links |