Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFytti katta der kvapp eg

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
christin86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Des 2006 02:05
17

Fytti katta der kvapp eg

Innlegg av christin86 »

fy søren nå kjedde det nettopp noe helt merkelig
jeg tuller ikke

jeg skulle for noen minutter siden switche kanal på tv da jeg plutselig så en manne skikkelse sitte rett ved siden av meg i sofaen. så prøvde jeg å en gang til men da var han ikke der. jeg er 100% sikker på at jeg såg han, fordi det tar litt tid melom hver gan du slår over på en annen kanal. og jeg såg han i detaljer helt til bildet komm frem på tv skjermen igjen. rett etter på klikker pc min der den slår seg av først en gang også når jeg slår den på igjen slår den seg rett i dvale modus. det var akkurat som om strømmen ble kuttet, men stikk kontakten var i hele tiden. dette har aldri skjedd før at pc klikka på denne måten

Jeg såg ikke syner heller for jeg såg han i detaljer

vi har to ånder i huset en eldre dame som tidligere bodde i dette huset hun er bare skjempe herlig og ikke noe vond i det hle tatt. men vi har også en manne skikkelse her, men jeg har aldrig sett han, bare merket at han har vert her ved å vere litt rampete, men nå har jeg fått se han også.

men fy jeg kvapp
Antall ord: 234
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Enira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 04:39
18

Innlegg av Enira »

tror jeg og hadde skvetti litt der
Antall ord: 7
What what WHAT?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gauder
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2007 23:26
17

Innlegg av gauder »

Skjønner godt at du skvatt.
Du er nok veldig åpen siden du så han så godt.
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Fytti katta der kvapp eg

Innlegg av Kimbara »

christin86 skrev:fy søren nå kjedde det nettopp noe helt merkelig
jeg tuller ikke

jeg skulle for noen minutter siden switche kanal på tv da jeg plutselig så en manne skikkelse sitte rett ved siden av meg i sofaen. så prøvde jeg å en gang til men da var han ikke der. jeg er 100% sikker på at jeg såg han, fordi det tar litt tid melom hver gan du slår over på en annen kanal. og jeg såg han i detaljer helt til bildet komm frem på tv skjermen igjen. rett etter på klikker pc min der den slår seg av først en gang også når jeg slår den på igjen slår den seg rett i dvale modus. det var akkurat som om strømmen ble kuttet, men stikk kontakten var i hele tiden. dette har aldri skjedd før at pc klikka på denne måten

vi har to ånder i huset en eldre dame som tidligere bodde i dette huset hun er bare skjempe herlig og ikke noe vond i det hle tatt. men vi har også en manne skikkelse her, men jeg har aldrig sett han, bare merket at han har vert her ved å vere litt rampete, men nå har jeg fått se han også.

men fy jeg kvapp
Dette er et godt eksempel på det som kalles matrixing, som jeg har fortalt om tidligere; når man tror man drar kjensel på en kjent form, men som, når man ser bedre etter, viser seg å være noe helt annet. Du så et glimt av en mann i speilbildet i TV-skjermen ganske kjapt, og når du prøvde å se igjen var han "borte" fordi du fikk sett bedre etter. Speilbilder i TV-skjermer blir veldig fordreid, og veldig mørke, så det er ikke rart man kan se litt feil noen ganger.

At PC'en klikka er ihvertfall ikke noe overnaturlig. Mest sannsynlig skyldes dette feil i CPU'en, strømstyringa, eller eventuelt svinginger i strømnettet i huset ditt.
Antall ord: 360
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Annette
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jan 2004 15:15
20
Lokalisering: Porsgrunn

Innlegg av Annette »

Kimbara skrev:
jeg tuller ikke

men fy jeg kvapp
Dette er et godt eksempel på det som kalles matrixing, som jeg har fortalt om tidligere; når man tror man drar kjensel på en kjent form, men som, når man ser bedre etter, viser seg å være noe helt annet. Du så et glimt av en mann i speilbildet i TV-skjermen ganske kjapt, og når du prøvde å se igjen var han "borte" fordi du fikk sett bedre etter. Speilbilder i TV-skjermer blir veldig fordreid, og veldig mørke, så det er ikke rart man kan se litt feil noen ganger.

At PC'en klikka er ihvertfall ikke noe overnaturlig. Mest sannsynlig skyldes dette feil i CPU'en, strømstyringa, eller eventuelt svinginger i strømnettet i huset ditt.
Helt enig med deg i at det er lett å overdramatisere, og at man først skal tenke logisk. Men av og til, så vet man hva man har sett. I alle fall jeg.. Følelsen amn får i kroppen når det er åndelige energier ved siden av deg, foran deg osv.
Antall ord: 415
Karma... spennende...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Katja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mar 2007 13:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Katja »

Tror du egentlig ånder finnes Kimbara? Og hvordan i huleste kan vi da se de? Eller er alt bare et "puss" hjernen vår gir oss?... :-s Jeg har f.eks sett en ånd flere ganger men hva er det da? Et "puss"?
Antall ord: 42
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
christin86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Des 2006 02:05
17

Innlegg av christin86 »

Kimbara skrev:
jeg tuller ikke

men fy jeg kvapp

Jeg vet at det jeg så var noe.for det taren stund før bilde kommer fram igjen, så jeg hadde god tid på meg til å se personen i detalj... og det kan heller ikke vere noe med pc eller strømstyringa i huset fordi jeg har en nesten ny BÆRBAR pc som jeg verken har hatt noe problemer med før eller etter...
kjønner skeptisken men jeg vet at dette ikke kan forklares på denne måten... :)
Antall ord: 442
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Uracca
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 01:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tysnes

Innlegg av Uracca »

Hallai

Har det da noe med strømforsyningen i huset el pc som gjør at min skriver slår seg på? Både når pc og skriver er avslått?? Vet at en eller annen går igjen her, har renset huset to ganger alt, men enten kommer det inn nye med meg eller så gjemmer de seg godt for de 2 "klarsynte" som har vært hos meg...

Uracca :mozilla_innocent:
Antall ord: 72
Først etter at de siste trærne er blitt hugget ned.
Først etter at de siste elvene er blitt forgiftet.
Først etter at den siste fisken er fanget.
Først da vil vi oppdage at penger ikke kan spises.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Er ikke det litt kjedelig da?? Altså hvis man får renset huset....for å så få "besøk" igjen??
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Katja skrev:Tror du egentlig ånder finnes Kimbara? Og hvordan i huleste kan vi da se de? Eller er alt bare et "puss" hjernen vår gir oss?... :-s Jeg har f.eks sett en ånd flere ganger men hva er det da? Et "puss"?
Nei, jeg tror ikke ånder finnes.

Jeg tror de tilfeller hvor noen ser en "ånd" eller liknende, så er det så utrolig mange faktorer som spiller inn. I de aller fleste tilfeller skjer dette om natta, og da gjerne i sammenheng med søvn, eller brå oppvåkning fra dette. I andre tilfeller ser vedkommende "noe" i øyekroken eller glimtvis når han/hun snur seg. Dette kan da komme av noe så vanlig som øyevippene, eller det kan være andre synsfenomener som retina-burn (i mangel av norsk oversettelse), dødpunktet, "fluer" i synsfeltet (rester etter blodkar fra kroppen ble dannet), eller faktisk i noen tilfeller øysykdommer som kan produsere "lysglimt" eller "skygger".
I atter andre tilfeller dreier det seg om menneskets evne til å se kjente former i andre former eller mønstre (eksempelvis i skyer, trær og andre ting), og i de fleste tilfeller ser folk ansikter eller mer eller mindre helfigurer.

Er da vedkommende tilbøyelig til å tro på det åndelige, og tenker som Mulder i X-Files; "I want to believe", kan disse fenomenene raskt tolkes som noe overnaturlig. Jeg stiller ikke i tvil at opplevelsene kjennes veldig virkelig for de som opplever det, men det er viden kjent at det er lett å la seg rive med av egne tanker og tolkninger. Alle vet at drømmer kan være veldig virkelighetstro, og alle vet at hallusinasjoner kan se helt ekte ut for de som opplever det. Tankenes kraft er veldig sterk.
Antall ord: 292
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

christin86 skrev:
Kimbara skrev:
jeg tuller ikke

men fy jeg kvapp

Jeg vet at det jeg så var noe.for det taren stund før bilde kommer fram igjen, så jeg hadde god tid på meg til å se personen i detalj... og det kan heller ikke vere noe med pc eller strømstyringa i huset fordi jeg har en nesten ny BÆRBAR pc som jeg verken har hatt noe problemer med før eller etter...
kjønner skeptisken men jeg vet at dette ikke kan forklares på denne måten... :)
Akkurat PC-problemer kan man ikke beregne. De kommer når som helst, og uten noe særlig forvarsel. En CPU kan godt knele, for så å være helt fin igjen når man skrur på PC'en. Tro meg, jeg har drevet med PC i rundt ti år.
Antall ord: 493
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links