Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerå "se"

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

livingdeaddoll skrev:
Sparrow skrev:Moldestad påstår at alle har hjelpere men bare de med åndelige oppgaver har guider.

Jeg påstår at alle har hjelpere av åndelig art, som er perfekte for en selv og de oppgaver en har valgt, uavhengig av hva man velger å kalle disse.

Skifter man kurs i livet, for eksempel velger å stille seg til rådighet for åndelige oppgaver, kommer det gjerne flere hjelpere til, som har sitt å tilføre på akkurat dette området.
Hm.. jeg er ikke så sikker på at vi skal kunne stole på alt han derre Olav sier, vet ikke hvorfor men jeg har fått det for meg at han ikke er så opplyst eller at hans åndelige utvikling ikke er på et høyt nivå. Jeg som ikke er klarsynt mener nå at ALLE her på jorden har åndelige oppgaver. Oppgaver og oppgaver, vi skal jo bli mere åndelig opplyste. Og derfor tror jeg også at ALLE har en åndelig guide.
Enig med dig.
Alla har en följeslagare som sampelar med just din egen personlighet. Man hjälper dig
på alla tänkbara sätt. Det är därför viktigt att inte utföra förändringar i ditt liv som
innebär stora avvikelser från ditt normala beteende. Följeslagaren hinner tyvärr inte
med i alltför stora svängningar. Man kan likna det med ett husdjur som formas efter
ditt sätt att "vara". Om du någon gång gör något som husdjuret ej känner igen blir
husdjuret tillfälligt förvirrat men efter en tid anpassar sig husdjuret.

Det som blir problematiskt att förutsäga är din egen inbyggda genetiska klocka som
"tickar" oavbrutet. En hastig förändring i DNA spiralen kan innebära så stora snabba
förändringar att din följeslagare ej kan ingripa. Detsamma gäller vid chockverkan
exempelvis en. Bilkrock eller någon nära anhörigs oberäknade bortgång.

Allt i Universum sker ju i väldigt långa cykler och vi är alla skapta under dom
förutsättningarna. Därför är det viktig att man planerar för förändringar och
gärna gör det i etapper. Då hinner din egen kropp och sinnet/hjärnan/förnuftet
och din följeslagare förbereda sig på ett intelligent sätt.
Skapa aldrig kaos utan låt ditt innre tala för harmoni i kärlekens tecken, där
vibrationerna samstämmer med din omgivning. Det kan ibland vara svårt att leva
efter dessa betingelser framförallt när vi lever i ett stressat industriellt klimat och
där vardagen består i att passa klockan.
Antall ord: 455
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
alexander
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 06 Apr 2006 21:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tjøme

en ånd eller.,.,,.

Innlegg av alexander »

Lille Du skrev:
Sparrow skrev:Hvem er du som kaller deg magnolia? Har skrevet et dikt om deg:

http://www.vgb.no/18646/perma/200529
Duh...det var finfint...vil ha et jeg å:-(
vel jeg har ikke lest det berømte diktet men, lille du du trenger ikke lengte mer her har du ett dikt siden du ber, lille du ja skrekk og gru hvor har det blitt av deg jeg skal da ikke skade deg nei ikke viss du er snill og grei. hehe
Antall ord: 85
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Re: en ånd eller.,.,,.

Innlegg av Lille Du »

alexander skrev:
Lille Du skrev:
Sparrow skrev:Hvem er du som kaller deg magnolia? Har skrevet et dikt om deg:

http://www.vgb.no/18646/perma/200529
Duh...det var finfint...vil ha et jeg å:-(
vel jeg har ikke lest det berømte diktet men, lille du du trenger ikke lengte mer her har du ett dikt siden du ber, lille du ja skrekk og gru hvor har det blitt av deg jeg skal da ikke skade deg nei ikke viss du er snill og grei. hehe
Hmmm :mozilla_undecided:
Vel, les diktet da, det jeg nevner ovenfor.
Og..eh..skade meg, om jeg er snille og grei?
Pokker ikke sikker på om jeg tar det som et dikt eller en fornærmelse. Try again :D
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links