Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFysisk kontakt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Vomit

Fysisk kontakt

Innlegg av Vomit »

Man hører om spøkelser, gjenferd, ånder eller hva man ønsker å kalle dem kan ta på deg.
Men hva med å gjøre det vanskelig for noen å puste?

Jeg bor på gården til min mor nå mens hun er på ferie, jeg liker ikke å være her alene, jeg føler meg ikke avslappet her.

Det er et gammelt hus og ting knirker her og der så det bare ignorer jeg.
Men det at du føler deg iakttatt er litt vanskelig å ignorere.

Jeg pleier å føle meg ganske trygg på soverommet her, men jeg har hørt noe som om det er noen rett ved øret mitt og sier noe, men klarer ikke tyde noen ord.
Og i natt våknet jeg av at jeg ikke fikk puste, jeg brå våknet og gispet etter luft.
Litt skremt skiftet jeg ligge stilling og lyttet i 5 minutter før jeg begynte å sovne igjen.
Da følte jeg at noe prikket meg i siden, jeg er kilen så jeg hoppet ganske høyt der.

Jeg fikk til slutt sove denne natten, det tok litt tid men vpknet ikke noe mer i løpet av natta.

Jeg vil hjem til meg selv nå, men må være her til onsdag.
Jeg har noen dyr å passe på og jeg ville aldri funnet på å stikke fra dem.

Jeg har ikke følelsen av at noe vil skade meg her, men hvis noen hindrer meg i å puste er ikke en veldig vennlig handling.

Jeg vil gjerne vite om det er noe her, men vet ikke hvordan.
Jeg har med meg mitt nye web-kamera, men jeg vet ikke om jeg vil la den filme mens jeg sover.
Tenk om jeg ser noe, vet ikke om jeg hadde orket å bo her da.

Jeg er litt pysete nå, jeg vet.
Men det man ikke vet har man ikke vondt av.. Som oftest.

Hva skal man gjøre?
Jeg har faktisk prøvd å si "Slutt!" høyt noen ganger da jeg føler meg glodd på.
Hvis noen hadde svart så tror jeg faktisk jeg hadde driti på meg.Heldigvis har ikke det skjedd.

Jeg overlever alltid et opphold her, selvfølgelig.
Men hvordan får man blokkert disse følelsene?
Ville dere satt opp kameraet? Og hva om man finner noe på opptaket?
Antall ord: 388

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
shadowgirl
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Jun 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av shadowgirl »

du kan jo prøve.... men er ikke sikkert du vil finne no... mest sannsynlig vil du finne ting som ikke er paranormalt
Antall ord: 23
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

**
Sist redigert av Lille Du på 04 Aug 2007 20:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

du må bare overbevise deg selv at det ikke er noe der, og da forsvinner alt..!! lykke til. likte nicket ditt forresten, hehe, vomit..
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Det er veldig vanskelig å bare late som ingenting.
Jeg kan prøve å late som, men jeg ville sikkert sitte der helt anspent alikevel.
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Kan et gjenferd høre? Jeg for min del hadde sitti der som en dust å babla i vei, hvorfor "det" var der og hvorfor meg. Prøvd å bli litt mer kjent da, på en måte, litt vanskelig med en du sjelden ser. Men på denne måten bli jeg tryggere, blir egentelig tryggere om jeg begynner å prate for meg selv, aner ikke hvorfor. Var det en ond handling da du mistet pusten? Jeg har hørt du kan miste pusten om du er i nærvær med et gjenferd eller går "igjennom" det. Kan hende det ikke var ondt ment.

- Ikke bry dere om at dette er et rotete innlegg og helt uten mening, bare skrev ned litt jeg hadde i hode.

Bon apetitt
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Jun 2007 00:28
17
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

sånne situasjoner er helt forferdelige og ekle! men det er ganske vanlig å 'miste pusten' eller virkelig kjenne det på kroppen fordi gjenferd har en annen energifrekvens enn oss og når de energiene blandes med din aura og din energi, blir det ofte et lite kræsj. gjenferd er mennesker som ikke har klart å gi slipp på livet, de sitter igjen og blir ofte til en plage for de som må leve med dem.
Sist redigert av elm på 26 Aug 2007 23:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Jeg vet ikke om jeg tror på hjelpere egentlig.

Men det har egentlig ikke skjedd før at noen pirker på meg eller at jeg mister pusten.
Det med pirkinga skjedde 5 minutter etter jeg gispet etter luft.

Selv om ingenting skjedde i natt så lå jeg anspendt en stund før jeg sovna, som om jeg var klar for at noe skulle skje igjen.
Men det er en naturlig reaksjon fra meg, en måte å beskytte meg selv på.

Om det var en ond handling vet jeg ikke.
Men det har ikke skjedd noe lignende før så da var det sikkert ikke det.

Lyst til å sove hjemme hos meg selv i natt, men så har jeg lovet å bo her og passe på hus og dyr til onsdag.
Sist redigert av Vomit på 05 Aug 2007 17:14, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Enira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 04:39
18

Innlegg av Enira »

håper det går bra for deg i natt og :)
Antall ord: 11
What what WHAT?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thomas H
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2006 21:46
18
Lokalisering: Danmark

Innlegg av Thomas H »

Hej Vomit.

Tanken alene om at der "er noget" - kan få følelser og tanker igang, som er med til at forstærke disse energier i huset, som muligvis kan være med til at forstyrre dig - og din kære nattesøvn.
Citat: "Jeg vil gjerne vite om det er noe her, men vet ikke hvordan.
Jeg har med meg mitt nye web-kamera, men jeg vet ikke om jeg vil la den filme mens jeg sover.
Tenk om jeg ser noe, vet ikke om jeg hadde orket å bo her da. "

Ser du........ "ånderverdenen er ikke legetøj - eller noget der bør leges med !
Du SKAL respektere dette og få styr på dine følelser og tanker !
I sidste ende er dit eget ansvar - hvorvidt du fortsat ønsker at være i kontakt "med noget", som på flere områder virker forstyrrende.
DU inviterer selv frygten indenfor !!

Du BØR helt KLART sætte kamera op.....NU er chancen der !
Fysisk paranormal aktivitet er MEGET sjælden - og det ville være helt fantastisk hvis du fik noget på dit kamera !

Mvh.
Thomas
www.paranormal-efterforskning.dk
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links