Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvordan få kontakt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Dr.Evil
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Aug 2007 01:44
17

Hvordan få kontakt?

Innlegg av Dr.Evil »

Hei : ) . Er ny på dette forumet å synest alt som har med det spirituelle er fryktelig spennendes. :mozilla_wink:

Er bare 15 år og er ikke særlig åpen for åndeverdenen. :mozilla_smile:

hehe, lurer bare på om det er mulig å få kontakt og kommunisere med en ånd eller hjelperen min selv om jeg ikke kan se noen av delene.

Har forresten følt at det er noen som passer på meg, er usikker på om det er magefølelsen eller hva det er for hver gang noe gale er på gang så får jeg en skikkelig mageknipe og føler at noe kommer til å skje. føler også at jeg blir sitt på en god del, kanskje det bare er jeg som er paranoid? :mozilla_undecided:

takker
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Enira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 04:39
18

Innlegg av Enira »

meditasjon er det mange som sier at funker
Antall ord: 8
What what WHAT?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Professor

Innlegg av Professor »

paranoid
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: Hvordan få kontakt?

Innlegg av Vilma »

Dr.Evil skrev:Hei : ) . Er ny på dette forumet å synest alt som har med det spirituelle er fryktelig spennendes. :mozilla_wink:

hehe, lurer bare på om det er mulig å få kontakt og kommunisere med en ånd eller hjelperen min selv om jeg ikke kan se noen av delene.

Har forresten følt at det er noen som passer på meg, er usikker på om det er magefølelsen eller hva det er for hver gang noe gale er på gang så får jeg en skikkelig mageknipe og føler at noe kommer til å skje. føler også at jeg blir sitt på en god del, kanskje det bare er jeg som er paranoid? :mozilla_undecided:

takker
Du er nok ikke paranoid, for jeg tror alltid at det er noen som passer på, enten man kaller det engler eller hjelpere, eller noe annet.
Som det ble nevnt over, det hjelper nok med meditasjon. Jeg er desverre ikke så veldig konsentrert, så jeg har ikke kommet så langt enda.
Jeg har hørt og lest fra andre her på forumet at du kan spørre hjelperne dine pent om å få et tegn.
Ut i lufte, eller inni deg.
Antall ord: 209
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dr.Evil
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Aug 2007 01:44
17

Innlegg av Dr.Evil »

Tusen takk for svarene jeg fikk :mozilla_smile:

Men hvordan skal jeg spørre den såkalte hjelperen min om hjelp? :mozilla_undecided:
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Schnugaf
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Aug 2006 12:54
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Schnugaf »

Les litt på andre tråder og google litt rundt (viss du kan engelsk bra) og du vil finne en metode å kontakte/snakke med hjelperen din.

Det er veldig mange tråder om hjelperene.
Antall ord: 34
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

meditere

Innlegg av marikken »

Meditere,meditere,meditere,meditere.....Der må du begynne først :D
Antall ord: 10
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
The_Spirit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Mai 2007 15:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: Hvordan få kontakt?

Innlegg av The_Spirit »

Dr.Evil skrev:Hei : ) . Er ny på dette forumet å synest alt som har med det spirituelle er fryktelig spennendes. :mozilla_wink:

takker
Har opplevd at jeg har fått hjelp på den måten jeg også. Etter det jeg har hørt, kan man for eksempel få kontakt med å for eksempel meditere, mens man fokuserer på den personen man vil ha kontakt med.

Professor skrev:Paranoid
Mye til hjelp du var da

:mozilla_tongue:
Antall ord: 179
Det er enkelt å være modig på avstand.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Princess*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jun 2007 10:53
17

Innlegg av *Princess* »

Ja, meditere...! Også det at du søker informasjon og viser interesse kan være med på å åpne deg. Ikke gi opp om det ikke kommer noen til deg med en gang, det kan ta tid!

Søk på forumet og nettet om det er noe du lurer på! Eller spør her! :mozilla_wink:

Lykke til!!
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links