Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Klækken
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Klækken
Klækken hotell ligger i Hønefoss, på et sted som heter klekken. På dette hotellet har min onkel hatt nattevakt. Det var visst ikke så mange som turte å ta denne jobben, men onkelen min er ganske jordnær av seg. Om du har vært på Klækken hotel, vet du sikkert at det er et stort hotel, og det er ved resepsjonen det sies at det er noen som går. Ved resepsjonen er det ei dør inn til alle rommene (soverommene) og i det rommet døren fører, er det en lang korridor med mange "soverom", men det er ikke de som er interessange. Rommet har liksom en trapp som går opp mot venstre, denne fører til nok en etasje med mange "soverom". Når onkelen min har nattevakt hører han døren gå opp og noen som går opp trappen (dette er veldig rart, siden det bare er han som er der), både fottrin og knirking høres. Av og til begynnes han å snakke til "det" men da kan det bli stille i opptil en time, men så kan det komme tuslende igjen. Dette er helt harmløst, og gjør ikke en flue fortred. Det er ikke bare onkelen min som hører dette, men andre som holder vakt også. Jeg bare lurer på om noen har historie bak "gjenferdet på Klækken hotell" eller har opplevd noe lignende der. Jeg har sovet der, men umulig å høre noe mystifistikk der da unger løper etterhverandre og leker "om å trampe høyest" leken.
Antall ord: 265
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Re: Klækken
Hehe¤Luna¤ skrev:Klækken hotell ligger i Hønefoss, på et sted som heter klekken. På dette hotellet har min onkel hatt nattevakt. Det var visst ikke så mange som turte å ta denne jobben, men onkelen min er ganske jordnær av seg. Om du har vært på Klækken hotel, vet du sikkert at det er et stort hotel, og det er ved resepsjonen det sies at det er noen som går. Ved resepsjonen er det ei dør inn til alle rommene (soverommene) og i det rommet døren fører, er det en lang korridor med mange "soverom", men det er ikke de som er interessange. Rommet har liksom en trapp som går opp mot venstre, denne fører til nok en etasje med mange "soverom". Når onkelen min har nattevakt hører han døren gå opp og noen som går opp trappen (dette er veldig rart, siden det bare er han som er der), både fottrin og knirking høres. Av og til begynnes han å snakke til "det" men da kan det bli stille i opptil en time, men så kan det komme tuslende igjen. Dette er helt harmløst, og gjør ikke en flue fortred. Det er ikke bare onkelen min som hører dette, men andre som holder vakt også. Jeg bare lurer på om noen har historie bak "gjenferdet på Klækken hotell" eller har opplevd noe lignende der. Jeg har sovet der, men umulig å høre noe mystifistikk der da unger løper etterhverandre og leker "om å trampe høyest" leken.
Dette hørtes jo veldig spennende ut, da! Aldri vært der før, knapt hørt om Klekken, faktisk, men får håpe at noen andre innpå her vet noe. Hadde vært gøy å vite mer, ja;) Hørt om flere hotell med "sitt eget spøkelse", koselig det:)
Antall ord: 320
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 04:39
- 18
alltid greit med litt selskap når man jobber alene
Antall ord: 10
What what WHAT?????
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Nov 2009 23:30
- 15
- Kjønn (valgfri): Guteslamp
Jeg innser at denne tråden er to år gammel, men men.
Det har seg slik at jeg bor like ved klækken hotell. Har familie som er knyttet til stedet, og kjenner til noen av historiene som går der. Skal vel også være et bestemt rom i en av de øvre etasjene som er kjent for å være ganske turbulent. Jeg kan høre litt rundt og gi tilbakemelding hvis dette er ønskelig?
Det har seg slik at jeg bor like ved klækken hotell. Har familie som er knyttet til stedet, og kjenner til noen av historiene som går der. Skal vel også være et bestemt rom i en av de øvre etasjene som er kjent for å være ganske turbulent. Jeg kan høre litt rundt og gi tilbakemelding hvis dette er ønskelig?
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Hei hei.Julekalender skrev:Jeg innser at denne tråden er to år gammel, men men.
Ja for all del del med oss og hvis dette stemmer så legg den inn i spøkelseguiden vår dette er jo et sted vi spøkelses gale kan besøke hehe.
Antall ord: 113
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2006 21:03
- 18
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Hovin i Telemark
- Blitt takket: 3 ganger