Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHurra for Martha

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Globeline skrev:
Hecate skrev:Jeg fikk sms fra inpoc idag, jeg. Flere som har fått det?

Det stod: "Prinsessepakke! Motta diplom fra engleskolen, last ned Jag Trodde Änglarna Fanns og hjelp prinsessen i gratisspillet Englevakt."

*risterpåhodet*
Hva er inpoc, og hva har det med Martha å gjøre?
Det er et nettsted du kan laste ned ringetoner og sånt til mobilen. Har du lastet ned noe der, så får du reklame og møkk på sms i lange tider etterpå. :mozilla_yell:
Antall ord: 83
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
undringa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 05 Jul 2006 14:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sunnmøre

Dobbeltmoral

Innlegg av undringa »

Eg blir litt forvirra her.

I samfunnet generelt har det vorte meir åpenhet omkring dette med det paranormale, at det fins meir mellom himmel og jord enn det som vi fysisk kan sjå og ta på.
Det virkar som om folk blir meir og meir åpne for det.

Likevel blir det DET styret når Martha står fram med sitt utradisjonelle syn. Kanskje Martha følte at det norske folk no var klare for slikt? Men der tok ho feil.

Eg trur at uansett kva Martha hadde gjort, så hadde ho fått kritikk. Det har ein no sett tidlegare også. Då ho skreiv bok, då ho reiste rundt og las eventyr. Det same gjeld det mannen Ari, gjer. Uansett kva dette paret gjer, så er det feil i andres auge.

Eg får assosiasjonar til ungar som vert mobba, det hjelp ikkje kor mykje dei prøver å forandre seg. Det er ikkje nok. Dei blir mobba likevel.

Eg får vondt inni meg når eg ser korleis Martha blir hersa med. Synest dokke på Paranormal at det er greit å vere en del av mobben?
Antall ord: 187
undringa

Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Les de andre trådene så ser du hva som en prøver å si.
Det har ingenting med Märtha som person å gjøre. Hun er et varmt og godt menneske og jeg vet at hun ikke har til hensikt å lure noen.

Derimot har jeg kastet meg ut i denne debatten og sagt at jeg synes at det er dyrt. Kanskje ikke for et helt år, men at jeg prinsipielt ikke liker at åndelighet og penger blandes. Det blir butikk av noe som er hellig, det blir noe som er forbeholdt de som har råd....nesten litt sånn som i Amerika....der forsikringen din avgjør hvor god sykehusbehandling du får, satt på spissen. I utgangspunktet har ikke våre åndelige avatarer tatt penger for å heale, berette eller dele av sin kjærlighet.
Men jeg har aldri sagt at hun ikke er det hun er. For evner vet jeg at hun har. Men jeg vet også at hun kunne brukt de i behandlingsøyemed og nådd ut til de som virkelig trengte det, istedet for å følge den gamle energien som lager systemer og forbund....
Antall ord: 189
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dead shadow
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 01 Aug 2007 02:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lillehammer

Innlegg av dead shadow »

Jeg er litt skeptisk til henne... Når jeg ser å henne er det noe med henne som jeg ikke liker helt... :S Hun er liksom ikke den jenta som er slik, det er noe ved henne som er falskt ved denne engler og demon tingen... Og jeg liker det ikke
Antall ord: 50
det er mer i dnene verden enn de fleste kan se, jeg ser det... Hele tiden...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Vilma skrev: Håper Jannice blir bortført av en ufo igjen, og blir litt lenger borte denne gangen.

Ups... var det slemt :mozilla_innocent:
Håper jeg også.

Den jenta der liker jeg ikke, hu er rett og slett ekkel!
Antall ord: 39
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
undringa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 05 Jul 2006 14:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sunnmøre

Lære opp andre

Innlegg av undringa »

Har eg misforstått, eller?
Martha skal starte ein skule. Ho skal altså lære opp andre til å hjelpe mennesker som trenger. Det er ikkje Martha som skal heale andre for pengar.

Og det at ein ikkje "tåler trynet" på folk er for tynt argument og seier meir om den som kan kome med slike uttalelsar.
Antall ord: 57
undringa

Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Re: Dobbeltmoral

Innlegg av madjava »

undringa skrev:Eg blir litt forvirra her.

I samfunnet generelt har det vorte meir åpenhet omkring dette med det paranormale, at det fins meir mellom himmel og jord enn det som vi fysisk kan sjå og ta på.
Det virkar som om folk blir meir og meir åpne for det.

Likevel blir det DET styret når Martha står fram med sitt utradisjonelle syn. Kanskje Martha følte at det norske folk no var klare for slikt? Men der tok ho feil.

Eg trur at uansett kva Martha hadde gjort, så hadde ho fått kritikk. Det har ein no sett tidlegare også. Då ho skreiv bok, då ho reiste rundt og las eventyr. Det same gjeld det mannen Ari, gjer. Uansett kva dette paret gjer, så er det feil i andres auge.

Eg får assosiasjonar til ungar som vert mobba, det hjelp ikkje kor mykje dei prøver å forandre seg. Det er ikkje nok. Dei blir mobba likevel.

Eg får vondt inni meg når eg ser korleis Martha blir hersa med. Synest dokke på Paranormal at det er greit å vere en del av mobben?
Hmmm...leit at du får vondt inni deg...prøv healing...kjempebra effekt...og kanskje prinsessa har seg sjølv å takke...for mediakjøret...kanskje var det eit bevist valg...treng ikkje være synsk for å forutsjå medias kjør her til lands...godt å sjå at du har sympati med prinsessa...stå på... ;)
Antall ord: 243
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: Lære opp andre

Innlegg av Globeline »

undringa skrev:Har eg misforstått, eller?
Martha skal starte ein skule. Ho skal altså lære opp andre til å hjelpe mennesker som trenger. Det er ikkje Martha som skal heale andre for pengar.

Og det at ein ikkje "tåler trynet" på folk er for tynt argument og seier meir om den som kan kome med slike uttalelsar.
Det kan være fordi at empati egentlig (for noen) er et stort fy ord her inne. Man må ikke ha det, det ville vært fælt. Er ikke sikker, men tror at de mener at meningen med livet er å skyte så mange som mulig i kneskålene, fordi at da får de en eller annen syk tilfredstillelse av det. Og de mener at det er å være lykkelig.
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links