Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Vil bare ha noen andres mening om klippet mitt...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Helt enig Diabesse, det er en grunn til at vi har havnet på dette nettstedet. Synes det er LITT for mye skepsis i gangene her, iallefall hos noen. Skrepsis er sunt, men for mye er usunt. Uten å kommentere dette klippet her, for det har jeg ingen mening om, bortsett fra at det du skrev stemmer forøvrig også for meg, har jeg gått og snakket engelsk med noen eller med meg selv, tar det tid å omstilles til norsk igjen.
Antall ord: 80
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Mai 2006 11:58
- 18
hmm.. jeg hører ingenting, men jeg kan tydelig se en lys arm som banker på ruta ved 20-21 sekunder. Om det er fake eller ikke har jeg ingen formening om. Jeg kan forstå reaksjonen, når noe kommer så uventet kan man bli totalt satt ut. Som helt i psykose.
Men for alt jeg veit er det ene kompisen din som banker på ruta. Jeg ville heller aldri pratet engelsk.
For to år siden var jeg på familievisitt i San Fransisco og var vitne til et grusomt trafikkuhell hvor en ung dame ble påkjørt av en varebil og knuste kraniet utover frontruta på bilen. (uff, det blei grafisk) Hadde prata engelsk i fem uker og første jeg sa når dette skjedde var ei lang regle med norske banneord som ikke egner som på trykk. Det begynte iallefall i det øyeblikket jeg så ansiktet hennes smalt i A-stolpen ved frontruta - Å FY FAAAAAAA***
Å prate engelsk var nok det siste jeg tenkte på. Instinktene tar overhånd i panikksituasjoner.
edit: og bare for å ha sagt det, jeg er født og oppvokst i usa og tenker 90% av tida engelske tanker.
Men for alt jeg veit er det ene kompisen din som banker på ruta. Jeg ville heller aldri pratet engelsk.
For to år siden var jeg på familievisitt i San Fransisco og var vitne til et grusomt trafikkuhell hvor en ung dame ble påkjørt av en varebil og knuste kraniet utover frontruta på bilen. (uff, det blei grafisk) Hadde prata engelsk i fem uker og første jeg sa når dette skjedde var ei lang regle med norske banneord som ikke egner som på trykk. Det begynte iallefall i det øyeblikket jeg så ansiktet hennes smalt i A-stolpen ved frontruta - Å FY FAAAAAAA***
Å prate engelsk var nok det siste jeg tenkte på. Instinktene tar overhånd i panikksituasjoner.
edit: og bare for å ha sagt det, jeg er født og oppvokst i usa og tenker 90% av tida engelske tanker.
Antall ord: 195
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skogly
Helt på slutten hører vi at det begynner å kime i en mobiltelefon. Kan denne lage disse "bankelydene", eller kanskje det er kameraet som lager lyder på grunn av forstyrrelser ifm signalene fra mobilen. Denne bankelyden er jo utrolig lav, så for meg er det ikke utenkelig at dette kan ha en medvirkende faktor...
Antall ord: 54
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
jeg så og hørte noe, denne filmen er ekte. ikke no mer å diskutere.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
nei nei
skal mye til å tro at det var ekte
Antall ord: 8
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Re: nei nei
Jeg syns ikke det. Enig med Professor, man ser og hører noe man ikke helt kan forklare, ergo er klippet ekte. Selvfølgelig kan det ha vært et vanlig menneske som banket på ruta, men i så fall tviler jeg på at det var planlagt fra fotografens side.marikken skrev:skal mye til å tro at det var ekte
Antall ord: 60
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2007 03:00
- 17
Dette temaet tar du forferdelig lett på... Må si meg enig med dj, kan aldri tenke meg det var ekte... Joda, kunne kanskje reagert på engelsk, det skal eg så gjerne tro, men reaksjonen hørtes falsk ut... I tillegg ser du hånden som dunker i ruten...Professor skrev:jeg så og hørte noe, denne filmen er ekte. ikke no mer å diskutere.
Fake i mine øyne...
Antall ord: 68
Hide post links |