Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerForbannelse? Hvordan fjerne denne?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Globeline skrev: Og kjærligheten er der for å berike livet, den er ikke livet.
så sant, så sant!! :)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 27 Apr 2007 14:53
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Liana »

livingdeaddoll skrev:
Globeline skrev: Og kjærligheten er der for å berike livet, den er ikke livet.
så sant, så sant!! :)
Det høres fornuftig ut, men fortsatt... Jeg klarer ikke snu om på mine oppfatninger. Jeg klarer å ta avstand, men det er ikke lett. Jeg er avhengig av kjærligheten, som en slags rus :mozilla_undecided:
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Begynn med å gi deg selv kjærlighet da :mozilla_wink:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Så gjør som mange alkoholikere og narkomane. Kvitt deg med avhengiheten og bryt ut av vanen. Da jeg sluttet å røyke unngikk jeg bevisst settinger som inkluderer en sigg, når suget ble som værst så syklet jeg meg en tur.Og siden jeg var storrøyker så ble det en del turer de første par måndene, hehe, fikk sommerkoppen samtidig :D Det at jeg begynnte å røyke ett par år etter er en anen sak....Men bryt ut av vanen!
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Vanen? Altså ønsket om å føle kjærlighet? Kan det sammenlignes med røyking?
Hva er det jeg har gått glipp av? Nå føler jeg meg dum.. :mozilla_yell:
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Liana skrev:
livingdeaddoll skrev:
Globeline skrev: Og kjærligheten er der for å berike livet, den er ikke livet.
så sant, så sant!! :)
Det høres fornuftig ut, men fortsatt... Jeg klarer ikke snu om på mine oppfatninger. Jeg klarer å ta avstand, men det er ikke lett. Jeg er avhengig av kjærligheten, som en slags rus :mozilla_undecided:
Det er også sånn at det ikke er så lett å snu på en firkant. Men hvis du kanskje tenker over det heller. Så vil du se at med tiden så endrer reaksjonene dine seg.
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Med vanen mener jeg å tenke på kjærlighet 99% av tiden...Tvinge seg til å tenke på noe annet, altså bytte ut vanen, slik a man trapper ned til en 15-20% som jeg tror er sånn ca gjennomsnittlig. Alle har vi tanker vi ikke vil tenke på, hva funker da bedre enn å avlede tanen med noe annet?
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Men....

Den kalde, harde sannheten er denne. Avhengig eller ikke avhengig. Det hjelper lite, da du er den ENESTE i hele verden som kan gjøre noe med det. Ingen andre kan. Dine tanker er kun dine.

Og det å endre et fokus kan være vanskelig, men det går ann.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 27 Apr 2007 14:53
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Liana »

Poeng der. Jeg bør kanskje ta dette opp med psykologen... Men takk for hjelpen :)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Healeren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 08 Aug 2007 21:52
17

Re: Forbannelse? Hvordan fjerne denne?

Innlegg av Healeren »

Liana skrev:Jeg har hatt et veldig ulykkelig liv i mine 21 år, med mye tvang, misbruk, løgner, skilsmisse og død i familien, brutt forlovelse, kjærester som mishandla meg psykisk, mista alle jobbene jeg hadde, fikk økonomiske problemer fordi han ene kjæresten tok alle penga mine, min beste venninne mistet jeg også på den måten at hun valgte å forlate meg for en gutt (som hun ble forlova med like etter at min forlovelse ble brutt, jeg måtte sykmeldes fra jobben jeg hadde), og psykiske problemer gjorde at jeg ikke kunne fullføre utdanning.

Nå står enda et forhold i fare, pga ødelagte planer og problemer som plutselig dukker opp. Det er som om uansett hvilket hinder jeg overvinner, kommer det et nytt, større hinder helt til jeg gir opp og ender opp i ulykke igjen. Jeg blir helt knust om jeg ender opp alene igjen. Alt bare raser sammen.

Jeg har klart å få noe i livet på rett kjør, f.eks. når det gjelder jobb og penger. Jeg får også behandling for psykiske lidelser, både med samtaler og medisiner, og er på vei til å bli bedre. Men, kjærligheten er fortsatt like sårbar. Den kan jeg ikke gjøre noe med. Jeg har ikke makt til å styre om forholdet vil vare.

Jeg har mistanke om at det ligger en forbannelse bak alt dette, for det kan umulig være tilfeldig at så mye ulykke rammer en person, særlig når det gjelder kjærlighet. Nå er jeg så desperat etter hjelp at jeg vil høre alle mulige måter å få et bedre liv på, for jeg vil helst slippe den siste utveien - selvmord...

Det finnes ikke noe som en forbannelse. Hvis du ber til Gud om at han skal hjelpe deg, Så får du hjelp. Før vi kommer til jorda fra den andre siden går vi gjennom en plan med gud om hvilke problemer vi skal overvinne. Det er vår oppgave å være creativ og finne nye måter å vinne over problemene våre og utvikle oss selv. Selvmord løser ingenting. Det kan gjøre at vi blir fanget på jorden og sitte fast i en spiral hvor man opplever alt det fæle om igjen hele tiden. Det er ikke alle forhold som er meningen skal vare ut livet. Du vil finne en ny kjæreste som du kan dele livet med.

Hilsen Healeren
Antall ord: 415

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links