Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mørkeredd?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Hehe, kanskje jeg skulle ta fatt på noen av dem, dårlige grøssere er greit av og til!
Antall ord: 19
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Mhm, koselig å lese bøker der en vampyr i kjelleren er mer sannsynlig enn en bankeånd :mozilla_cool:Vilma skrev:Hehe, kanskje jeg skulle ta fatt på noen av dem, dårlige grøssere er greit av og til!
Antall ord: 40
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jul 2007 01:46
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Uhm ... Jorden?
fridabæret skrev:^Idril^ skrev:Artig:P Er jo og den klassikeren med hunden som slikker ei jente på hånda under senga, og så henger hunden død i dusjen... husker den ikke helt...
Det var en gang ei jente som skulle være alene hjemme en kveld, fordi foreldrene skulle bort. Hun var litt redd, men heldigvis hadde hun hunden sin, så hun slapp å være <i>helt</i> alene. Hunden lå alltid under senga hennes, og når hun stakk hånda ned pleide den å slikke henne.
Da hun hadde lakt seg hørte hun en skummel lyd, men hun stakk hånda ned og hunden slikket. Litt etter hørte hun enda en lyd, men ble beroliget da hunden slikket henne på hånda. Men da hun for tredje gang hørte en lyd, bestemte hun seg for å gå å se etter, selv om hunden nok en gang slikket hånden hennes.
Først gikk hun inn på foreldrenes soverom. Ingen ting der. Så gikk hun til kjøkkenet, og deretter stua. Fortsatt ingenting uvanlig. Til slutt gikk hun inn på badet. Der hang hunden hennes død inni dusjen ommgitt av masse blod. På veggen ved siden av hang en lapp.
"Jeg ligger under senga di"
Slik er det jeg husker den, i alle fall
Har hørt den før, men i den versjonen sies det at det stod " mennesker kan også slikke".
Antall ord: 238
Elsk Satan som du elsker Gud. For da vil du uansett hvor du ender opp bli elsket.
- Tragisk, i know
- Tragisk, i know
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jun 2007 15:14
- 17
- Lokalisering: i dean's Impala '67 ^^,
grøsserne ja! klassikere..umulig å ikke ha lest noen av de asså...leser noen av de enda faktiskVilma skrev:Noen som leste "Grøsserne" av R.L Stine? Jeg slukte de bøkene rått, lol. Synes de var kjempeskumle!
Antall ord: 41
Catwoman... *rawr*
Hide post links |
He he leste noen av dem jeg å, så kom de som serie på fox kids tilslutt.Vilma skrev:Noen som leste "Grøsserne" av R.L Stine? Jeg slukte de bøkene rått, lol. Synes de var kjempeskumle!
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Serien var ekstremt dårlig, da xD Men bøkene var som regel bedre.Sol@ngelica skrev:He he leste noen av dem jeg å, så kom de som serie på fox kids tilslutt.Vilma skrev:Noen som leste "Grøsserne" av R.L Stine? Jeg slukte de bøkene rått, lol. Synes de var kjempeskumle!
Antall ord: 56
☮
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Sol@ngelica skrev:He he leste noen av dem jeg å, så kom de som serie på fox kids tilslutt.Vilma skrev:Noen som leste "Grøsserne" av R.L Stine? Jeg slukte de bøkene rått, lol. Synes de var kjempeskumle!
JA, det stemmer jo.. tror det gikk på nrk en stund, for har ikke fox. Gøy da, men dårlige greier.
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Næh, grøsserne gikk bare på fox, tror jeg. Men det stemmer at noe annet gikk på nrk for en tid siden.. Det var vel egentlig den som het "Mørkredd", var det ikke det? Eller ihvertfall en wannabe. Gikk no' svenske grøssergreier der også, men de var bare dårlige.Vilma skrev:Sol@ngelica skrev:He he leste noen av dem jeg å, så kom de som serie på fox kids tilslutt.Vilma skrev:Noen som leste "Grøsserne" av R.L Stine? Jeg slukte de bøkene rått, lol. Synes de var kjempeskumle!
JA, det stemmer jo.. tror det gikk på nrk en stund, for har ikke fox. Gøy da, men dårlige greier.
Antall ord: 119
☮
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Jeg er ganske så sikker på at det sto Av R.L Stine i introen, men annet en det vet jeg bare det var noe alla grøsserne.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Okei, er ikke sikkert vi mener samme program engang:P Så det kan jo hende det gikk der og, jeg vet ikke..Vilma skrev:Jeg er ganske så sikker på at det sto Av R.L Stine i introen, men annet en det vet jeg bare det var noe alla grøsserne.
EDIT: var et lenge siden det du mener, gikk? Liksom, mange år siden?
Det på Midt i smørøyet, det var vel den "Mørkredd"-serien jeg nevnte...? Og som trådstarter mente
Antall ord: 86
☮
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Diablesse skrev:Okei, er ikke sikkert vi mener samme program engang:P Så det kan jo hende det gikk der og, jeg vet ikke..Vilma skrev:Jeg er ganske så sikker på at det sto Av R.L Stine i introen, men annet en det vet jeg bare det var noe alla grøsserne.
Det på Midt i smørøyet, det var vel den "Mørkredd"-serien jeg nevnte...? Og som trådstarter mente
LOL, ja sikkert den. Jeg tok en professor og hang meg på noe jeg ikke hadde satt meg inn i.
Antall ord: 108
Hide post links |
det eier ikke sant ? haha derfor jeg blæzer ;PVilma skrev:Diablesse skrev:Okei, er ikke sikkert vi mener samme program engang:P Så det kan jo hende det gikk der og, jeg vet ikke..Vilma skrev:Jeg er ganske så sikker på at det sto Av R.L Stine i introen, men annet en det vet jeg bare det var noe alla grøsserne.
LOL, ja sikkert den. Jeg tok en professor og hang meg på noe jeg ikke hadde satt meg inn i.
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Det anbefales å ta en professor i ny og ned, man slapper mer av etterpå.
(dette ble litt grovt, men det var ikke slik jeg mente det)
Antall ord: 26
Hide post links |
meg har du tatt mange ganger loool! derfor du har vært så loka i det sisteVilma skrev:Det anbefales å ta en professor i ny og ned, man slapper mer av etterpå.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
Var mørkeredd det der med den vennegjengen som samla seg rund et bål og fortalte vandre-historier(<-- eller hva det nå heter)
Antall ord: 24
Æ e ækte finnmarking!!:D
Hide post links |