Healing og annen alternativ medisin ⇒ krystallens helende kraft
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Apr 2006 21:40
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: tjøme
krystallens helende kraft
krystaller kan absorbere energi og hvis man konsentrer seg kan man gi den mer energi. dennen energien kan videreføres gjennom krystallen. tigersøye bergkrystall og jade er blandt de artene av mineraler/krystaller som er lettest å få tak ammethyst er inget unntka
Antall ord: 43
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jul 2007 23:47
- 17
- Lokalisering: Telemark
- Blitt takket: 1 gang
Hmm. Har akkurat kjøpt en bergkrystall. I forbindelse med noe aura rensing:)
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2007 08:20
- 17
Er veldig int. å lære mere om krystaller. Fikk låne en såkalt "eksamenskrystall" til mine seks eksamener i år. Følte faktisk at den roet meg ned og klarnet tankene mine. Noen som vet hvor jeg kan lese mer om krystaller?
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2005 21:55
- 19
- Lokalisering: Akershus
Bl.a. her: http://www.larsrolle.net/Steinbeskrivel ... skaper.htmBeate72 skrev:Er veldig int. å lære mere om krystaller. Fikk låne en såkalt "eksamenskrystall" til mine seks eksamener i år. Følte faktisk at den roet meg ned og klarnet tankene mine. Noen som vet hvor jeg kan lese mer om krystaller?
Antall ord: 55
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Er jo bare humbug, men gode penger og tjene om du sleger dem
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
en ånd eller.,.,,.
jeg vil annbefale boka " mineraler og bergarter" Gammel men god bokBeate72 skrev:Er veldig int. å lære mere om krystaller. Fikk låne en såkalt "eksamenskrystall" til mine seks eksamener i år. Følte faktisk at den roet meg ned og klarnet tankene mine. Noen som vet hvor jeg kan lese mer om krystaller?
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Var dette en turmalin? De blir ofte kalt eksamensstener, men er en relativt ny steinart som det ofte ikke står så mye om i steinbøker..Beate72 skrev:Er veldig int. å lære mere om krystaller. Fikk låne en såkalt "eksamenskrystall" til mine seks eksamener i år. Følte faktisk at den roet meg ned og klarnet tankene mine. Noen som vet hvor jeg kan lese mer om krystaller?
Krystallnøgelen av Jette etellerannet er også en god bok. Liten, inneholder det aller meste og er billig. Dog bare på dansk
Antall ord: 94
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg kunne trenge en sånn....hele tiden.
Antall ord: 8
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2007 22:19
- 17
Jeg kan kan skaffe dere gråstein med utrolige egenskaper...den gode nyheten at den koster bare 998,- kiloen.....
Og tro meg den er verdt hvert øre...Den kan heale alt fra kreft til øreverk....Den gir og glimrende resultater på eksamener...det være seg eksam som snekker eller legestudent....
Men om du har denne stenen trenger man såklart ikke legeeksamen;)
Tidligere kunder har fortalt meg:
Jeg skulle bygge et hus, men det ble veldig dyrt, så jeg gikk til tomten en kveld og la gråsteinen min der....3 uker senere stå et fint hus der....
En annen kunde kunne fortelle han hadde gjort hele slekta frisk og gjeldfri
Så mine damer og herrer LØP og kjøp
Og tro meg den er verdt hvert øre...Den kan heale alt fra kreft til øreverk....Den gir og glimrende resultater på eksamener...det være seg eksam som snekker eller legestudent....
Men om du har denne stenen trenger man såklart ikke legeeksamen;)
Tidligere kunder har fortalt meg:
Jeg skulle bygge et hus, men det ble veldig dyrt, så jeg gikk til tomten en kveld og la gråsteinen min der....3 uker senere stå et fint hus der....
En annen kunde kunne fortelle han hadde gjort hele slekta frisk og gjeldfri
Så mine damer og herrer LØP og kjøp
Antall ord: 122
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
turmalinkrystaller: altså turmalinkrystaller gir elektriske ladninger når de blir oppvarmet så det kan hende at den gir deg elektriske impulser som går til hjernen og som gjør at du tenker raskerezind skrev:Var dette en turmalin? De blir ofte kalt eksamensstener, men er en relativt ny steinart som det ofte ikke står så mye om i steinbøker..Beate72 skrev:Er veldig int. å lære mere om krystaller. Fikk låne en såkalt "eksamenskrystall" til mine seks eksamener i år. Følte faktisk at den roet meg ned og klarnet tankene mine. Noen som vet hvor jeg kan lese mer om krystaller?
Krystallnøgelen av Jette etellerannet er også en god bok. Liten, inneholder det aller meste og er billig. Dog bare på dansk
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
i teorien kan man lage en egen energisten man kan samle energi det vil si prøv å lage en psiball inni krystallen fylt av gode tanker ting du må huske på alt mulig det vil si føl på de gode tankene gjør de om til energi og før energien inn i krystallen
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
dust, ikke noe personlig men jeg liker ikke skeptikereskeptikeren skrev:Er jo bare humbug, men gode penger og tjene om du sleger dem
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Kva teori er det du tenker på her da?alexander skrev:i teorien kan man lage en egen energisten man kan samle energi det vil si prøv å lage en psiball inni krystallen fylt av gode tanker ting du må huske på alt mulig det vil si føl på de gode tankene gjør de om til energi og før energien inn i krystallen
Antall ord: 66
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Dette er et litt rart spørsmål, men er bergkrystall lett knuselig?
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Om du ikke liker skeptikere, bør du ikke kalle meg dust av den grunn.alexander skrev:dust, ikke noe personlig men jeg liker ikke skeptikereskeptikeren skrev:Er jo bare humbug, men gode penger og tjene om du sleger dem
Hvorfor liker du ikke skeptikere forresten?
Antall ord: 47
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |