Healing og annen alternativ medisin ⇒ fjernhealing?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Apr 2006 21:40
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: tjøme
fjernhealing?
jeg er ingen erfaren healer men kan grunnteknikken og mediterer ofte OFTE men jeg lurer på om noen kan si meg hvordan jeg kan trene fjernhealing og hvordan jeg gjør det
Antall ord: 32
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jul 2007 13:25
- 17
- Lokalisering: Nedre Eiker
Hei jeg bare lurte på hvordan skal man sitte med hendene når man skal fjernheale?
Håper på svar..
TAKK.....
:mozilla_wink:
Håper på svar..
TAKK.....
Antall ord: 23
Hide post links |
Vel, nå er ikke jeg ekspert på healing. Men ser ikke at det skal være noen spesiell måte å sitte meed hendene. Det er vel mest opp til deg selv. Hva du føler du må for å få det til. Gjør det som kjennes rett for deg!JaDa skrev:Hei jeg bare lurte på hvordan skal man sitte med hendene når man skal fjernheale?
Håper på svar..
TAKK.....
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ok..... takk for svar.. Må bare spørre er ganske ny innenfor dette... :mozilla_smile:Lille Du skrev:Vel, nå er ikke jeg ekspert på healing. Men ser ikke at det skal være noen spesiell måte å sitte meed hendene. Det er vel mest opp til deg selv. Hva du føler du må for å få det til. Gjør det som kjennes rett for deg!JaDa skrev:Hei jeg bare lurte på hvordan skal man sitte med hendene når man skal fjernheale?
Håper på svar..
TAKK.....
Antall ord: 92
Hide post links |
Bare spør i vei. Her er alltid en eller annen som svarer :mozilla_wink:JaDa skrev:Ok..... takk for svar.. Må bare spørre er ganske ny innenfor dette... :mozilla_smile:Lille Du skrev:Vel, nå er ikke jeg ekspert på healing. Men ser ikke at det skal være noen spesiell måte å sitte meed hendene. Det er vel mest opp til deg selv. Hva du føler du må for å få det til. Gjør det som kjennes rett for deg!JaDa skrev:Hei jeg bare lurte på hvordan skal man sitte med hendene når man skal fjernheale?
Håper på svar..
TAKK.....
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Takk.. :mozilla_laughing:Lille Du skrev:Bare spør i vei. Her er alltid en eller annen som svarer :mozilla_wink:JaDa skrev:Ok..... takk for svar.. Må bare spørre er ganske ny innenfor dette... :mozilla_smile:Lille Du skrev:Vel, nå er ikke jeg ekspert på healing. Men ser ikke at det skal være noen spesiell måte å sitte meed hendene. Det er vel mest opp til deg selv. Hva du føler du må for å få det til. Gjør det som kjennes rett for deg!JaDa skrev:Hei jeg bare lurte på hvordan skal man sitte med hendene når man skal fjernheale?
Håper på svar..
TAKK.....
Antall ord: 115
Hide post links |