Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Creepy hus
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Creepy hus
Og i kategorien creepy hus jeg ikke skal sette mine bein i kommer dette her høyt opp på lista!
http://www.amityvillemurders.com/
Nå er dette huset så smått legendarsik så hvor ille det egentlig er kan være usikkert, men har fremdeles ikke overvetts lyst til og finne det ut
Noen som har flere "koslige" hus, litt sånn for morbidmorro???
må slenge med dette huset også når jeg først var i gang
http://www.prairieghosts.com/brectory.html
(* om ikke linken virker se her
http://en.wikipedia.org/wiki/Borley_Rectory
http://www.ghost-story.co.uk/stories/borleyrectory.html )
puma/f
http://www.amityvillemurders.com/
Nå er dette huset så smått legendarsik så hvor ille det egentlig er kan være usikkert, men har fremdeles ikke overvetts lyst til og finne det ut
Noen som har flere "koslige" hus, litt sånn for morbidmorro???
må slenge med dette huset også når jeg først var i gang
http://www.prairieghosts.com/brectory.html
(* om ikke linken virker se her
http://www.ghost-story.co.uk/stories/borleyrectory.html )
puma/f
Sist redigert av puma/f på 27 Jul 2007 16:34, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 108
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Amytiville er fake, og en oppdiktet historie
Antall ord: 7
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Hmmm...
Får ikke opp den nederste linken din..
Antall ord: 9
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Drapa fant faktisk sted der.... desverre så er den biten sannskeptikeren skrev:Amytiville er fake, og en oppdiktet historie
men resten av historia og myten er jeg ikke så sikker på---
Har du noen hus med "artig" historie ???
Hmm snodig... den funka for meg... jeg kan se om jeg får putta opå en link til . ( eller du kan goolge the most haunted house in england )Mysticool skrev:Hmmm...
Grunnen til at denne historia er artig er vell at det er en av de første forsøka blei gjort av en journalist til og dokumentere åndlig aktivitet )
http://www.ghost-story.co.uk/stories/borleyrectory.html
En av de to skulle funke
puma/f
Antall ord: 131
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Funkapuma/f skrev:Drapa fant faktisk sted der.... desverre så er den biten sannskeptikeren skrev:Amytiville er fake, og en oppdiktet historie
men resten av historia og myten er jeg ikke så sikker på---
Har du noen hus med "artig" historie ???
Hmm snodig... den funka for meg... jeg kan se om jeg får putta opå en link til . ( eller du kan goolge the most haunted house in england )Mysticool skrev:Hmmm...
Grunnen til at denne historia er artig er vell at det er en av de første forsøka blei gjort av en journalist til og dokumentere åndlig aktivitet )
http://www.ghost-story.co.uk/stories/borleyrectory.html
En av de to skulle funke
puma/f
Antall ord: 135
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, drapene fant sted ja.
Riktignok av en i narkorus elns, så dokumentaren for litt siden.
Eneste "creepy" huset jeg vet om, må være spøkelsehus på tivoli :mozilla_wink:
Antall ord: 31
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
LoLskeptikeren skrev:Ja, drapene fant sted ja.
nåja jeg veit a om et par hus jeg ikke liker noe så veldig. Men det har forøvrig mest med hvordan de ser ut innvendig...
men dette bildet og denne historia har jeg snubla over flere ganger....
hva tror du om dette bildet???
Bildet
sida http://www.ghost-story.co.uk/stories/th ... ghost.html
puma/f
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Er ikke det også erklært fake, mener det bilde (filmen) er diskutert før.
Antall ord: 15
Hide post links |
Prøver og finne ut mere men det er lettere sagt enn gjort viser det segskeptikeren skrev:Er ikke det også erklært fake, mener det bilde (filmen) er diskutert før.
Finner i allefall en haug med bilder som er fake lol det er ikke noe problem
pluss at jeg leiter etter et anna bildet som jeg veit er omdiskutert men ikke f**n om jeg klarer og huske nok til og finne det :)
Puma/f
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Lykke til i jakten :mozilla_smile:
Antall ord: 6
Hide post links |
lol jo takk trenger detskeptikeren skrev:Lykke til i jakten :mozilla_smile:
har nå rota meg langt vekk i the tower of londons historie.....
puma/f
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Hehe :mozilla_wink:
Spennende, det med det bildet og dørene som lukket og åpnet seg av seg selv, da! Håper du finner det du leter etter:)
Spennende, det med det bildet og dørene som lukket og åpnet seg av seg selv, da! Håper du finner det du leter etter:)
Antall ord: 28
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jun 2007 02:15
- 17
Hadde vært morro med en liten visitt i disse husene.
Antall ord: 11
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2006 21:46
- 18
- Lokalisering: Danmark
- Og Holocaust er ren fiktion, eller ??skeptikeren skrev:Amytiville er fake, og en oppdiktet historie
Du bliver altså nødt til at sætte dig lidt mere ind i tingene, inden du udtaler dig !
Skeptiker=Totalt ensporet, snævertsynet og afvisende.
Sund skeptiker= Åben, ærlig og konstruktiv overfor muligheder.
Antall ord: 49
Med venlig Hilsen
Thomas
www.paranormal-efterforskning.dk
------------------------------------------------------------------
Den såkaldte sunde fornuft - er intet andet end en ophobning af fordomme !
Thomas
www.paranormal-efterforskning.dk
------------------------------------------------------------------
Den såkaldte sunde fornuft - er intet andet end en ophobning af fordomme !
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jan 2007 18:34
- 17
- Lokalisering: Oslo
Det huset jeg bodde i før faktisk. Huset hvor oldefaren min har dødd, og onkelen min døde ute i hagen.
Har et par korte historier om huset.
Bestefaren min, som var liten på denne tiden skulle opp trappa til andre etasje. Det er to trapper i huset. Ene leder opp til andre etasje, mens den andre opp til loftet.
På vei opp, kommer det en eldre kar nedover med favenen full av ved. Han stoppet opp, siden han aldri hadde sett denne personen før, og mannen gikk tydeligvis rett igjennom han mens han så på han å smilte.
Moren min, satt en kveld å pratet med en veninne i telefonen da plutselig strømmen gikk. Trodde hun. Ingenting var galt med sikringene, og værst av alt, hun pratet fortsatt i telefonen! Alt av lys var skrudd av "manuelt".
Kvelden etter sitter hun på kjøkkenet klar til å legge seg, da hun hører et helvettes brak fra stua. Pga, forrige kvelds hendelse turte hun ikke å gå å se hva det var. Morningen etter var det ingenting av bilder, eller annet som kunne ha falt ned liggende på gulvet.
Moren min, faren min og farmoren min sitter i stua da lillebroren min kommer inn til dem, og plutselig skvetter himmelhøyt. Hva var det? Spør de? .."Nei, det bare stod en mann der" svarer han. På denne tiden var han 3 år.
Farmoren min lurte på om jeg og lillebroren min som delte rom, var oppe på natta siden hun hørte så mye bråking ovenfra på natta. Mamma sa at det antageligvis var leker og bøker som vi sovna i med i senga som hadde falt/blitt dyttet ned. Hun sa at hun skulle fjerne alt av slike ting, før hun gikk å la seg. Allikevel hørte farmoren min bråk ovenfra. De satt å stusset litt over dette her, mens broren min hører på, og plutselig bryter ut: "Det er ofte det er mann på rommet vårt på natta".
Jeg er ganske sikker på at det var noen som gikk igjen i det huset. Jeg tror ikke moren min ville ljugd til meg om dette her. Selv verken så jeg eller hørte noe som helst mens jeg bodde der, men er glad jeg flytta før jeg eventuelt hadde gjort det! ..Hadde ikke holdt ut et sekund!
Har et par korte historier om huset.
Bestefaren min, som var liten på denne tiden skulle opp trappa til andre etasje. Det er to trapper i huset. Ene leder opp til andre etasje, mens den andre opp til loftet.
På vei opp, kommer det en eldre kar nedover med favenen full av ved. Han stoppet opp, siden han aldri hadde sett denne personen før, og mannen gikk tydeligvis rett igjennom han mens han så på han å smilte.
Moren min, satt en kveld å pratet med en veninne i telefonen da plutselig strømmen gikk. Trodde hun. Ingenting var galt med sikringene, og værst av alt, hun pratet fortsatt i telefonen! Alt av lys var skrudd av "manuelt".
Kvelden etter sitter hun på kjøkkenet klar til å legge seg, da hun hører et helvettes brak fra stua. Pga, forrige kvelds hendelse turte hun ikke å gå å se hva det var. Morningen etter var det ingenting av bilder, eller annet som kunne ha falt ned liggende på gulvet.
Moren min, faren min og farmoren min sitter i stua da lillebroren min kommer inn til dem, og plutselig skvetter himmelhøyt. Hva var det? Spør de? .."Nei, det bare stod en mann der" svarer han. På denne tiden var han 3 år.
Farmoren min lurte på om jeg og lillebroren min som delte rom, var oppe på natta siden hun hørte så mye bråking ovenfra på natta. Mamma sa at det antageligvis var leker og bøker som vi sovna i med i senga som hadde falt/blitt dyttet ned. Hun sa at hun skulle fjerne alt av slike ting, før hun gikk å la seg. Allikevel hørte farmoren min bråk ovenfra. De satt å stusset litt over dette her, mens broren min hører på, og plutselig bryter ut: "Det er ofte det er mann på rommet vårt på natta".
Jeg er ganske sikker på at det var noen som gikk igjen i det huset. Jeg tror ikke moren min ville ljugd til meg om dette her. Selv verken så jeg eller hørte noe som helst mens jeg bodde der, men er glad jeg flytta før jeg eventuelt hadde gjort det! ..Hadde ikke holdt ut et sekund!
Antall ord: 396
-
Sic Maggot
Sic Maggot
Hide post links |