Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ en ånd eller.,.,,.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Apr 2006 21:40
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: tjøme
en ånd eller.,.,,.
i 3 år har en ånd hjemsøkt meg veldig sjeldent men ofte nok min bestemor har sett den og men er det en hjelper en ånd en poltergeist eller. før jeg ser den sanser jeg en kald aura :mozilla_surprised: rett før jeg skrev dette innlegget hørte jeg ett hyl
Antall ord: 54
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 22:05
- 18
- Lokalisering: Sunnmøre
feil det er pas2xs påulriktr skrev:pa2*s på = pass på
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Re: en ånd eller.,.,,.
Poltergeist kan du utelukke, det er ingen ånd, men en mørk energi/kraft som oppstår av menneskene selv, via depresjoner, suicidiale tanker, sinne, aggresjon osv....alexander skrev:i 3 år har en ånd hjemsøkt meg veldig sjeldent men ofte nok min bestemor har sett den og men er det en hjelper en ånd en poltergeist eller. før jeg ser den sanser jeg en kald aura :mozilla_surprised: rett før jeg skrev dette innlegget hørte jeg ett hyl
Sansynelig har du nok en hjelper hos deg tror jeg. Uten å spekulere, kanksje bestefaren din, om han har vært død en del år, som passer på deg og bestemor?
Det vet nok du best selv, men så lenge det ikke er ubehagelig og du føler at det er noe negativt i de få gangene det skjer, så kan du kanksje leve med det? :mozilla_wink:
Antall ord: 151
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Re: en ånd eller.,.,,.
Poltergeist kan du utelukke, det er ingen ånd, men en mørk energi/kraft som oppstår av menneskene selv, via depresjoner, suicidiale tanker, sinne, aggresjon osv....Mysticool skrev:alexander skrev:i 3 år har en ånd hjemsøkt meg veldig sjeldent men ofte nok min bestemor har sett den og men er det en hjelper en ånd en poltergeist eller. før jeg ser den sanser jeg en kald aura :mozilla_surprised: rett før jeg skrev dette innlegget hørte jeg ett hyl
Sansynelig har du nok en hjelper hos deg tror jeg. Uten å spekulere, kanksje bestefaren din, om han har vært død en del år, som passer på deg og bestemor?
Det vet nok du best selv, men så lenge det ikke er ubehagelig og du føler at det er noe negativt i de få gangene det skjer, så kan du kanksje leve med det? :mozilla_wink:[/både
vel bestemor og bestefar er i live men kansje tippoldemor oldemor eller noen
Antall ord: 168
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ville nok tro det er noen avdøde slektninger som har tilknytning til huset og som passer på!
Ikke uvanlig
Ikke uvanlig
Antall ord: 20
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
vel tror ikke det lengre den overfalt! meg nesten her en kveldMysticool skrev:Ville nok tro det er noen avdøde slektninger som har tilknytning til huset og som passer på!
Ikke uvanlig
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Da kan det jo være litt alvorligere...onde ånder forekommer jo, men i veldig få prosent av tilfellene...føler du for å forklare hvordan du blei overfalt?alexander skrev:vel tror ikke det lengre den overfalt! meg nesten her en kveldMysticool skrev:Ville nok tro det er noen avdøde slektninger som har tilknytning til huset og som passer på!
Ikke uvanlig
Antall ord: 64
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |