Hmm... Hva med litt forklaring?
2012...20 + 12 = 32. 3 + 2 = 5 (den 5 tidsalder?) man kan finne "beviser" og spor i alt, bare man leter lenge nok, noe som kan bli litt latterlig noen ganger:)...
Jeg har også lest mye om disse tingene, 2012 også. Når jeg var 17 - 18 år, fortalte jeg blant annet vennene mine, at ting vill skje i 2010-2014. Hadde ikke peil på polskifte teorien, men "følte" at vi får besøk utenifra rundt denne tiden. Vet ikke, kan ikke forklare det, men rart er det.
I de senere år, har jeg, som mange her, interessert meg for livets gåter. Jeg tror, at for å forstå en sånn hendelse HVIS det hender i 2012, må forklares i et større perspektiv... Så jeg prøver med min oppfattning av ting:
Troverdige "bevis" jeg har lest så langt... :
* Forskere HAR funnet bevis på polskiftet, og at det kun er et spørsmål om "tid" før neste gang.
* Global oppvarming... ett forsøk på å føre oppmerksomheten vekk fra sannheten fra våre "ledere”? Hva hadde skjedd med økonomien og frykt i verden, hvis regjeringene flere år før det skjer, hadde gått offentlig ut og fortalt hva de vet? Så langt må jeg si at så mye bullshit som har blitt dratt frem som fakta ang global oppvarming, har jeg aldri sett før. Det som bygger opp under 2012 i denne sammenhengen er at mange solforskere kan fortelle om en høyere solaktivitet, og at global oppvarming er veldig godt samkjørt med solaktivitetene.
* + Mye av det som har blitt nevnt i dette forumet.
Forklaringer på de "rare" hendelsene som skjer:
Vi får "katteøyne" og andre nye egenskaper?...
Jeg tror vel ikke at vi får det over natta, men er villig til å se at EVOLUSJONEN vil forandre oss relativt raskt når vi lever under nye omgivelser og frekvenser. Ikke glem forandringene vi går igjennom i løpet av ett liv... - De helbredende evnene kroppen vår allerede har, og at siden vi er bygget opp av masse celler, noe som betyr at vi egentlig er flytende puddinger som er LETT påvirkelig av andre kjemiske stoffer og frekvensendringer. Hele vår interne kommunikasjon mellom celler, nervevev og organer, foregår kjemisk og "elektrisk". Så ja, over tid er jeg troende at det kan skje. Vi lever jo i en verden hvor millioner tror på mirakler og gamle fortellinger i bibelen og andre bøker. Hvordan klarte ett menneske som Jesus å gjøre de tingene han kunne??? Han kunne manipulere energier. Healing, mirakler, alt blir mulig ved manipulering av energien som skaper materie.
Vil vi overleve?
En annen ting er at jorda ikke er rund, men "presset" litt sammen mellom Polene. Ved et polskifte, så vil Jorden skifte form, og jordskjelv, forflyttning av kontinenter, og annen seismisk aktivitet vil skje. Spørsmålet er da hvor fort skiftet skjer. Skjer det sakte, vil vi ha gode sjanser, men hvis det skjer fort, over noen få uker eller så, så er vi ferdige...
Alt som eksisterer, eksisterer kun NÅ. Dette er et begrep som må forstås først. Før materie ble til, var det ren energi. Som forskere også sier når de blir spurt hva ren energi er, så er svaret... de vet ikke, men det har alltid vert, er, og vil alltid eksistere.
Hva med dannelsen av universet? Energien starter å vibrere, og danner seg til fysisk materie. (her må jeg skyte inn at i denne prosessen må det finnes en "vilje", eller blueprint for at energien skal vite hvordan den skal vibrere for å bygge et stabilt fysisk materie, noe som kan blåse liv i om de troende og vitenskapen egentlig snakker om det samme, bare med 2 forskjellige par øyne.>) Uansett... Faktum er at ikke på noen tidspunkt i verdenshistorien har verden vært eksakt lik, fordi alt er i konstant bevegelse. Vårt begrep om tid, er basert på bevegelse av energier.
Ble litt omfattende det her, og lett å spore av. Mye ting å diskutere og ta tak i.
Min konklusjon
Jeg har litt frykt for hva som kan skje, samtidig er jeg nysgjerrig. Skulle det bli verdens undergang, så får vi oppleve noe av verdenshistoriens råeste hendelse med egne øyne. :)Og siden jeg personlig ikke tror på tid, men at vi alle opplever ett uendelig antall versjoner av sitt liv, med ett uendelig antall utfall, fordi vi skaper vår virkelighet selv, så er jeg egentlig ganske rolig, men spent
Uansett, tenk positivt og tiltrekk deg mer positivt fordi du tenker det
Ha en god dag- Roy.