Jepp, der er vi enige. Og jeg er av den oppfatning av at det er dette vi merker i de aller fleste tilfeller, ikke ånder på visitt.Tom_34 skrev:
Hec: Vet ikke hva det var, men noe var det som ga det inntrykket. Glenferd er for meg "film" i atmosfæren, eller noe. Et rent energiavtrykk ofte satt av sterke følelser/energier i det øyeblikket de blir "tatt opp". Dette vil gjenta seg identisk ved gitte forutsetninger (f.eks. ved tilfeller med spesielle atmosfæriske forutsetninger) for å bli svakere over tid. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men dette var anderledes.
På den annen side er vi omgitt av ånder hele tiden, men at de gjør seg så "jordiske", det er vanskelig å svelge....jeg vet jeg får besøk av moren min, for jeg kjenner lukter og berøring helt ut av det blå, men hun viser seg aldri. Jeg har fornemmet at "noe" står bak meg og ser på meg i speilet på badet og et medium fortalte meg i ettertid at mamma likte å stå og se på at jeg ordnet meg om morgenen....hvorvidt hun er der som bare en tanke eller i egen åndelig person, aner jeg ikke. Jeg holder en knapp på at den venstre siden ikke vet hva den høyre gjør til tider, men her fikk jeg gjenfortalt noe som sa meg at den som sto bak meg var en bevissthet....snålt på en måte, men jeg tror vi tenker for komplisert.