Drømmer, NDO & ut av kroppenDRØMMER OM DØDEN

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Tror det var min morfar som sa at hvis du drømmer at en person dør, så vil det gå godt for den personen videre i livet.
Antall ord: 28
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Tjohei skrev:Tror det var min morfar som sa at hvis du drømmer at en person dør, så vil det gå godt for den personen videre i livet.
Fjo, håper det er sant. Jeg har hatt endel ekle drømmer.
Antall ord: 43
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
montypija
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Apr 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: My very own dream world.

Innlegg av montypija »

jeg har og drømt att to av mine beste venner vart drept, ene døde i en brann og ho andre døde av at noen kuttet av ho hode me en stål tråd, de ver kjempe ekkelt der å da.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

montypija skrev:jeg har og drømt att to av mine beste venner vart drept, ene døde i en brann og ho andre døde av at noen kuttet av ho hode me en stål tråd, de ver kjempe ekkelt der å da.
Joda....men det er vanlig å drømme om en annens død. Det betyr ikke at det vil komme til å skje, fordi du drømmer om det.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

drømer det ofte selv.
waiting to the day may come. live as you want wile you wait to your day to come.
it wil come. some day. better to regret what you have done. than things you did not do.
Antall ord: 41
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pianisten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jan 2007 20:19
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang

Hmmm..

Innlegg av Pianisten »

Jeg har drømt at søsteren min var gravid og stod på ski også døde begge i et fall... ): Betyr det at den gangen hun blir gravid, at det kommer til å skje noe under svangerskapet? :S Håper da ikke det..(:
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alana
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mar 2007 11:28
17

Re: DRØMMER OM DØDEN

Innlegg av alana »

Vermilion Oriol skrev:
alana skrev:HEI ER DET NOEN SOM KAN HJELPE?
HVA BETTYR DISSE DRØMMENE?

FOR CA 1 ÅRSIDEN SÅ DRØMMTE JEG AT MIN VENNINNE DØDE,JEG VÅKNET GRÅTANES ,VISTE IKKE HVA JEG SKULLE GJØRE AV MEG.JEG RINGTE HENNE PÅ MORGNEN OG FORTALTE HENNE DET,HUN LO OG SA AT HUN SKULLE LEVE LENGE OG DET VAR BARE EN DRØM,JEG SLO MEG TIL RO MED DET.HELDIGVIS LEVER HUN FREMDELES OG VENTER SITT FØRSTE BARN.

DEN ANDRE DRØMMEN DRØMMETE JEG FOR NOEN UKER SIDEN.
DRØMMTE AT JEG BLE BANKA OPP TIL DØDEN.UFF DET VAR IKKE EN KOSELIG DRØM.

HÅPER PÅ ORDENTLIG SVAR.

TAKK!

Det er ikke noe å bekymre seg over. Som flere nevner så tror jeg også at det betyr at man vil få en ny start på noe, eller en stor forandring i livet. Noe i den duren. Har ikke boken om drømmetyding her, så jeg kan ikke si det sikkert. Men jeg kan godt slå det opp, om det skulle være til hjelp.

Har også drømt om nære som dør, eller at jeg selv dør. Men ingen har død så langt.
Har et unntak, men det var det mye mer som spilte inn.
Men som sagt, du skal ikke være bekymret :)

Hei det hadde vært kjempe fint om du kunne.TAKK!
Antall ord: 240
Alana

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Apr 2007 14:53
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Liana »

Du har mye kaos i følelsene, mulig du er redd for at noe skal skje. Venninna di representerer noe du er virkelig bekymret for. Når du drømmer at du dør selv, vil du nok oppleve endring i planene, eller at livet tar en ny vending.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Professor

Innlegg av Professor »

var det bare jeg som lo IRL av CAPSLOCK greia:P?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
acespace
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Aug 2007 19:46
17
Kjønn (valgfri): kar
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av acespace »

Jeg drømmer hver gang at noen dør jeg, men vi bare ler og tuller med det. Hva så. jeg og kompisene dør hver gang vi drømmer vi.
Antall ord: 31
God gave rock 'n' roll to YOU

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alana
Nybegynner
Nybegynner
17

Hei

Innlegg av alana »

Nå i det siste har ikke jeg drømt om døden,men jeg har drømt om kjempe nære familie medlem blir borte,kidnapa.jeg våkner og er helt fra meg gråter og er helt hysterisk.I drømmen så løper jeg som en galing og roper og roper på denne pesonen men ingen svar får jeg.
Antall ord: 63
Alana

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MelindaGirlGhost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Aug 2007 21:27
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Haugesund

Hey

Innlegg av MelindaGirlGhost »

Uff ikke greit å drømme slike drømmer du. Det kan være det at du bekymre deg for mye og tenker på for mye, de sier at det kan gi deg slike drømmer. men også at de kan gi deg tegn, men jeg vet ikke helt sikkert.
Antall ord: 49
GirlWithGift

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alana
Nybegynner
Nybegynner
17

Re: Hey

Innlegg av alana »

MelindaGirlGhost skrev:Uff ikke greit å drømme slike drømmer du. Det kan være det at du bekymre deg for mye og tenker på for mye, de sier at det kan gi deg slike drømmer. men også at de kan gi deg tegn, men jeg vet ikke helt sikkert.

Ja akkurat disse to nære er jeg veldig bekymra for.Tenker veldig my på dem dag inn og dag ut. så det er sikker det som gjore utslaget.
Antall ord: 80
Alana

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ceci x3

Innlegg av Ceci x3 »

Jeg har også drømt om døden. Forrige natt drømte jeg om at oldemoren min døde. Samtidig døde den ene hunden min. Plutselig fikk hunden min epelepsi-anfall.. Det verste var at Mimich fikk det idag å.. Men Timmi døde ikke. Men jeg har en vond tank om oldemoren min. Ho er 93 år nå
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2007 20:22
17
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 3 ganger

Re: Hei

Innlegg av martea »

alana skrev:Nå i det siste har ikke jeg drømt om døden,men jeg har drømt om kjempe nære familie medlem blir borte,kidnapa.jeg våkner og er helt fra meg gråter og er helt hysterisk.I drømmen så løper jeg som en galing og roper og roper på denne pesonen men ingen svar får jeg.
Du må for all del ikek være redd. :)
Det å drømme om døden betyr at du mister noe men før noe annet.
Kanskje det er et tegn på at du er lei av en interresse eller trenger nye? :)
Antall ord: 106
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links