Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelperen min...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
FireSpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 24 Jun 2007 15:19
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Hjelperen min...

Innlegg av FireSpirit »

kan jeg finne hjelperene mine uten og måtte oppsøke noen?
Antall ord: 12
Mister du alt Er det likevell langt til du ikke har noe.
Mister du troen er alt tapt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Is that guy with the scythe a friend of you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Slettet__Spirit_

Innlegg av Slettet__Spirit_ »

Oppsøk deg selv :mozilla_smile:
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Re: Hjelperen min...

Innlegg av magnolia - sluttet »

FireSpirit skrev:kan jeg finne hjelperene mine uten og måtte oppsøke noen?
Det hender at hjelpere viser seg for deg, eller gir deg en forståelse, eller en visshet om at de er der. Det har jeg hørt mange si, men selv har jeg ikke hverken sett mine eller følt dem, bortsett fra en spesiell som jeg hadde i min barndom. Jeg velger i allefall å tro at han er en hjelper. Har sett ham en gang etter at jeg ble voksen.
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FireSpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 24 Jun 2007 15:19
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Hjelperen min...

Innlegg av FireSpirit »

magnolia skrev:
FireSpirit skrev:kan jeg finne hjelperene mine uten og måtte oppsøke noen?
Det hender at hjelpere viser seg for deg, eller gir deg en forståelse, eller en visshet om at de er der. Det har jeg hørt mange si, men selv har jeg ikke hverken sett mine eller følt dem, bortsett fra en spesiell som jeg hadde i min barndom. Jeg velger i allefall å tro at han er en hjelper. Har sett ham en gang etter at jeg ble voksen.
Mange sier at man skal meditere for og se dem... trenger en noenlunde nøyaktig veilednig hva man skal gjøre :)
Antall ord: 108
Mister du alt Er det likevell langt til du ikke har noe.
Mister du troen er alt tapt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Is that guy with the scythe a friend of you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links