Drømmer, NDO & ut av kroppenHvor var jeg?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Månestråle

Hvor var jeg?

Innlegg av Månestråle »

Håper dette er rette sted å legge inn denne tråden.

Jeg drømmer alltid veldig livaktig med lyd og farger og som oftest til samme sted. En diger by i et land...jeg ikke vet hvor er. i drømmen er jeg hjemme. de samme stedene og folkene går igjen hver gang. mennesker jeg er venner med, familie er også der, men de har litt forskjellig alder enn de har i virkeligheten. ting er litt forskjøvet.
vi holder på med hverdagslige ting og jeg våkner sliten ofte. har jo akkurat lagt meg.

jeg har dessverre lett for å besvime, og det gjorde jeg på sykehuset i dag (blodprøve), jeg merket at alt ble ullent. men det rare er at da de vekket meg igjen fikk jeg helt hetta,for jeg holdt på med vanlige dagligdagse gjøremål, og plutselig kom digre hvite taklys til syne og buldrende stemmer og hvite armer og lissom trakk meg ut...og vips var jeg på sykehuset igjen med masse sykepleiere rundt meg. jeg var stressa og forvirret et øyeblikk for jeg skjønte ikke hva jeg gjorde der.

tilbake til poenget mitt; man drømmer vel ikke når man besvimer? og i så fall, hvorfor og hvordan havnet jeg der jeg er om natten?
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Hvor var jeg?

Innlegg av Metodisten »

Månestråle skrev:Håper dette er rette sted å legge inn denne tråden.

Jeg drømmer alltid veldig livaktig med lyd og farger og som oftest til samme sted. En diger by i et land...jeg ikke vet hvor er. i drømmen er jeg hjemme. de samme stedene og folkene går igjen hver gang. mennesker jeg er venner med, familie er også der, men de har litt forskjellig alder enn de har i virkeligheten. ting er litt forskjøvet.
vi holder på med hverdagslige ting og jeg våkner sliten ofte. har jo akkurat lagt meg.

jeg har dessverre lett for å besvime, og det gjorde jeg på sykehuset i dag (blodprøve), jeg merket at alt ble ullent. men det rare er at da de vekket meg igjen fikk jeg helt hetta,for jeg holdt på med vanlige dagligdagse gjøremål, og plutselig kom digre hvite taklys til syne og buldrende stemmer og hvite armer og lissom trakk meg ut...og vips var jeg på sykehuset igjen med masse sykepleiere rundt meg. jeg var stressa og forvirret et øyeblikk for jeg skjønte ikke hva jeg gjorde der.

tilbake til poenget mitt; man drømmer vel ikke når man besvimer? og i så fall, hvorfor og hvordan havnet jeg der jeg er om natten?
De fleste her på forumet vil vel kansje si att det er bare drømmer og ferdig med det.

Jeg syns alltid det kan være innteressant og se litt videre i saker dersom det er mulig.
Siden du sier stedene og folkene alltid er de samme, kansje du kan gjøre notater og se om du f.eks finner ett sted i verden som matcher.
Ikke dermed sagt att du har levd der i ett tidligere liv f.eks, men det kan jo kansje dukke opp noe uventet som kan gi deg ett svar eller to ?
Antall ord: 317

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Månestråle

Innlegg av Månestråle »

sant. jeg er åpen for mange muligheter og vant med både drømmer, deja vu og sanndrømmer. men jeg ble så forvirret over at det skjedde da jeg besvimte. det varte sikkert bare 1 minutt, men virket mye lenger.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tobben
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 25 Mai 2004 17:32
20

Innlegg av Tobben »

Det er helt vanlig at drømmer virker som en evighet men bare varer noen minutter.

- En vanlig drøm varer vanligvis i i noen få minutter i virkelig tid, mens det virker som flere timer.
- Et mareritt varer vanligvis i noen få sekunder i virkelig tid, men virker som en evighet.

Men jeg oppfordrer deg til å gjøre som Metodisten, og ta notater med en gang du våkner, ha gjerne en penn og notatblokk ved siden av deg. Drøyer du det for lenge med notater så har du lett for å glemme viktige detaljer.

Lykke til

Tobben
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrs.mystic
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mai 2006 15:21
18

Innlegg av mrs.mystic »

Kanskje du drømmer om et tidligere liv. Og at det har "satt seg fast"... Det sies at vi glemmer dette når vi er små, men at det har satt seg igjen noen intrykk i den sjette sansen din. Oppsøk en hyptnotisør eller en klarsynt.
Antall ord: 48
Den som ler sist er treig......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Månestråle

Innlegg av Månestråle »

takker for tilbakemeldinger.

jeg husker alle drømmer og steder og folk,det var ikke spørsmålet mitt.

det jeg undrer over er at jeg havnet "der" da jeg besvimte.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links