Sonen min på fem år drømte at det låg eit monster i senga mi og åt på skoa mine.
Huff og huff
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Monster som eter på skoa mine
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jul 2006 14:49
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sunnmøre
Monster som eter på skoa mine
Antall ord: 24
undringa
Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...
Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Monster som eter på skoa mine
Barn er åpne for det meste, og har også en livlig fantasi. Da jeg var barn, drømte jeg en gang om et troll som ville spise meg. Jeg var listig og spurt om det kunne gjøre seg om til en isblokk. Det gjorde det, og jeg løftet isklumpen opp og knuste den i steinene.undringa skrev:Sonen min på fem år drømte at det låg eit monster i senga mi og åt på skoa mine.
Huff og huff
Ellers drømte jeg om alt mulig, alt fra hekser og trollmenn til helt vanlige ting. Inn i mellom var jeg sanndrømt, og det er ikke alltid like hyggelig!
Antall ord: 113
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |