Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerLitt hjelp kanskje?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Even
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 09 Jul 2007 00:34
17

Litt hjelp kanskje?

Innlegg av Even »

Hei

Ny på forumet her :)

Jeg tenker mye på det åndelige, og meninger med forskjellige ting, jeg har aldri kommet til skade, selv om jeg har vært veeldig vågal til tider, men det virker som om det er noe rundt meg eller inne i meg som rett og slett begrenser meg, jeg tar ikke skader av mange ting. Jeg tåler mer enn normalt, mener smerte terskel osv! Noen som vet hva dette kan bety? Og enkelte ganger kan det føles som om noe inni meg snakker til meg når jeg er trist og lei meg!

Noen som vet?
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Hei Even, fint om du forteller litt om hva du har eksperimentert med som du mener kunne skadet deg.

Vi har alle denne/disse stemmene inni oss, bare ikke alle som er like flinke til å lytte til dem. Noen vil opplebve sitt høyere selv som en stemme, andre kan tilhøre dine hjelpere og guider.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Velkommen:)
Antall ord: 1
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Even
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 09 Jul 2007 00:34
17

Innlegg av Even »

Sparrow skrev:Hei Even, fint om du forteller litt om hva du har eksperimentert med som du mener kunne skadet deg.

Vi har alle denne/disse stemmene inni oss, bare ikke alle som er like flinke til å lytte til dem. Noen vil opplebve sitt høyere selv som en stemme, andre kan tilhøre dine hjelpere og guider.
Nei du vet, falt ned fra tak, kommet ut med noen få skrammer, hoppa på ski og tryna så det holder, uten værken å briste eller brekke noe, så ting, har gjort en del til dels farlige ting uten å komme til skade!
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bate
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 03 Apr 2007 07:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør trøndelag

lille stemmen

Innlegg av Bate »

den indre stemmen kaller vi ofte for samvittighetens stemme. Selv kaller jeg det intuisjonen :)
Antall ord: 14
Bate er her

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Even skrev:
Sparrow skrev:Hei Even, fint om du forteller litt om hva du har eksperimentert med som du mener kunne skadet deg.

Vi har alle denne/disse stemmene inni oss, bare ikke alle som er like flinke til å lytte til dem. Noen vil opplebve sitt høyere selv som en stemme, andre kan tilhøre dine hjelpere og guider.
Nei du vet, falt ned fra tak, kommet ut med noen få skrammer, hoppa på ski og tryna så det holder, uten værken å briste eller brekke noe, så ting, har gjort en del til dels farlige ting uten å komme til skade!
Ah, jeg trodde det hadde med åndelige /paranormale ting å gjøre! Vel, det kan jo være både flaks og hjelp ---

Men tro ikke at du kan gjøre hva som helst pga dine skytsengler. jeg kjente en gang en dame som ikke tok på sikkerhetsbelte på seg selv og barna i bilen - for de hadde jo så sterk beskyttelse.

Vel, en ting hjelperne våres ikke legger seg opp i er faktisk det frie valg. Velger vi å være uforsiktige, så lar de oss ta konsekvensen av det.
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links