Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTil dere som vill vite mer om Krystallbarn

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Hecate skrev:Og jeg lurer på hvorfor folk er så fiendtlig innstilt til denne tanken og at folk tror at det dreier seg om å heve seg over andre som egoistiske supermennesker???
Dersom det er noe i denne teorien i det hele tatt er det faktisk barna våre det er snakk om. Jeg synes ikke de skiller seg så mye ut, men det finnes de som utmerker seg. Såkalte vidunderbarn eller barn som er foregangsidealer for andre, hva er det som er så negativt ved det?
Mennesket har heile veien utvikla seg, spesiellt hjerne-messig i form av å ta til seg lærdom og la nyskjerrigheten drive fram nye teorier og sprenge nye barrierer, så at det etter kvart dukker opp vidunderbarn med mer IQ enn snittet veit vi allereie. Om denne utviklinga er pga fantasi eller ein del av evolusjonen er noko anna. Så det er bare å kalle alle barn krystallbarn eller vidunderbarn, for i utgangspunktet er dei nettopp det for foreldra...men forandrer det noko egentlig...er det rett å opphøye nokon barn basert på verdier vi ikkje kan måle...slik som prinser og prinsesser?
Antall ord: 189
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det jeg ikke skjønner er hvordan folk klarer å få det til å være en "opphøyning"?
Antall ord: 17
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av madjava »

Hecate skrev:Det jeg ikke skjønner er hvordan folk klarer å få det til å være en "opphøyning"?
Om barn skulle forandre seg så fort, burde vi helst vore sjølvlysande gjennom heile 1900-tallet, ikkje pga utvikling men pga radioaktivt avfall...
Antall ord: 43
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Det går jo ikke så fort da. Det har jo kommet indigoer spredt gjennom hele 1900-tallet, ja egentlig de siste århundrene vil jeg anta, men i de siste tiårene har det vært en økning. Og nå skal det være så vanlig at nesten alle barn født etter et bestemt årstall, har indigobevissthet.
Jeg kan ikke helt se hvor radioaktivitet skulle komme inn i forhold til en annerledes fargesammensetning i auraen?
Antall ord: 76
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chriistiina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2007 21:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Innlegg av Chriistiina »

ehh... litt overdriving kansje ?? trur dere at i 2012 så kommer barna til å bli ALIENS ?

jeg trur på at det er noe som kommer til å skje i 2012, men man bør ikke være for sikker, mange trudde det skulle skje no i 2000 å, men skjedde det noe `?? NEI !
Men jeg syns det har blitt litt for volsomt å si : at jorda kommer til å gå andre veien, at vi får katteøyne OSV... det syns jeg er litt å ta i, uansett så syns jeg vi skal bare vente å se ;-D
Antall ord: 91
det finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi vet !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av madjava »

Hecate skrev:Det går jo ikke så fort da. Det har jo kommet indigoer spredt gjennom hele 1900-tallet, ja egentlig de siste århundrene vil jeg anta, men i de siste tiårene har det vært en økning. Og nå skal det være så vanlig at nesten alle barn født etter et bestemt årstall, har indigobevissthet.
Jeg kan ikke helt se hvor radioaktivitet skulle komme inn i forhold til en annerledes fargesammensetning i auraen?
Er vel bare radioaktiv stråling som kan forandre oss evolusjonsmessig så fort som det ein her prøver å få fram med indigobarn og krystallbarn...
Antall ord: 103
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Nei, hvor får du det fra? For det første; glem 2012. For det andre; det er ikke snakk om mutasjoner på star-trek-vis, men annerledes energistruktur.Dette gjør dem mer fintfølende enn oss. En merker det knapt hos 90% av barna, mens noen vidunderbarn skiller seg ut. Disse er klart indigo/krystall, men de blir trukket frem for sine prestasjoner, ikke fordi folk tenker over at energien deres er annerledes.
Antall ord: 75
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av madjava »

Hecate skrev:Nei, hvor får du det fra? For det første; glem 2012. For det andre; det er ikke snakk om mutasjoner på star-trek-vis, men annerledes energistruktur.Dette gjør dem mer fintfølende enn oss. En merker det knapt hos 90% av barna, mens noen vidunderbarn skiller seg ut. Disse er klart indigo/krystall, men de blir trukket frem for sine prestasjoner, ikke fordi folk tenker over at energien deres er annerledes.
Radioaktiv stråling kunne fått fram ein mutasjon hjå barn, dvs annleis energistruktur. Er det målt forandring i energistrukturen hjå barna som klart er indigo/krystall?
Antall ord: 105
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

madjava skrev:
Hecate skrev:Det går jo ikke så fort da. Det har jo kommet indigoer spredt gjennom hele 1900-tallet, ja egentlig de siste århundrene vil jeg anta, men i de siste tiårene har det vært en økning. Og nå skal det være så vanlig at nesten alle barn født etter et bestemt årstall, har indigobevissthet.
Er vel bare radioaktiv stråling som kan forandre oss evolusjonsmessig så fort som det ein her prøver å få fram med indigobarn og krystallbarn...
Hvem har sagt at det går fort?
Det er snakk om en energistruktur.
Antall ord: 119
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av madjava »

Hecate skrev:
madjava skrev:
Forandring inna nokre 10-år er kort tid, lett å konkludere med at dette går fort da. Har vi ein målbar energistruktur å gå ut fra, som dermed viser forandring i energistrukturen?
Antall ord: 153
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

madjava skrev:
Hecate skrev:
madjava skrev:
Forandring inna nokre 10-år er kort tid, lett å konkludere med at dette går fort da. Har vi ein målbar energistruktur å gå ut fra, som dermed viser forandring i energistrukturen?
Bare fargene, for de som ser dem.
Noen ti-år skulle vel være tilstrekkelig. Uten at jeg går rundt og tar tiden på hvor lang tid ulike arter og raser adapterer eller virus muterer....genene skal videreføres.
Antall ord: 195
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
seffa123
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mar 2007 20:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Innlegg av seffa123 »

Tusen takk.. no vart æ lei mæ..
fikk nætopp vit at søstersn e gravid i dag.. hu har prøvd i 2 år no.. åsså tænk om hu får krystallbarn greian! æ vil ikke at hu ska ha d sånn! æ vart lei mæ no..om æ vise d her te hu så bli hu sikkert lei sæ!
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

seffa123 skrev:Tusen takk.. no vart æ lei mæ..
fikk nætopp vit at søstersn e gravid i dag.. hu har prøvd i 2 år no.. åsså tænk om hu får krystallbarn greian! æ vil ikke at hu ska ha d sånn! æ vart lei mæ no..om æ vise d her te hu så bli hu sikkert lei sæ!
Det er da ingenting å være lei seg for. De er helt normale, sunne og friske barn. Vi snakker om AURA og energikonfigurasjonene. Alle mennesker har forskjellig aura, det er som fingeravtrykket vårt. Og det er mange forskjellige hovedtrekk av fingeravtrykk, ikke sant? Tenk deg at nå kommer det plutselig folk som har bilde av et hjerte i virvlene eller noe....det gjør dem ikke til aliens, gjør det vel? De har bare et litt annerledes trekk ved seg enn øvrige. Men en må studere fingrene deres for å se forskjellen.
Slapp av og gled dere alle sammen, dette blir nok et nydelig lite barn som kanskje er litt klokere enn sine forfedre.
Antall ord: 176
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

"plutselig" er dårlig ordvalg- det har kommet gradvis. Som en tilpasning til miljøet vi har her på jorden.
Vi trenger mer kjærlighet og kreativitet. Det er årsaken til at dette skjer. Mennesker som har vært født med den gamle auraen er ikke så åpne mot hverandre, det funker dårlig.
Antall ord: 55
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Til dere som vill vite mer om Krystallbarn

Innlegg av GJest »

her er en artikkel om Indigo barn, noe som gir gjenklang her iallfall:

1. http://www.ufodigest.com/news/1208/indigo.html