Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMin fetter - min hjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

godjenta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 17 Mar 2007 16:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Raufoss

Min fetter - min hjelper?

Innlegg av godjenta »

Jeg hadde en gang en fetter som stod meg veldig nær. Han hadde hjertefeil og derfor hadde han opplevd mye i forhold til sykehus. I vanskelige perioder har jeg ofte følt hans nærvær og det har hjulpet meg.

Så er det en ting som har skremt meg litt:

Min fetter ble født 18.januar og det samme dato som min ex hadde bursdag.
Han døde den 24.september, og min nåværende kjæreste har bursdag 25.september, altså dagen etter dødsdagen til min fetter.

Tilfeldigheter? Det er jo 364 andre dager å ta av i løpet av året.
Antall ord: 107
Ingen kjenner morgendagen.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av line001 »

det er nok en tilfeldighet.. ingen forbannelse :)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Jeg får opp et bilde av en gutt på sykkel her. Og som stakk foten sin inn i sykkelhjulet. Har dette noe med din fetter å gjøre. Han blåser også ut lyset på stearinlyset, og han får ting til å ramle ned. Han er blir og glad, litt kompakt, og han ligger på ryggen i gresset, barbeint og tygger på et strå. Litt bedagelig type.

Han sier noe om oppvaskkummen, at den skal man kunne speile seg i. Og han snakker om snorene på sengetøyet som skal knytes, men de er ikke der alle sammen.
Antall ord: 98
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Carina29
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 02 Aug 2006 11:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av Carina29 »

Heisann:)
Etter hva min erfaring tilsier, er ikke slektninger og famile våre hjelpere. Hjelperene våre har vi inngått avtale med før vår fødsel, -men at avdøde slektninger "popper" innom for å "hilse på" er noe helt annet:)
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
CoLLecToR
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 19 Okt 2006 23:54
17

Innlegg av CoLLecToR »

Bestermoren min ble født den 21. Oktober, samme som jeg har bursdag.
Og hvis jeg ikke husker feil, døde bestefaren min samme dag som storebroren min har bursdag.
Antall ord: 30
h4xx0r

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Re: Min fetter - min hjelper?

Innlegg av Lille Du »

godjenta skrev:Jeg hadde en gang en fetter som stod meg veldig nær. Han hadde hjertefeil og derfor hadde han opplevd mye i forhold til sykehus. I vanskelige perioder har jeg ofte følt hans nærvær og det har hjulpet meg.

Så er det en ting som har skremt meg litt:

Min fetter ble født 18.januar og det samme dato som min ex hadde bursdag.
Han døde den 24.september, og min nåværende kjæreste har bursdag 25.september, altså dagen etter dødsdagen til min fetter.

Tilfeldigheter? Det er jo 364 andre dager å ta av i løpet av året.
Hei;
Jeg skjønner at du gjerne kan tenke litt på dette med datoene. Men vet du...det er nok bare tilfeldigheter. Selv har jeg mye tall som stemmer overens på flere områder her. Dette gjelder på familiemedlemmer, nye som gamle, og en del andre ting. Men jeg ser det som det det mest sannsynligvis er, tilfeldigheter. Men det er helt sikkert noen som gjerne spekulerer i slike tall som kommer igjen og igjen. Men jeg gjør ikke det. derfor; la tall være tall;-)
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Tilfeldigheter? Det er jo 364 andre dager å ta av i løpet av året.
Det gir et "sjanseforhold" på 1 / 365

Skal du vinne storpremien i Lotto , har du et forhold på : 1 / 5.379.616.
I Lotto på lørdag gjelder det å plukke ut sju vinnertall av 34 mulige. Det gir drøyt 5,3 millioner forskjellige kombinasjoner. Det betyr at dersom du spiller én rekke er den teoretiske sannsynligheten for å få sju rette 1:5.379.616. For å få premie (4 rette + 1 tilleggstall, eller bedre) er den teoretiske vinnersjansen 1:138.
Med andre ord; sjansen for at det skal inntreffe er nesten 3 ganger mindre enn å vinne 4+1 i lotto en gang i livet !

Siden jeg har hatt endel "4+1" premier i lotto ( somregel gevinst på ca 30-40 kroner), så er sjansen for at det du nevner skal inntreffe ganske så stor.
Med andre ord; det MÅ skje i hver 365 familie, DELT PÅ antall familiemedlemmer / avdøde i familien.

I snitt vil jeg tro vi finner tilsvarende i max hver 10 familie.

Tilfeldigheter ? Ja.

( men om han er din hjelper - DET er en annen sak.

mvh Asbjørn
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links