Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVikingen som går igjen her hjemme

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
line001
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Okt 2005 20:04
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av line001 »

Han har prøvd å ta kontakt mens jeg halvsov en gang men da ente det med at jeg blei redd og la dyna langt opp etter ørene..

eller har han gått rundt i gangen, kastet bilde på meg og rullgardinen.. så har mora mi lukta han også, men ellers ikke så mye annet. jeg har sett han som en svart skikkelse men ikke flere ganger enn to ganger..

Jeg har ikke tenkt så mye på å ta kontakt med noen som driver med slik fordi jeg veit ikke hvem jeg skal kontakte som bor her i nærheten.
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
*Princess*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jun 2007 10:53
17

Innlegg av *Princess* »

Noen medier kan hjelpe til på avstand også, så det trenger jo ikke å være noen i nærheten. Og du kan jo kontakte ett medium du vet om og høre om ikke h*n vet om noen i ditt nærområde...

Lykke til!
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Kjære Line, uansett om han vil deg noe vondt eller ikke, vedkommende er ikke der han skal være og trnger hjelp. Om du føler at du har en trasig situasjon som blir plaget i huset ditt, så er drt INGEN TING mot den fortvilelsen HAN står i. Prøv på å hjelpe han selv eller kontakt noen som kan.
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Har du noen tanker om hvorfor du opplever dette? Hva du kan lære av det?
Tror han er litt frustrert over at du overser ham, hvorfor ikke snakke til ham neste gang han kommer til deg? Tror ærlig talt ikke at han er ute etter å skade deg, men at han føler at han må gå hardere til verks for å få din oppmerksomhet.
Antall ord: 64
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

mjau skrev:
Tjohei skrev:Kom til å tenke på en annen viking-historie da jeg leste din linn001.
På en gård som ligger ca 3 mil herfra har de en stor svær bautastein som står midt på tunet. For ca 40 år siden, bestemte far i huset at nå skulle bautaen bort. Den var bare i veien og de tenkte de kunne plante et tuntre der i stedet. Paret på gården hadde prøvd lenge å få barn, men det gikk ikke. Kjerringas største ønske var at de skulle få barn. Natta etter det ble bestemt at steinen skulle bort, "drømte" kona at det kom en vikinghøvding til henne og ba henne om at de ikke måtte fjerne bautasteinen. Hun ville vite hvorfor, og han svarte at den betydde veldig mye for dem som bodde på gården før. Og at den hadde stor betydning. Han sa at hvis de lot steinen være, så skulle de få store og sterke sønner. Neste morgen gråt og ba hun mannen om å ikke røre steinen og til slutt ga han seg. Steinen ble ikke rørt og den står der den dag i dag. Og paret, ja de fikk barn. 4 staute sønner. 2 meter på strømpelesten alle mann, og ligner veldig på vikingene..
Kona fortalte til slutt om vikingen, og mannen hennes ble nyskjerrig og begynte å undersøke gården, da fant de vikingegraver der og det kom fram at det hadde vært et vikingesete der hvor gården ligger i dag.
Dette er interresang lesning!
http://levanger.historielag.org/nws/Epu ... Ctzu.shtml
her står det mye om bautasteiner, du og andre burde lese dette også "sammenligne" med det du har skrevet her, jeg garanterer at det vil gi overasskende og gledelig infromasjon.
Takk skal du ha, fikk svar på noen spørsmål i den linken. Spennende med vikinger ja.

Line, du må prøve å ikke være så redd, og så våge og snakke med ham. Finne ut hva det er han vil. Skulle også gjerne ha hjulpet deg, men jeg har ikke sånne evner såvidt jeg vet om. Nei du må bare mote deg opp Line :mozilla_wink:
Antall ord: 379
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
linn123
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jun 2007 15:14
17
Lokalisering: i dean's Impala '67 ^^,

Innlegg av linn123 »

skremmende hendelse det der me bilde!
Men du får bare være streng mot han å si at her bor du å ikke han! ikke nå lengre i alle fall. Det må han bare akseptere. Spør han hva han vil å sånt... prøv i alle fall....

Lykke til Line! :mozilla_smile:

Håper du klarer å få han vekk :mozilla_laughing:

Klemmer...
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Okt 2005 20:04
19
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Re: Vikingen som går igjen her hjemme

Innlegg av line001 »

Hei alle sammen, takk for svar, selv om at jeg ikke har svart dere på en god stund.

Nå har vikingen gitt seg. Jeg har fått han over antar jeg, så lenge at jeg ikke merker han noe mer.

Istede for hans plass har oldefaren min tatt over. så har går det unna. men oldefaren min er bare på besøk så da går det bra.

Det er ingen som kaster bilder på meg eller vennene mine lengre. takk og lov, for det er noe vennene mine snakker om HVER gang de skal til meg. hehe..
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links