Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
smileygirl skrev:Dette har jeg lurt på i mange år, og nå kan jeg endelig spørre noen proffer her.
Når jeg var liten, husker jeg at jeg begynte å blø neseblod.
Så kom oldefaren min, satt meg på fanget hans og så tok han den ene hånden sin over nesen min. Han rørte den ikke, bare holdt den et par cm fra nesen min i.
Noen sekunder senere blødde jeg ikke lenger.
Jeg husker at jeg trodde at han var en trollmann. hehe.
Men jeg tror at mamma også har noe lignende.
For hvis noen har vondt i mogen, varmer hun hendene sine og legger de på magen til personen, og få seunder senere har de ikke vondt lenger.
Mamma tror at jeg også har det, for jeg kan også gjøre det samme som henne.
Men nå er jeg litt skeptisk, så jeg spør dere:
Er dette healing?
mvh smileygirl
Hei!
Jeg mener dette er healing ja. Så er jo det vell en gang slik at enkelte har sterkere evner enn andre. Slike ting har en tendens til å gå i arv, så da er det ikke så merkelig at både du og din mor har evnen.
Mister du alt Er det likevell langt til du ikke har noe.
Mister du troen er alt tapt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Is that guy with the scythe a friend of you?