Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBarn som hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Didi
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 15
Startet: 06 Sep 2004 18:38
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland

Barn som hjelpere

Innlegg av Didi »

Jeg har to barn rundt meg som guider/hjelpere. Noen som kan si noe om det? Er det vanlig? Skal de appellere til spesielle sider ved meg? Er de alltid i form av barn, eller fremstår de noen gang som "voksne" også? (Lurer på om de har skikkelse av barn for ikke å skremme min lille sønn...)
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Altså de er jo ikke barn, men de viser seg nok som det. Mulig det var deres siste inkarnasjon eller noe.....vet ikke hvorfor de viser seg som de gjør.
Jeg har visst ei lita jente med meg innimellom jeg også, aner ikke hvem hun er....har mine mistanker....i såfall er det som barn jeg husker henne. Selve hjelperen/guiden min er en voksen mann. Som jeg alltid er uenig med... :mozilla_yell:
Antall ord: 74
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

En venn av meg så hjelperen sin som en liten jente. Men da var han en liten gutt selv. Det morsomme er at når vi har prøvd med søkepinner vet dere, slår alltid pinnene sammen (lukker seg ) i hans hoftehøyde. Virker som en bitte liten person


(eller kanskje en fjøsnisse eller noen som er lam fra ryggen og opp)
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
R.S.D.U
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 22 Sep 2006 11:28
18

Innlegg av R.S.D.U »

Hei.. her i huset er det en liten lyshåret gutt som er hjelperen til plassen vi bor på og oss som bor her..
Jeg har en mørk mann. han har lin skjorte, vademels bukse og vest.. en pen mann..;)
Det er ganske betryggende å vite at di er her å..
Antall ord: 50
Din misjon i livet er å hjelpe....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Hjelpere kan sikker vise seg som de vil... At barn har hjelpere som er barn er jo ganske vanlig... Men hvorfor vi voksne har et barn aner jeg ikke... Jeg hadde nok foretrukket en voksen en for min del...:-)
Men om de hjelperne som ser ut som barn er barn i hodet aner jeg ikke?? :mozilla_surprised:
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Om du trenger bistand til noe du opplevde i barndommen så kan barna komme og bidra med sin lærdom på dette området. Så det går fint ann å ha barn rundt seg. Også om man trenger å leke og danse mer kommer de gjerne.
Antall ord: 45
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ape
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 180
Startet: 07 Jan 2007 16:38
17

Innlegg av ape »

R.S.D.U skrev:Hei.. her i huset er det en liten lyshåret gutt som er hjelperen til plassen vi bor på og oss som bor her..
Jeg har en mørk mann. han har lin skjorte, vademels bukse og vest.. en pen mann..;)
Det er ganske betryggende å vite at di er her å..
Trygt, jada, men når vi skal dusje da ? :O
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rocky
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 15 Nov 2006 13:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Rocky »

Det er jo sagt... altså, nå husker jeg ikke helt presis hvordan det ble sagt, men det var noe om at man lever kun for å være barn. At når man blir voksne er du på en måte ferdig med livet, det er barndommen som er det spesielle ved å leve. Så kanskje noen har barneskytsengler for å fortsatt beholde litt av livet... ISJ, jeg veit ikke jeg! :mozilla_smile:
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Didi
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 15
Startet: 06 Sep 2004 18:38
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland

Innlegg av Didi »

Rocky skrev:Det er jo sagt... altså, nå husker jeg ikke helt presis hvordan det ble sagt, men det var noe om at man lever kun for å være barn. At når man blir voksne er du på en måte ferdig med livet, det er barndommen som er det spesielle ved å leve.
Det var egnetlig en ganske så fin tanke :mozilla_smile: Jeg er opptatt av å bevare de verdier banra har i seg, også som voksen - evnen til å glede seg over små ting, evnen til å "se gjennom" menneskers masker, løgner og forestillinger, og evnen til å leke og glede seg over livet. Kanskje "barna mine" er her for å hjelpe meg å beholde disse verdiene?

Har ellers kommet frem til at de sannsynligvis også er her for å hjelpe meg med min "livsoppgave" som går ut på å rettlede barn som "går seg vill" :mozilla_wink: Jeg har iallefall behov for de impulsene jeg stadig får for å nå frem til disse barna og gi dem det de trenger!
Antall ord: 169
Didi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

Jeg har et barn som hjelper, hun heter Beatrice og er fra 'the upper class' i Essex, England fra 1800 tallet. Jeg var hos et medium og lå nede på en slags sofa hvor mediumet 'forsket' meg. Da fant hun ut at den lille jenta var barnet i meg, jeg har altså vært henne i et av mine tidligere liv. Nå er hun med meg for å vise til mitt indre barn, latteren, den enkle gleden og selve livsgnisten.

Det var så morsomt når jeg fant det ut, jeg spurte gjennom mediumet hva slags forhold jeg hadde til Beatrice ettersom hun var min skytsengel, da hadde hun svart: jammen, du har jo vært meg jo!! Og så lo hun og strøyk meg i håret Ikke at jeg kjente det, så 'åpen' er jeg enda ikke.
Sist redigert av elm på 15 Jun 2008 08:32, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

elm skrev:Jeg har et barn som hjelper, hun heter Beatrice og er fra 'the upper class' i Essex, England fra 1800 tallet. Jeg var hos et medium og lå nede på en slags sofa hvor mediumet 'forsket' meg. Da fant hun ut at den lille jenta var barnet i meg, jeg har altså vært henne i et av mine tidligere liv. Nå er hun med meg for å vise til mitt indre barn, latteren, den enkle gleden og selve livsgnisten.

Det var så morsomt når jeg fant det ut, jeg spurte gjennom mediumet hva slags forhold jeg hadde til Beatrice ettersom hun var min skytsengel, da hadde hun svart: jammen, du har jo vært meg jo!! Og så lo hun og strøyk meg i håret :) Ikke at jeg kjente det, så 'åpen' er jeg enda ikke.
Hvordan kan du ha vert henne i ett tidligere liv om hun er med deg nå?
Om din sjel var i henne da, og er i deg nå, er det deg. Din sjel. Da kan ikke hun være din skytsengel nå....???
Antall ord: 183

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ingrid;
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 107
Startet: 18 Nov 2005 11:24
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: kristiansand

Innlegg av Ingrid; »

Jeg har også ei lita jente som en av mine hjelpere... :)
Noen som vet hvor ofte de er hos oss?
Antall ord: 20
<3. <3. <3. <3. <3.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

Metodisten skrev:
elm skrev:Jeg har et barn som hjelper, hun heter Beatrice og er fra 'the upper class' i Essex, England fra 1800 tallet. Jeg var hos et medium og lå nede på en slags sofa hvor mediumet 'forsket' meg. Da fant hun ut at den lille jenta var barnet i meg, jeg har altså vært henne i et av mine tidligere liv. Nå er hun med meg for å vise til mitt indre barn, latteren, den enkle gleden og selve livsgnisten.

Det var så morsomt når jeg fant det ut, jeg spurte gjennom mediumet hva slags forhold jeg hadde til Beatrice ettersom hun var min skytsengel, da hadde hun svart: jammen, du har jo vært meg jo!! Og så lo hun og strøyk meg i håret :) Ikke at jeg kjente det, så 'åpen' er jeg enda ikke.
Hvordan kan du ha vert henne i ett tidligere liv om hun er med deg nå?
Om din sjel var i henne da, og er i deg nå, er det deg. Din sjel. Da kan ikke hun være din skytsengel nå....???
Vi deler samme ånd, jeg er jo helt annerledes nå enn henne, så kanskje derfor kan hun være med meg, uten at det betyr vi er forskjellige ettersom hun er et bilde av mitt indre barn. Hehe, jeg har egentlig ikke svar på det der:p Får bli med undringen;)
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Dette har vel vært oppe 1000vis av ganger før, men jeg er lat på søkeknappen og spør som mange andre: Hvordan kan man se hjelperen sin? En lett måte helst hahaha
Antall ord: 36
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Vilma skrev:Dette har vel vært oppe 1000vis av ganger før, men jeg er lat på søkeknappen og spør som mange andre: Hvordan kan man se hjelperen sin? En lett måte helst hahaha
lol
hmm har du prøvd og stå stille og bare spørre pent og høflig ut i lufta om et teng?

Det eller spørre noen som kan merke/se hjelpere er den letteste metoden....

;)

puma/f
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links