Jeg husker en gang da jeg var kanskje rundt 10 år gammel, da noe rart skjedde med meg om natta.
Det var kveld, jeg hadde lagt meg og sovna. Men jeg tror ikke jeg drømte på hvilken som helst måte. Jeg husker at jeg satt i senga, og jeg følte at hvert 5 sekund eller noe så ble jeg dratt fort bakover i rommet. Jeg var livredd og jeg følte at jeg var et helt annet sted.
Jeg husker at foreldrene mine kom inn i rommet, og mamma holdt meg i hånden og sa: "Slapp av, det er bare oss og du er i rommet ditt." Jeg skrek, for det føltes ut som om jeg ble dratt hele tiden, og jeg svettet kostant.
Etter en stund, klemte mamma meg og sa at jeg bare var i senga mi på rommet mitt, jeg så meg rundt og så skjedde det ikke mer.
Det var noe rart som jeg kom på akkurat nå, den gangen tenkte jeg ikke noe særlig over det men nå begynner jeg å lure på hva som egentlig skjedde..
Noen som skjønte hva jeg mente? Hadde blitt veldig glad for svar!
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hva skjedde egentlig?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jun 2007 14:08
- 17
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
ja, det kan jo ha vert feberfantasier.
det har jeg hatt kjempemangen ganger.
nesten som du er fanget i ditt eget hode.
det jæ***gste som finst.
du er våken, men det føles ut som om du sover.
en gang jeg hadde det, så jeg masse små vikinger oppe i bokhylla mi, og rundt om kring på rommet mitt. de kom under dyna mi, og pustet meg i ansiktet.
jeg føltest så tung, og som jeg var limt fast til madrassa. kjempe varmt, og tåkete.
*ekkelt*
det har jeg hatt kjempemangen ganger.
nesten som du er fanget i ditt eget hode.
det jæ***gste som finst.
du er våken, men det føles ut som om du sover.
en gang jeg hadde det, så jeg masse små vikinger oppe i bokhylla mi, og rundt om kring på rommet mitt. de kom under dyna mi, og pustet meg i ansiktet.
jeg føltest så tung, og som jeg var limt fast til madrassa. kjempe varmt, og tåkete.
*ekkelt*
Antall ord: 90
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Har aldri hatt feberfantasier som jeg kan huske. Men det er ikke umulig at det var det det var?
Hadde du feber?
Hadde du feber?
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Tviler på om det var noe overnaturlig akkurat det der, svart katt. Høres ut som lite barn med litt feber...
Jeg hadde en rar drøm jeg ikke har fortalt om her tidligere som jeg heller ikke glemmer.
Om det var noe overnaturlig vet jeg heller ikke.
Jeg var en 10 år ca. Jeg drømte jeg svevde. Jeg svevde ut igjenom vinduet. Jeg holdt på og krasje med strøm og telefonledningene utenfor huset og dukket i siste liten.
Diss var dekket av en energi som såg ut som om de var magnetiske og hadde dratt til seg masse partikkler og større biter av skarpe metallbiter og knust glass.
Jeg skjønte instinktivt att jeg ikke måtte krasje med dem.
Jeg svevde i det tiltagende tussmørket mot den lille byen jeg kommer fra.
Jeg så alle detaljer som om jeg var våken. Jeg hadde aldri sett det største kjøpesenteret på taket før, nå såg jeg att det var flatt med singel på. Det var lagt ut lenker og treverk til og gå på. Det sto og noen rustne malerpøser og tauverk der ved en av luftventilene.
Ett av byens spessielle gamle murbygninger med flere etasjer hadde jeg alltid lurt litt på.
De hadde to små karnapper med små vindu på hver side.
Jeg fløy i drømmen bort til ett av dem.
De viste seg og være soverom med en enkel seng i. Det hadde skråtak og ett garderobeskap og var mye mindre en hva jeg hadde trodd.
Jeg så ferjene der nede som lå til kai for natten.
Så våknet jeg.
Flere år senere klattret jeg opp brannstigen til taket på kjøpesenteret.
Pøser og tau var borte, men ellers såg det helt ut som i drømmen.Gruset tak med gamle trelenker til og gå på.
Jeg fikk aldri komme inni det huset jeg hadde sett. Jeg spurte en senere som hadde vert der inne og han bekreftet att det var ett lite soverom inn det vinduet jeg hadde sett i.
Mere detaljert kunne han ikke si.
Rart ?
Eller ?
Jeg hadde en rar drøm jeg ikke har fortalt om her tidligere som jeg heller ikke glemmer.
Om det var noe overnaturlig vet jeg heller ikke.
Jeg var en 10 år ca. Jeg drømte jeg svevde. Jeg svevde ut igjenom vinduet. Jeg holdt på og krasje med strøm og telefonledningene utenfor huset og dukket i siste liten.
Diss var dekket av en energi som såg ut som om de var magnetiske og hadde dratt til seg masse partikkler og større biter av skarpe metallbiter og knust glass.
Jeg skjønte instinktivt att jeg ikke måtte krasje med dem.
Jeg svevde i det tiltagende tussmørket mot den lille byen jeg kommer fra.
Jeg så alle detaljer som om jeg var våken. Jeg hadde aldri sett det største kjøpesenteret på taket før, nå såg jeg att det var flatt med singel på. Det var lagt ut lenker og treverk til og gå på. Det sto og noen rustne malerpøser og tauverk der ved en av luftventilene.
Ett av byens spessielle gamle murbygninger med flere etasjer hadde jeg alltid lurt litt på.
De hadde to små karnapper med små vindu på hver side.
Jeg fløy i drømmen bort til ett av dem.
De viste seg og være soverom med en enkel seng i. Det hadde skråtak og ett garderobeskap og var mye mindre en hva jeg hadde trodd.
Jeg så ferjene der nede som lå til kai for natten.
Så våknet jeg.
Flere år senere klattret jeg opp brannstigen til taket på kjøpesenteret.
Pøser og tau var borte, men ellers såg det helt ut som i drømmen.Gruset tak med gamle trelenker til og gå på.
Jeg fikk aldri komme inni det huset jeg hadde sett. Jeg spurte en senere som hadde vert der inne og han bekreftet att det var ett lite soverom inn det vinduet jeg hadde sett i.
Mere detaljert kunne han ikke si.
Rart ?
Eller ?
Antall ord: 359
Hide post links |