sendte innlegg for ei stund siden da bestemor døde om hvordan jeg skulle få kontakt... Bestemor bodde i samme huset som jeg bor i nå.
Jeg har bedd og spurt henne om hun fortsatt er her, om at hun skulle komme tilbake osv.. Har ikke sett noe fysiske tegn enda, men har hatt tre veldig rare og "ekte" drømmer der hun har kommet til meg, som jeg kan huske helt tydlig...
I den første kom jeg inn i lieiligheta der hun bodde og hun sto å vaska vindu, hun ble så glad for å se meg! Jeg spurte henne om hvorfor og hvordan hun var der, hvorfor hun ikke hadde kommet før eller gidd meg tegn da jeg spurte om hun kunne. I drømmen sa hun at hun måtte slappe av etter dødsfallet og at hun ikke kunne komme tilbake så fort. Men jeg skulle være glad, for nå var hun tilbake.. Hun ga meg en klem og sa hun var glad i meg.
I forigårs var jeg med kjæresten da jeg drømte at jeg kom inn på kjøkkenet demmers og møtte henne, hun ga meg masse kaker (noe hun har gjort hver dag i levende tilstand fordi hun vil at jeg skal legge på meg) og klemte meg.. Så litt senere i en ny drøm samme natta åpnet jeg inngangsdøra til huset vårt og ble skikkelig skremt av at hun sto i gangen og ropte "heia vennen min", hun svevde faktisk over gulvet denne gangen og ga meg en stor klem og fortalte hvor glad hun var i meg... Var mye annet hun sa og jeg sa som jeg ikke helt husker.. Men husker fjeset skikkelig gått, alle ansiktsutrykkene og fargene...
I natt drømte jeg at jeg kom inn i gangen igjen... Der sto hun igjen... Hun spurte meg om det var greit at hun viste seg for meg! Jeg sa ja, men ikke gjør d på en skremmende måte til henne... Så sa hun, "mener du sånn som i går i drømmen din?" (dette synes jeg var rart "hun" kunne huske fra forige drøm) For hun hadde bare dukket opp og skremt meg da jeg kom inn... Jeg sa at d var fint hun viste seg så lenge jeg viste at hun var der og ikke skremte vettet av meg... Så spurte jeg om hun viste seg i andre sine drømmer, om hun hadde vært i bestefars drømmer osv... Hun sa hun ikke hadde vært i hans drøm fordi hun ikke ville minne han på henne, han er ikke sterk nok til å se henne enda sa hun.. Så gikk jeg inn i stua og der satt bestefar (han lever) så kom bestemor sin ånd inn i døråpninga og vinka skikkelig, jeg pekte på henne, men han kunne ikke se henne stå der å vinke til oss.. Så forsvant hun..
Litt vel langt... men lurer på om dette kan være ekte?! at hun har kommet inn i drømmen min for å si at hun er tilbake? Forventer at hun dukker opp hvor som helst i leiligheta under oss hvis jeg går inn nå... Føler dette er som at hun har sagt at hun er her, at hun er med meg... Hva tror du?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ er dette kontakt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 11:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Molde
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2007 21:04
- 17
- Lokalisering: Hamar
Hmm... Ganske spennende historie du har her, jeg trur at bestemora di prøver å fortelle deg noe, men noen ganger så kan det være gjernen dn som blir litt rar : S Men uansett, håper du finner ut av det da : ))
Antall ord: 42
det finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi vet !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2007 21:00
- 17
- Lokalisering: grimstad
kanskje hun vil passe på deg og bestefaren din :mozilla_wink:
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Syns det var veldig innteressant jeg artica.
Skal fortelle deg kort om noe som ligner litt.
På Tv sendte de engang en dokumentar om en Norsk pilot som hadde omkommet under en krig i ett jungelkled land langt borte. Programmet hadde ingenting med paranormale ting og gjøre. Man fulgte en familie som ville finne krasjstedet hvor flyet krasjet for svært lenge siden (20 år eller noe slikt) for å ha noe og begrave. Det fant det og, til slutt.
Sønnen til piloten fortallte att han hadde hatt en moped tidligere.
På ett tidspunkt hadde det vert noe galt med denne mopeden som ingen helt fant ut av.
En natt dukket den døde faren opp i en drøm hos sønnen. Han fortallte hva feilen med mopeden var, og hva som måtte skrus av for å komme til det.
Så gav han en kort hilsen til resten av familien og ble borte.
Den unge gutten fikk hjelp til og skru mopeden i stykker, og ganske riktig...
Der lå feilen som faren hadde sagt...
Skal fortelle deg kort om noe som ligner litt.
På Tv sendte de engang en dokumentar om en Norsk pilot som hadde omkommet under en krig i ett jungelkled land langt borte. Programmet hadde ingenting med paranormale ting og gjøre. Man fulgte en familie som ville finne krasjstedet hvor flyet krasjet for svært lenge siden (20 år eller noe slikt) for å ha noe og begrave. Det fant det og, til slutt.
Sønnen til piloten fortallte att han hadde hatt en moped tidligere.
På ett tidspunkt hadde det vert noe galt med denne mopeden som ingen helt fant ut av.
En natt dukket den døde faren opp i en drøm hos sønnen. Han fortallte hva feilen med mopeden var, og hva som måtte skrus av for å komme til det.
Så gav han en kort hilsen til resten av familien og ble borte.
Den unge gutten fikk hjelp til og skru mopeden i stykker, og ganske riktig...
Der lå feilen som faren hadde sagt...
Antall ord: 176
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Jun 2007 21:39
- 17
- Lokalisering: oslo
det er enten din bestemor som gir deg bildene inne i hode og prøver å kontakte deg, ellers så tror jeg at det er du som ønsker så at hun skal gjøre det og at du savner henne sånn at du drømmer om det... men uansett Lykke til med å finne det ut
Antall ord: 55
du vet han ser deg? (6)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
ingen tvil om at hun er hos deg. men passer på deg og vil deg alt godt...ikke mange som er så heldige som deg...
Antall ord: 25
Hide post links |