Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTil dere som vill vite mer om Krystallbarn

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Fergestad

Til dere som vill vite mer om Krystallbarn

Innlegg av Fergestad »

Alle barn som kommer til verden i årene fra 2012 og framover, blir født med en fullt utviklet krystallaura, og i perioden 2004-2012 blir alle barn født med en blanding av indigoenergien og framtidens krystallenergi.

Krystallbarn har veldig rene og høyfrekvente energier, de er ærlige av vesen og ekstremt sannhetssøkende i sin omgang med andre mennesker. I motsetning til indigobarna mangler de fullstendig det grensesettende element i sitt vesen, hvilket heldigvis ikke er noe problem for barna selv, da de er svært bevisste på hva de liker og hva de ikke liker, og hvem det er bra for dem å være sammen med.
Krystallbarn inngår nødig kompromisser i noen sammenheng overhodet. Da isolerer de seg heller fra omverdenen, hvis de selv mener at de er det eneste akseptable selskap i mils omkrets.

Selv ikke far og mor og de nærmeste i familien skal være for skråsikre i krystallbarnas nærhet. Disse nye barna omgir seg nemlig ikke frivillig med begrenset tankegang eller med mennesker med styrende og/eller nedbrytende energier. Bestemmer foreldrene seg for noe annet enn det barna vil, kan man være sikker på at det innen kort tid oppstår kaotiske tilstander i omgivelsene. På det ubevisste plan bærer nemlig krystallbarna på en sterk indre ild som kan få alt negativt rundt barna til å brenne opp fullstendig.

Foreldrene til de nye krystallbarna bør, om ikke for sin egen del, så for barnas del, snarest få forandret sin aura- og energistruktur med en AuraTransformasjon™ ( Auraendring™ ), så den passer bedre til barnas aurakrystallstruktur. Da behøver ikke barna lenger å begrense sine store menneskelige, mentale og/eller fysiske potensialer bare fordi de er barn og fordi foreldrene ikke kan følge med i barnas raske utvikling på både det indre og det ytre plan.
Et faktum er nemlig at de nye barna ofte ikke har forståelse for den langsommelige og til tider innviklede måten å leve på som mange voksne med den gamle tidens energistruktur praktiserer.

Framtidens krystallbarn vet utelukkende om bruken av snarveitastene på tastaturet, og de har på ingen måte lyst til å benytte gammeldagse metoder fra den gangen foreldrene deres var barn.
Grensesetting, konsekvens, ansvarlighet, direkte konfrontasjon og det å snakke sant er derfor kodeordene i den nye tids oppdragelsesform.
Antall ord: 387

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jun 2006 10:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

Hvor har du dette fra?
Antall ord: 5
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hmmmm.....reklame for auraendring?
Ærlig talt: det er en grunn til at det skal være forskjell på energiene våre. Å løpe til nærmeste auraformidler tror jeg ikke er løsningen for alle, tvert imot. De foreldre som "sliter" med sine høyfrekvente barn, har vel kanskje havnet i den situasjonen nettopp for å lære av det. Og barna er her helt frivillig i den konstellasjonen de er i. Det handler dessuten ikke om dem, men alt. De er her for å heve vibrasjoner, så det overrasker ikke meg om endringer skjer spontant hos omgivelsene også.
Antall ord: 97
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Lokalisering: trondheim

Innlegg av anette79 »

har du noen om indigo barn/voksne?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
CheapSheep - sluttet

Innlegg av CheapSheep - sluttet »

Umm o_O
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Hecate skrev:Hmmmm.....reklame for auraendring?
Ærlig talt: det er en grunn til at det skal være forskjell på energiene våre. Å løpe til nærmeste auraformidler tror jeg ikke er løsningen for alle, tvert imot. De foreldre som "sliter" med sine høyfrekvente barn, har vel kanskje havnet i den situasjonen nettopp for å lære av det. Og barna er her helt frivillig i den konstellasjonen de er i. Det handler dessuten ikke om dem, men alt. De er her for å heve vibrasjoner, så det overrasker ikke meg om endringer skjer spontant hos omgivelsene også.

Kloke du...

Også må vi ikke glemme at disse barna er UTROLIG spennende å leve med!
De gir veldig mye, og de lærer oss en hel masse :mozilla_wink:

Lilja
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Hehe...enda meir framtidsvyer for menneskets utvikling...kvifor bruker vi tastatur etter 2012?

Forresten...desse frekvensane som vi menneska ska ha, korleis lar det seg måle? For sia nokon kan påstå at vi har frekvenser, så må dei og kunne vise til noko reellt...
Antall ord: 46
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Jeg er enig med deg, forsåvidt madjava. Frekvenser høres ut som et søkt begrep....
Tenk deg at du tilfører energi til noe, f.eks. varmer opp noe. Da øker du den indre energien til systemet. Tenk deg videre at selv om vibrasjon er frosset ut ved lave temperaturer, kan det likevel være nullpunktsvibrasjoner i energiovergangene i molekylene. Øker du temperaturen, vil Coulombkrefter sørge for at molekylene oscillerer heftigere. Denne frekvensen er målbar, eller d.v.s. de kvantiserte energiovergangene er målbare.

Vi kan jo anta at det er noe ala dette som skjer når vi snakker om healing og frekvensøkning, men vi kan kanskje ikke bevise det?? Jeg kan nada om biofysikk og hvordan de måler ting og tang i kroppen, men det er kanskje mulig på et eller annet indirekte vis.
Antall ord: 143
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

FOr noe tull ball =P
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Hecate skrev:Jeg er enig med deg, forsåvidt madjava. Frekvenser høres ut som et søkt begrep....
Tenk deg at du tilfører energi til noe, f.eks. varmer opp noe. Da øker du den indre energien til systemet. Tenk deg videre at selv om vibrasjon er frosset ut ved lave temperaturer, kan det likevel være nullpunktsvibrasjoner i energiovergangene i molekylene. Øker du temperaturen, vil Coulombkrefter sørge for at molekylene oscillerer heftigere. Denne frekvensen er målbar, eller d.v.s. de kvantiserte energiovergangene er målbare.

Vi kan jo anta at det er noe ala dette som skjer når vi snakker om healing og frekvensøkning, men vi kan kanskje ikke bevise det?? Jeg kan nada om biofysikk og hvordan de måler ting og tang i kroppen, men det er kanskje mulig på et eller annet indirekte vis.
Tja...da ville vel kroppen vår med alle sine forskjellige molekyl ende opp med så mange frekvenser at vi bare kunne måle støy, om det lot seg måle i det heile, og frekvensane ville variere etter for eksempel tempraturen vår(som igjen er veldig variabel rundt om i kroppen)...så har vi jo og at kroppen består av forskjellig komponenter som vil påvirke frekvensane(vann, vev, bein osv)...og alt i alt er det ikkje målt frekvensar fra mennesket enda, meg bekjent...men om heile spekteret er sjekka ut spesiellt for mennesket veit eg ikkje...kanskje framtida vil vise...

Det er som oftest snakk om høge/lave frekvenser...aldri noko spesifikk frekvens...noko som tilsynelatande indikerer at det ikkje er snakk om frekvenser i det heile...heller ein spekulativ måte å opphøye nokre mennesker...og da undrer eg over kven som har behov for å ri på frekvensbølga for å føle seg overlegen andre medmennesker...

Korleis kan nokon fortelle om menneskets frekvensar utan hold i noko reellt?
Antall ord: 322
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Jun 2007 00:28
17
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

desember 2012...ooo spennande!
Sist redigert av elm på 15 Jun 2008 08:33, redigert 4 ganger totalt. Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Jah. frekvensen det siktes til er tankefrekvens. Hjernebølger. Tanker er energi og alle energier har svingninger. Det blir brukt i blant annet Silvametoden :)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

madjava skrev:
Hecate skrev:Jeg er enig med deg, forsåvidt madjava. Frekvenser høres ut som et søkt begrep....

Tja...da ville vel kroppen vår med alle sine forskjellige molekyl ende opp med så mange frekvenser at vi bare kunne måle støy, om det lot seg måle i det heile, og frekvensane ville variere etter for eksempel tempraturen vår(som igjen er veldig variabel rundt om i kroppen)...så har vi jo og at kroppen består av forskjellig komponenter som vil påvirke frekvensane(vann, vev, bein osv)...og alt i alt er det ikkje målt frekvensar fra mennesket enda, meg bekjent...men om heile spekteret er sjekka ut spesiellt for mennesket veit eg ikkje...kanskje framtida vil vise...

Det er som oftest snakk om høge/lave frekvenser...aldri noko spesifikk frekvens...noko som tilsynelatande indikerer at det ikkje er snakk om frekvenser i det heile...heller ein spekulativ måte å opphøye nokre mennesker...og da undrer eg over kven som har behov for å ri på frekvensbølga for å føle seg overlegen andre medmennesker...

Korleis kan nokon fortelle om menneskets frekvensar utan hold i noko reellt?
Jeg tror faktisk at alt finstemmes for å svinge i harmoni i en frisk kropp og at en forandring et sted setter i gang en kaskade av forandringer for å innstille ny likevekt. Når vi opplever at noe er på vår bølgelengde kan vi kanskje få en ressonanseffekt også...bare mine tanker og teorier, ingen beviste fakta.

Sparrow er inne på tankebølger og det er veldig riktig beskrivelse av hva denne type frekvens beskriver. Jeg har ikke lest om silva eller noe særlig om hjernbølger og bevissthet egentlig, men jeg antar at å heve frekvensen her, ville innebære en frekvensøkning i alfa og theta, men da vil det være vanskelig å skjelne disse fra beta så sant amplitudeforholdet ikke er konstant.
Antall ord: 450
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Mai 2005 13:28
19
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Yey,verden kommer til å bestå av en gjeng egotrippere uten et flik av empati for andre.. Dette tror jeg ikke på i det heletatt. Hvor i all verden tar du det fra?
Antall ord: 32
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Og jeg lurer på hvorfor folk er så fiendtlig innstilt til denne tanken og at folk tror at det dreier seg om å heve seg over andre som egoistiske supermennesker???
Dersom det er noe i denne teorien i det hele tatt er det faktisk barna våre det er snakk om. Jeg synes ikke de skiller seg så mye ut, men det finnes de som utmerker seg. Såkalte vidunderbarn eller barn som er foregangsidealer for andre, hva er det som er så negativt ved det?
Antall ord: 85
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links