Hei,
min venninne bor alene i en leilighet, hun er veldig opptatt av spøkelser og slikt, hun påstår at hun har ett i leiligheten sin også, jeg bodde hos henne en uke men merket ingenting, forutenom mye knirking i veggene, helt normalt tenkte jeg, alle veggene er jo av panel, og treverk knirker jo mye..
Hun derimot er helt overbevist om at det er spøkelse, men jeg tror egentlig at interressen hennes for slike ting har gått til hode på henne.. Det eneste som jeg synest var underlig med den knirkingen er at det skjer alltid mellom 23 og 01 og aldri i det rommet det er mennesker i...
er det noe der eller er det hun det har tørna for??
som sagt så er hun veldig inne på slike ting og leser, ser og kjøper alt som har med ånder og det ukjente å gjøre
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelse
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det har nok gått henne litt til hodet. Er man voldsomt interessert i et emne som spøkelser og overnaturlig aktivitet så ser man slikt overalt, og "glemmer" gjerne å være litt kritisk til sine egne konklusjoner.
Antall ord: 38
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mar 2007 19:34
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Fet
det at det skjer til et visst tidspunkt er jo litt undelig, men en tolkning er jo at det kan være setningsskader i veggen. det kan gjøre at veggen beveger seg litt ved temperatusskifte, og tempraturen går jo gjerne litt ned i dette tidsrommet!
Antall ord: 47
Du skal ikke være redd for mørket, du skal være redd for det som er I mørket!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Et annet svar kan enten være at hun ikke tror på paranormale ting , eller at hun ikke er mottakelig for det!
Antall ord: 22
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Det knirker også veldig mye hoss oss, det skjer som regel på natta.
Men det spøker jo ikke hoss oss, så ..
Men det spøker jo ikke hoss oss, så ..
Antall ord: 22
Hide post links |