Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er dette?!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Mai 2007 21:09
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Hva er dette?!
Jeg bor i ett stort gammelt hus sammen med min samboer Tore og mine 2 hunder. Flyttet inn for 3 mnd siden.
Fryseren er i 3 etasje, når jeg skal opp dit føles det ut som det er noen som sår å ser på med fra enden av rommet. Må liksom sun meg for å forsike meg at det ikke er noen der.Tore har også samme følelse.
En natt vi hadde lagt oss, hundene i hvert sitt bur i samme rom. Hører vi 5-6 ganske tunge skritt fra 3 etasje. Jeg sluttet og puste å bgynte lytte. Så spørte Tore om jeg også hørte det. Slår på lyset og ser bort på hundene, de ligger og stirrer opp.
Ca 3 dager etter det satt vi og så på en dvd film med lillebroren min og dama hans. Dvd spilleren slår seg av.. Jeg ligger nesten oppå fjernkontrollen så tenker jeg kom borti den. Spoler dit vi var, legger kontrollen på bordet.
Den slår seg av en gang til. Jeg og Tore ser på hverandre. Spoler frem igjenn, legger kontrollen på bordet.
Slår seg av igjenn, da sier jeg litt høyt sånn på tull (ovenfor lillebror og dama) La oss se denna f**** dvd filmen i fred da!
Den slo seg ikke av mer....
I natt var det masse småbråk i 3 etasje. Tore har rydda, satt noe av rotet vi har opp. Det var noe skritt innimellom (3-4 skritt) og som om noe ble dratt over gulvet.
Hva er dette?! Noe å være redd for?!?
Hvem kan eventuelt hjelpe meg med å få "dette" ut av huset?
Sett litt på nett men virker som det er mange useriøse og ute etter lett tjente penger.
Fryseren er i 3 etasje, når jeg skal opp dit føles det ut som det er noen som sår å ser på med fra enden av rommet. Må liksom sun meg for å forsike meg at det ikke er noen der.Tore har også samme følelse.
En natt vi hadde lagt oss, hundene i hvert sitt bur i samme rom. Hører vi 5-6 ganske tunge skritt fra 3 etasje. Jeg sluttet og puste å bgynte lytte. Så spørte Tore om jeg også hørte det. Slår på lyset og ser bort på hundene, de ligger og stirrer opp.
Ca 3 dager etter det satt vi og så på en dvd film med lillebroren min og dama hans. Dvd spilleren slår seg av.. Jeg ligger nesten oppå fjernkontrollen så tenker jeg kom borti den. Spoler dit vi var, legger kontrollen på bordet.
Den slår seg av en gang til. Jeg og Tore ser på hverandre. Spoler frem igjenn, legger kontrollen på bordet.
Slår seg av igjenn, da sier jeg litt høyt sånn på tull (ovenfor lillebror og dama) La oss se denna f**** dvd filmen i fred da!
Den slo seg ikke av mer....
I natt var det masse småbråk i 3 etasje. Tore har rydda, satt noe av rotet vi har opp. Det var noe skritt innimellom (3-4 skritt) og som om noe ble dratt over gulvet.
Hva er dette?! Noe å være redd for?!?
Hvem kan eventuelt hjelpe meg med å få "dette" ut av huset?
Sett litt på nett men virker som det er mange useriøse og ute etter lett tjente penger.
Sist redigert av cubina på 28 Mai 2007 22:08, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 299
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Vel, det er et velkjent faktum at det kan oppstå en del rare lyder i gamle hus. Nå vet ikke jeg om huset deres er enebolig eller tomannsbolig eller hva det er, men jeg må minne på at lyder kan bæres et stykke i materialene et hus er bygd opp av, og kan høres ut som om de kommer fra et annet sted enn den egentlige kilden.
DVD som slår seg av...Jeg vet ikke om du mente at DVD'en bare stoppet, eller om spilleren fysisk slo seg av...Stoppet DVD'en, og det var på samme stedet hver gang, er skyltes det nok ei ripe eller noe smuss på plata. Slo spilleren seg av kan det ha noe med strømnettet i huset å gjøre.
Følelsen av å bli sett på har alle en gang i blant.
Det er ikke noe å være redd for, det er helt sikkert.
DVD som slår seg av...Jeg vet ikke om du mente at DVD'en bare stoppet, eller om spilleren fysisk slo seg av...Stoppet DVD'en, og det var på samme stedet hver gang, er skyltes det nok ei ripe eller noe smuss på plata. Slo spilleren seg av kan det ha noe med strømnettet i huset å gjøre.
Følelsen av å bli sett på har alle en gang i blant.
Det er ikke noe å være redd for, det er helt sikkert.
Antall ord: 154
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Dette er en enebolig. Nærmeste hus er ca.30 meter unna.
Dvd spilleren slo seg helt av. Stoppet ikke på samme sted, men etter ca en 2-4 minutter etter vi hadde slått den på igjenn.
Dvd spilleren slo seg helt av. Stoppet ikke på samme sted, men etter ca en 2-4 minutter etter vi hadde slått den på igjenn.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Ok, da høres det ut som om det er en feil på spilleren. Ta i bruk garantien hvis den fremdeles er gyldig, og få selgeren til å se på den.cubina skrev:Dette er en enebolig. Nærmeste hus er ca.30 meter unna.
Antall ord: 70
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
det høres ut som poltergeist, de er tydelig ute etter å skremme dere....
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
mattao92 skrev:det høres ut som poltergeist, de er tydelig ute etter å skremme dere....
Hvorfor tror du det?
Kanskje noe som vil ha oppmerksomhet, men skremme?
Nei, det tror ikke jeg. Da hadde nok ikke spetakkelet vært så uskyldig.
Lilja
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Javel.. Får prøve sende inn dvd spilleren da
Sist redigert av cubina på 01 Jun 2007 20:46, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Mulig det er jeg som er litt hysterisk..
Er sikkert ingenting menmå jo spørre da:)
Hva er i bakgrunn på bildet?!
Er dette orb(tror det var det det het)!?
Tok masse bilder og på noen er det ikke noe, mens på andre igjenn er det helt fr a 2 til 6...
Er sikkert ingenting menmå jo spørre da:)
Hva er i bakgrunn på bildet?!
Er dette orb(tror det var det det het)!?
Tok masse bilder og på noen er det ikke noe, mens på andre igjenn er det helt fr a 2 til 6...
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Det er gjennskinn fra tv´n det du ser på veggen der
Antall ord: 12
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Blir det det da? Tv`n står jo ikke noe den veien. Den står vendt rett fram.skeptikeren skrev:Det er gjennskinn fra tv´n det du ser på veggen der
Sist redigert av cubina på 01 Jun 2007 21:24, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- 17
Jeg har bodd i et liknende hus, ikke veldig hyggelig. Ingen av oss har lyst til å bo der igjen. Hva er det, vi lurer, snakker mye om det, men vet ikke. Tror kanskje det er like greit å ikke vite det. Flytt derfra.
Antall ord: 42
Hide post links |