Får ca. 3 måneder siden flyttet vi inn i vårt nye hus.
Det var en gammel dame som hadde mistet mannen sin.
Mannen hennes fikk kraftig støt og døde av det, det var også han som hadde bygd huset
fra grunnen. Siden han døde måtte henne flytte.. Jeg kan fortelle litt om hva som har skjedd da;
Hver dag når jeg står opp å går på badet er det som om jeg blir møtt av noen .
En gang jeg var ferdig å dusje, så jeg i speilet som er ganske stort. Da synes jeg at det sto noen bak meg og tittet inn i speilet likt som meg.
I stua har jeg et bilde av hele familien , det bildet er ofte på en helt annen plass..
Liksom på den andre siden av romet.
En gang når jeg skulle legge meg var det noen som gikk meg sko inne bortover gangen til stua, alle andre sov da.
Hunden våres reagerer på ingenting, bare luft. Plutselig så bjeffer og knurrer han uten grunn. Det skjer som oftes rundt 18.oo-20.00, det er på en måte da alt begyner.
Og hver dag når jeg er på badet.
Hunden våres stivnet en gang, som om noen hadde slått eller sparket han.
Når jeg skulle legge meg i går hadde jeg skrutt av alle lysene, men plutselig når jeg skrudde av lyset ved siden av får å legge meg skrudde alt seg på.. Og da mener jeg ALT. Tv-en, lysene, Dvd-spiller, miksern på kjøkkenet, kaffe trakteren, døra låste seg opp osv. Alt på en gang.
PS! Vill gjerne ha svar og litt tips?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noe i huset? ..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Høres ut som noen ikke ville flytte ut da huset ble ditt
Vi har det sånn her også, men er etter tre år blitt så vant til det at det nesten hadde vært rart om disse lydene ble borte!
Men det var en periode altfor forstyrrende, det ble et irritasjonsmoment uten like, og til slutt ble jeg rett og slett fly forbanna!
Det jeg gjorde var rett og slett å si ut i løse lufta at "Nå er det nok! Dette er mitt hus nå, og hvis du ikke kan oppføre deg, åker du på hue og ræva ut!!!"
(hehe, veldig glad ingen så meg... )
Men det hjalp, faktisk!!
Som sagt, "det" er fortsatt her, men holder seg mer i bakgrunnen.
Bare minner oss på innimellom at "det" ikke har forlatt oss
Du kan jo prøve det, hvis du føler behov for det.
Det første du må gjøre er vel nesten å finne ut hva du egentlig syns om spetakkelet ditt. Syns du det er ok, skremmer det deg, eller er det bare forstyrrende?
Så får du ta det derfra.
Lykke til!!
Mvh Lilja
Ps: Hjelper det om jeg kjefter litt på avataren din?
Den var også ganske forstyrrende...
Vi har det sånn her også, men er etter tre år blitt så vant til det at det nesten hadde vært rart om disse lydene ble borte!
Men det var en periode altfor forstyrrende, det ble et irritasjonsmoment uten like, og til slutt ble jeg rett og slett fly forbanna!
Det jeg gjorde var rett og slett å si ut i løse lufta at "Nå er det nok! Dette er mitt hus nå, og hvis du ikke kan oppføre deg, åker du på hue og ræva ut!!!"
(hehe, veldig glad ingen så meg... )
Men det hjalp, faktisk!!
Som sagt, "det" er fortsatt her, men holder seg mer i bakgrunnen.
Bare minner oss på innimellom at "det" ikke har forlatt oss
Du kan jo prøve det, hvis du føler behov for det.
Det første du må gjøre er vel nesten å finne ut hva du egentlig syns om spetakkelet ditt. Syns du det er ok, skremmer det deg, eller er det bare forstyrrende?
Så får du ta det derfra.
Lykke til!!
Mvh Lilja
Ps: Hjelper det om jeg kjefter litt på avataren din?
Den var også ganske forstyrrende...
Antall ord: 208
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2006 17:13
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tysvær
Intresangt og lese
Men får håpe du finner ut av det da
Men får håpe du finner ut av det da
Antall ord: 14
Det fins noe i mørket.. men hva?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Ja, syns også det var litt interesangt.
Jeg tror nok Lilja har et poeng, har hørt om flere som har gjort det samme og fått mer fred.
Jeg tror nok Lilja har et poeng, har hørt om flere som har gjort det samme og fått mer fred.
Antall ord: 29
Hide post links |