Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhva er dette?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Delia Velvet Sweetheart
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mai 2007 11:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: slemmestad

hva er dette?

Innlegg av Delia Velvet Sweetheart »

dette har skjedd meg mange ganger..og skjer ofte.. men det jeg syntes var mest mekelig var da jeg og søsteren min bodde sammen i i våre besteforeldres hus. vi bodde i hver vår etasje.. jeg visste hun skulle jobbe sent.. plutselig hører jeg utgangsdøra smelle igjen, jeg hører skritt opp trappa til andre etasje og jeg hører skritt oppe. jeg tenkte jeg skulle gå opp å hilse på henne.. men der var ingen hjemme..ca 15 min etterpå kom hun hjem...

merker det også på jobb. sitt tilfeldig og tenker på en person, og plutselig kommer de inn døra..

det er mye rare lyder i huset her til tider.. og jeg merker at jeg ikke alltid er alene.. men er ingen negativ energi her.. har aldri "sett" noen her men føler det.. og enkelte ganger lukter det her akkurat som da farmor og farfar bodde her..

er det noen som kan forklare meg dette?
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Virker da som om du allerede har funnet en forklaring på det selv.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fergestad

Innlegg av Fergestad »

Vansklig å si.
Prøv å få kontakt med dem, eller prate med dem via meditering, spiritisme osv.
Hvis du ikke får kontakt, er det ikke stor sjansje får at det er noen der.
Kansje en liten hjelper som passer på deg^^ Hehe ..

Mhv. Fergestad
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Dette her med å høre at noen kommer hjem f.eks en stund før de faktisk kommer hjem, er vel et ganske kjent fenomen her i norge som kalles "vardøger".

Det at du lukter besteforeldrene dine kan jo tyde på at de er der "in spirit". Og disse energiene som du kjenner kan være hjelperne dine eller besteforeldrene dine. Jeg tror ikke huset ditt "spøker". Alt legger jo igjen energi, så historien til huset vil sikkert påvirke hvordan energier som er der.

Jeg var hos et veldig dyktig medium i dag som heter Christine Argent, og da jeg spurte henne om hvordan jeg skulle rense huset vårt så fikk jeg beskjed om at jeg skulle be hjelperne mine gjøre det for meg. Kanskje du kan prøve det?
Antall ord: 135
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Delia Velvet Sweetheart
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mai 2007 11:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: slemmestad

Innlegg av Delia Velvet Sweetheart »

zind skrev:Dette her med å høre at noen kommer hjem f.eks en stund før de faktisk kommer hjem, er vel et ganske kjent fenomen her i norge som kalles "vardøger".

Det at du lukter besteforeldrene dine kan jo tyde på at de er der "in spirit". Og disse energiene som du kjenner kan være hjelperne dine eller besteforeldrene dine. Jeg tror ikke huset ditt "spøker". Alt legger jo igjen energi, så historien til huset vil sikkert påvirke hvordan energier som er der.

Jeg var hos et veldig dyktig medium i dag som heter Christine Argent, og da jeg spurte henne om hvordan jeg skulle rense huset vårt så fikk jeg beskjed om at jeg skulle be hjelperne mine gjøre det for meg. Kanskje du kan prøve det?
jeg har ikke lyst til å rense huset heller, har en veldig trygghetsfølkelse her. aldri opplevd noe vondt..
Antall ord: 155
-Delia Velvet Sweetheart -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

Delia Velvet Sweetheart skrev:
zind skrev:Dette her med å høre at noen kommer hjem f.eks en stund før de faktisk kommer hjem, er vel et ganske kjent fenomen her i norge som kalles "vardøger".

jeg har ikke lyst til å rense huset heller, har en veldig trygghetsfølkelse her. aldri opplevd noe vondt..
Da er det jo ok alt da....bar ekjekt med koselig besøk iblant:-)
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links