Universet & dets hemmeligheterDet som skjer i 2012

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jeg blir mer og mer skråsikker på at Mayaene visste endel om frekvensskifte og utvidelse av Jordas bevissthet. At vi kommer nærmere vår galaktiske venner om man har de rette parabolantennene...og at det er mange måter å skaffe seg disse parabolantennene. Kraftplantene er en av hjelperene i denne prosessen som jeg erfarer det. Å få oss til å være bedre tunet på disse ekstreme endringene i Jordas bevissthet eller hva man skal kalle det for. Mange tapte sivilisasjoner hadde stor kjennskap om dette. Det er jeg ikke i tvil om. Spennende tid frem mot 2012 og så etter den tiden for dem som velger å følge en sjamanvei - og kombinere det beste av sjamanisme og intergalaktisk kontakt - sjamanvitenskap/åndvitenskap og teknologi som vil være av organisk art i fremtiden. Fremtidens datamaskiner vil være organiske.....vi trenger ikke tastatur og sånt..vi kan tenke oss i vårt sinn..skape og få tilgang...vi er jo som alle her inne vet en slags computer hvor vi kan få tilgang til det ene og det andre i Universet.Og det handler om å oppgradere - justere - frekvenser i oss selv - og få mer minne og bevissthetskapasitet til å ta imot.

Det handler om å ha den rette parabolantennenen i vår bevissthet ang å få tilgang. Datamaskiner er speilbilder av hva vi kan få inn via vår hjerne....utvide bevisstheten kan man gjøre på så mange måter. Og utvikle tilgangen. Det blir fantastisk for de som har tilgang rett etter datoen til Mayaene...rett etter 2012. Det er i min bevissthet.
Antall ord: 263
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
The_Spirit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Mai 2007 15:44
17
Lokalisering: Bergen

Innlegg av The_Spirit »

virker ganske spennende ;)
Antall ord: 3
Det er enkelt å være modig på avstand.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

2012 blir sikkert et godt sopp-år...
Antall ord: 7
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

skal sjekke den linken når jeg har bedre tid... varer jo i flere timer(begge).. :mozilla_undecided:
Antall ord: 16
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

du sier noe der pusi... :mozilla_innocent:
Antall ord: 5
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fergestad

Innlegg av Fergestad »

Veit ikke hva jeg tror på, jeg ..
Får lenge siden i 19.. noe sa den når det kom 2000 kom jorden til å sprenge og alle kom til å dø.. Skjedde det? Nei xD Her er vi ;) Like hele i 2007 ;)
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
XXAkselXX
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jun 2007 12:01
17

ufo filmen

Innlegg av XXAkselXX »

Er det noen som vet hvor jeg kan få se den der UFO filmen fra mexico som varte i en time?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kjell
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jul 2005 17:46
19
Lokalisering: Sogn og Fjordane

Innlegg av Kjell »

Fann ein link om det som muligens skjer i 2012

http://viewzone.com/endtime.html
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

som vi har sett så ofte...så tror jeg ikke det skjer noe i 2012 heller
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17

Innlegg av guardian »

fremtiden er alltid i bevegelse,en kan aldri med sikkerhet si hva som skjer..men man kan se hva som kanskje kommer til og hende utifra hva som skjer i nåtid.
Antall ord: 32
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Kjell skrev:Fann ein link om det som muligens skjer i 2012

http://viewzone.com/endtime.html
Jeg tror at de som vil være vant med å jobbe med det åndelige og er vant med kommunikasjon med åndeverdenen pr i dag og i årene som kommer vil merke "store" forskjeller ang i sin bevissthet ang mottakelighet og utvidelse/ekspansjon av bevissthet for det åndelige - interdimensjonelle sidene av oss mennesker fra og med slutten av 2012....utover det så tror jeg ikke det vil være så radikale forskjeller. Et kvantesprang i jordas bevissthet,som de som er vant med å tune seg inn på interdimensjonelle frekvenser vil merke. Ikke noe mer enn det. Time will show.
Antall ord: 115
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ripstah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Mar 2007 01:10
17
Lokalisering: Under himmelen

Re: Det som skjer i 2012

Innlegg av ripstah »

Blaze_01 skrev:Jeg prøvde et bittert forsøk på Battlefield.no forumet. bare på 24 timer har jeg allerede fått over 300 meningsløse svar...
ingen tror på dette.. men siden jeg nå fant et forum der folk har samme intresser som meg vil jeg kanskje få litt bedre velkomst her..
ikke spesielt morsomt. :mozilla_cry:

Jeg skjønner dette hørest helt sykt ut men håper dere
som er mer informert en døde gamere har jeg kanskje en LITEn sjangs her.

Det derier seg om det mayaene sa om det som fysisk og psykisk skal skje
den 21 DES 2012.

Jeg satt i 2 dager uten søvn og leste diverse sider om dette så noe BURDE
stemme :mozilla_frown:

jeg satt i 40 min og skrev referat av de opplysningene jeg fant.. og her kommer dem:

21 Desember 2012 presis 11:11 am GMT starter den
Store forandringen som kan ta livet av oss, 'eller' gjøre noe stort positivt! DET ER IKKE LENGE TIL!!!

For dem som ennå ikke vet det, dette er enormt.
Ta deg tid. LES ALT! Dette handler om noe du ikke har forestilt deg eller
kanskje trur vil skje.. men detter er ingen spådom!
dette er rent vitenskapelig bevist. Hold deg fast og les nøye.

-Det som skjer:

Det har skjedd 5 ganger siden jorden ble til.. nå kommer den 6.
i litt over 5000 år har jorda snurret rundt sola. nedtellingen har gått og i
2012 har den snurret litt over 5000 ganger igjen.
det som så skjer er at jorda skjifter direksjon. den begynner
og snurre motsatt vei og det VIL få konsekvenser.

FORKLARING
On the winter solstice of 2012, the noonday Sun exactly conjuncts the
crossing point of the sun's ecliptic with the galactic plane,
while also closely conjuncting the exact the center of the galaxy.

Skyene vil bli rare den dagen og ''darkrift'' i melkeveien vil sperre for sola/stjele all energi.

Grekerne kaller dette for:SUNTELIA AION (end of the age)
Slutten på current cycle.

-Det som skjer del 2:

Polene vil skjifte plass
Isen smelter
Havet øker BETYDELIG

Saken er at vi KAN overleve avhengig av hvordan polene flyttes.
Skjer dette for fort vil det få kraftige konsekvenser som verken menesket
tåler eller som jorden vil klare for fint.

-Viktige Ting ang 2012:

1) Jorden vil begå en kraftig forandring som ikke har hendt på samme måte før.

2) Den femte mayan verdenen endte i 1987. den nye starter 2012. vi er inne i et verdensskjifte. (between worlds)
Dette blir kallt: Apocalypse eller revealing.
Og mener at den ekte sannheten kommer fram.

3) det sies følgende om 2012:

-Teknologien vil øke dramatisk uten at vi merker det

-Vi passerer femte dimensjon etter og gått forbi den fjerde

-Jorda og sola vil no bli en galaktisk del av verdensrommet og nå fungere som resten av universet (tilpasser oss likt alle andre planeter)

-Vårt DNA vil bli betydelig opgradert eller reprogramert. styrt fra galaksens sentrum (Hunab Ku)

- Alle på planeten vil fungere på en helt annen måte. folk starter og mutere. noen kraftigere en andre. (Extraterrestrial Earth Mission)

- i 2012 planet i vårt solsystem vil stå på linje presis likt planet i hele galaksen vår.
(Denne sirkelen tok 26,000 år og gjennomføre)
Virgil armstrong sa at 2 andre galakser vil gjøre denne prosessen samtidig som vår. en cosmisk hendelse.

- Tiden blir raskere eller tregere. dvs. mindre en 16 timer per dag = dagens 24 timers døgn. dette er ikke forandring på ''tiden'' men akslerering.

- Mens apocalypse eller rettere sagt ''between worlds'' mange folk vil få forandret personaliteter som, tenking, beregning og andre egenskaper

- Remember almost nothing happens by accident. Almost all "events" are planned by some agency or other. Despite this, it is a very exciting time to be alive!

Spesielle effekter som opptrer under periodene:

-migrene
-muskel kramper
-Flu like symptomer
-intense drømmer
-Kroppen blir mer sensitiv som fører til at du merker vibrasjoner kraftigere
-Jordas frekvens ligger på 7.8hz og vil øke til 12 hz
-Kroppens psykiske er alerede begynt og forandre seg
-vårt DNA blir re-programert fra universet
-sår og skader starter og leges fortere
-vi vil få øyer likt katten (for og selv kan redusere den nye atmosfæren og lyset)
-ny fødte barn vil ha telepatiske evner ved fødsel
-Aids vil forsvinne

Dette grunnet den nye frekvensen og lyset som vil dannes.

----DNA oppgraderinger: Vi blir et galaktisk meneske
The Mayan Calendar (which has never erred) clearly states that we will undergo DNA changes, possibly back to 12 strand by 2012. This is confirmed by various sources."

Dette er det som vil skje med oss om vi overlever.
Men det vil bli lite med plasser og bo på etter som havet stiger enormt.
Men ingen vet helt sikkert om vi tåler det som skjer med jorden.

Synes du dette høres sykt og unaturlig ut?

vel.. vi lever i en unaturlig verden og det er mye vi ikke har sett enda..
det skjuler seg så mye for oss.

jeg kan nevne noe i slengen.

noen som har hørt om disse Crop circles?

De utenomjordiske som lagde disse var for og fortelle oss noe/bevise oss

nesten hvert eneste tegn som har dukket opp tyder på noe stort som skal skje mener forskere som har tydet tegnene som ofte inneholdt meldinger skrevet med binertall.

mange av meldingene innehold ''Vokt dere'' 2012 vil det skje noe spesiellt.

Forskerne mener derfor at vi er noen av de eneste som ennå ikke er som andre
planeter og andre liv der ute og at vi snart skal inn i en utvikling.

Hvis dette med maya og de utenomjordiskes meldinger og advarsler til oss stemmer.......... så har vi noe i vente som vi godt kan kalles overnaturlig.

vi kan kalle romvesner overnaturlige og tull.. vi blir snart en av dem.

Takk for at du tok deg tid til og lese dette. fortell din mening om 2012:)

^ Dette fikk jeg svært dårlig respons på og la inn mange linker til de sidene jeg
leste om dette på + filmer og diverse.. men fortsatt dukker bare spydige og frekke komentarer opp, og jeg la inn et inlegg til:

jojo. om den stopper plutseli vet ikke jeg.. men at den kanskje stopper over non dager og sakte begynner andre veien igjen..

men dette er en teori av maya folket. ekspertene sier at mayaene aldri har slått feil og at resten av det dem har fortalt antagelivis heller ikke vil slå feil. derfor tror jeg på dette. for vis man leser maya kalendren så ser man alt som har skjedd og at alt stemmer helt. kalendren demmers skal virke som en slags ''evig'' sirkel men dem sa at i 2012 stopper den sirkelen pga noe i universet som skjer som ikke har skjedd i meneskets tid. lenge før vi ble skapt. og 2012 da har de 26,000 åra gått og noe med planetene skal stå i en posision som dem ikke har stått i siden 26000 år siden. + at melkeveien skal ligge i strak linje og noe med darkrift/svart hull greier skal stå mellom sola og jorda. siden polskjiftet skjer samtidig som dette skal det vere ekstra dramatisk og ha få en helt annen efekkt en forrige gang. pga polskjiftet vil jorda skjifte sør og nord noe som vil føre til at jorda denne dagen begynner og snurre andre veien.

Dette er det jeg har oppfattet og syns det var spenende og trodde godt på dette.
høres vel merkelig ut for at slikt sjeldent hender her.. men det er mye sånne ting som skjer med andre planeter rundt om kring i universet.. men nå er det vår tur.

Dem sa oxo at vi skal inn i et skjifte under dette. kraftigere lys og frekvenser fører til at vi må tilpasse det og får disse egenskapene med bedre syn osv..
Og jeg tror på det og.

Det kalles den femte Dimensjon/den femte sol
antagelivis fordi ''femte sol'' (vi opplever sola som en ny sol siden den da skal gi en annen effekt på jorda)

i utgangspungtet skal dette vere positivt no som jorda begynner og gå samme veien som alle andre planeter. (dette er bestemt fra galaksens indre)

alle dere vet at en gang i tida blir faktisk verdenen sånn som mange har forestilt seg. at vi skal inn i en ny tid der ting blir heftige, kule osv.. at vi faktis en gang blir ''starwars'' og at dette skjer i 2012.. er det så rart? bare fordi det skje mens DU lever? må vel skje en gang. vi utvikler oss og kommer ikke til og leve feks. 1000 år til med 6 ghz cpu'en.

Dette er bare framtida. skjønner ikke hvorfor folk tar det tungt at dem lever i det århundret da teknologien faktisk skjer raskest!

DIVERSE LINKER TIL SIDER MED INFO:

www.2012.com.au/
www.levity.com/eschaton/Why2012.html
www.greatdreams.com/2012.htm

NORSKE SIDER:
En av sidene ( <- - Denne linken er endret for å ikke ødelegge layout på sidene...
Teksten ble for bred . . Asbjørn. CoAdmin.)

http://www.astronomi.no/venus080604/neste.html
http://www.galactic-server.net/kjole/nordic/nytid.html
http://home.online.no/~dagoj/nedtelling.htm
Jeg venter spent på dette øyeblikket, da slipper jeg å bruke linser. Da blir det mye penger i sparegrisen, hehe.

Men uansett, så er det bare slutten på mayan kalenderen. Noen mener det er "dommedagen" andre mener at vi kommer til å få besøk fra andre planeter. Det er kanskje bevist at noe kommer til skje i dette året, men det er fortsatt bare teorier.

Når vi kom i 2000 år skifte, ventet folk seg det verste. Datamaskiner skulle gå i dass, vår gamle pc overlevde. Men uansett, det er ikke vits å leve i frykt for hva som kommer.
Antall ord: 1676
"they call me rip for a reason"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2006 18:06
18

Innlegg av Tom_34 »

Jeg tror rett og slett ikke mayaene så noen vits i å skrive kalender for flere år, vi ser jo i dag at for sin kultur så kunne de faktisk spart seg ganske mange timers jobb akkurat der. :-)
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chriistiina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2007 21:04
17
Lokalisering: Hamar

Innlegg av Chriistiina »

Jeg har sett et tv-program angående kornsirkeler, vi har fått et bilde av et slags vesen også en teks, forskerne har tydet den tenksten å der sto det : vokt dere !
Hva menes med det ? at man skal vokte seg for det bilde som var med teksten ? når kan dette skje ?? 2012 kansje ?!
Antall ord: 55
det finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi vet !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Hvilke forskere var det?
Antall ord: 4
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links