Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpiritisme!!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Evelynn

Spiritisme!!!!

Innlegg av Evelynn »

Hei,

Har bodd i en leilighet i snart ett år sammen med en venninne, vi har begge opplevd rare ting der, eletriske aparater som lever sitt eget liv, ting som forsvinner, dører som åpnes, lyder.. o.s.v,har aldri blitt noe særlig plaget av det, har vel egentlig spøkt og ledd mye av hele greia,,

men så såg jeg ett program om noen som lagde et ouija-brett og kontaktet ånden, da tenkte jeg att det vil jeg prøve, vi prøvde ett par ganger men avbrøt for vi ble så redd da glasset bevegde på seg, en virkelig ubehagelig bølge ble liksom skyldt nedover kroppen og vi sprang ut og begynnte å grine begge to.

etterpå pakket vi hele greien vekk, men da begynnte ting å skje, min venninne ble tatt på to ganger av ånden og jeg var livredd.

vi har nå snakket om å få ett medium til å drive ut ånden, men hvordan vil mediumet reagere på at vi har rotet med dette selv???

Skal selvfølgeli ikke legge skjul på det, men hva synes medium (proffe utdrivere) om at oss uvitende driver slik, det var jo ikke en lek, vi var virkelig nyskjerrige på om det var noen og hvem det var
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Krull - sluttet

Re: Spiritisme!!!!

Innlegg av Krull - sluttet »

Evelynn skrev:Hei,

Har bodd i en leilighet i snart ett år sammen med en venninne, vi har begge opplevd rare ting der, eletriske aparater som lever sitt eget liv, ting som forsvinner, dører som åpnes, lyder.. o.s.v,har aldri blitt noe særlig plaget av det, har vel egentlig spøkt og ledd mye av hele greia,,

men så såg jeg ett program om noen som lagde et ouija-brett og kontaktet ånden, da tenkte jeg att det vil jeg prøve, vi prøvde ett par ganger men avbrøt for vi ble så redd da glasset bevegde på seg, en virkelig ubehagelig bølge ble liksom skyldt nedover kroppen og vi sprang ut og begynnte å grine begge to.

etterpå pakket vi hele greien vekk, men da begynnte ting å skje, min venninne ble tatt på to ganger av ånden og jeg var livredd.

vi har nå snakket om å få ett medium til å drive ut ånden, men hvordan vil mediumet reagere på at vi har rotet med dette selv???

Skal selvfølgeli ikke legge skjul på det, men hva synes medium (proffe utdrivere) om at oss uvitende driver slik, det var jo ikke en lek, vi var virkelig nyskjerrige på om det var noen og hvem det var
Ble det mer aktivitet etter at dere brukte ouija-brettet?

Da kan det egentlig hende at dere har sluppet inn noe uønsket.

Det er visse regler for bruk av sånt.

Sikkert noen her som kan hjelpe. :mozilla_surprised:
Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Tror ikke det er så lurt å "leke" med slikt....
Husket dere å be om beskyttelse før dere gikk i gang? Det er en viktig del....
Er det sånn at dere merker større aktivitet etter at dere prøvde å få kontakt, kan det jo være en ide`å forhøre seg med et medium.

Amfelia
Antall ord: 56
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Evelynn

Re: Spiritisme!!!!

Innlegg av Evelynn »

Krull skrev:
Evelynn skrev:Hei,

Ble det mer aktivitet etter at dere brukte ouija-brettet?

Da kan det egentlig hende at dere har sluppet inn noe uønsket.

Det er visse regler for bruk av sånt.

Sikkert noen her som kan hjelpe. :mozilla_surprised:
Ja det var etterpå vi hadde brukt det at min vennine ble tatt på og noen rare lyder, 2 dager siden nå så forutenom det har det ikke skjedd noe, men skal kontakte et medium, vil ha det bort... beskyttet oss ikke på noen måte verken før eller etter, hadde i grunn ikke noe tro på at det kom til å virke
Antall ord: 318

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Når en bruker dette brettet så inviterer en for det første inn alt som gidder
komme. Dette er den enkleste måten for den andre siden å kommunisere
og mange som oppholder seg i det astrale synes det er artig å skremme,
utgi seg for å være familie eller kjendiser.

Om en har noen i huset eller en overivrig energi som fanger åpningen så
blir det ofte mer aktivitet rundt en etterpå.
Forde at ved å bare åpne
opp så sier en på en måte at en er intressert i kontakt på alle nivåer og
de som synes det er artig benytter seg av det.
I det astrale er de fleste energier på samme nivå som mennesker og da
blir det ikke så mye dypt å kjærlig det som kommer :)

Jeg kan ikke skjønne at noe Medium har noe med at dere har brukt oija.
De fleste er bare glad for å få noe å gjøre, og det er ikke noe annerledes
å jobbe hos dere selv om dere har prøvd å kontakte det som er der, eller har
fått inn mer besøk.
Antall ord: 185
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Beskyttelse? Det brukte ikke jeg når jeg prøvde spiritisme :mozilla_surprised: Hvilke beskyttelse er det da..?
Antall ord: 18
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Amfelia skrev:Tror ikke det er så lurt å "leke" med slikt....
Husket dere å be om beskyttelse før dere gikk i gang? Det er en viktig del....
Er det sånn at dere merker større aktivitet etter at dere prøvde å få kontakt, kan det jo være en ide`å forhøre seg med et medium.

Amfelia
For ikke å nenve viktigheten med å LUKKE SEANSEN.
Husk, å drive spiritisme er ikke et spill eller en lek.
Antall ord: 75
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

men vdeldig spennende og gøy! :shock: :mozilla_surprised: :mozilla_undecided: :D
Antall ord: 8
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mattao92

Innlegg av mattao92 »

dere er NØDT til å lukke seansen, ellers så kan dere få ubudne gjester\slepeånder!
åndene er sikkert litt sure siden dere har spøkt og ledd av dette her, men dette er faktisk veldig alvorlig!
det er ikke lurt å kontakte et medium som tar penger for åndeutryddelse, de kan vere falske.

viss det blir skikkeleig ille så har jeg hørt at brettet må brennes.

men, hør på kaja43 hun har peiling.
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links