Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNybegynnerhjelp

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

bie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 13 Mai 2007 20:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: HER!

Nybegynnerhjelp

Innlegg av bie »

Hallo!

Jeg har lyst å få tak i englekort. Noen som har en butikk/et nettsted å anbefale?

Har lyst å lære mer...

På forhånd takk.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

jeg har mange forskjellige kort, som jeg har kjøpt på div alternativmesser.vet de har dem på en butikk i tønsberg som heter enhjørningen. og tror de har sånne på den lille arkana på joungstorget i oslo. lykke til! ellers kan du søke på englekort på nettet, så finner du helt sikkert noen du liker :mozilla_innocent:
Antall ord: 60
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 13 Mai 2007 20:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: HER!

Innlegg av bie »

Takk for flere gode tips! Er det noen her som har prøvd nettbutikkene, og har en å anbefale?

Murmel, du skriver du har mange forskjellige kort - hvilke liker du best? :mozilla_innocent:
Antall ord: 30
What if you slept? And what if, in your sleep, you dreamt? And what if, in your dream, you went to heaven and there plucked a strange and beautiful flower? And what if, when you awoke, you had the flower in your hand? Ah, what then? -Coleridge-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

liker alle sammen jeg!har både engler,enhjørninger, feer osv... du må bare ta den du synes ser finest ut... driver m tarot og,men det er lurt å begynne m englekort e.l for de er lettere å lese og forstå. så kan du fortsette når du er klar for det :D
Antall ord: 53
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bate
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 03 Apr 2007 07:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør trøndelag

englekort

Innlegg av Bate »

Jeg anbefaler Archangel orakel card av Doreen Virtue
Antall ord: 8
Bate er her

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Hva i alle dager er englekort? Hvordan bruker du det?
Antall ord: 10
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 13 Mai 2007 20:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: HER!

Re: englekort

Innlegg av bie »

Bate skrev:Jeg anbefaler Archangel orakel card av Doreen Virtue
...så morsomt at du anbefaler de - er akkurat de jeg har endt opp med å kjøpe. Fikk de i posten her om dagen!

Jeg har allerede rukket å bli kjempeglad i de....angrer ikke. :)
Antall ord: 43
What if you slept? And what if, in your sleep, you dreamt? And what if, in your dream, you went to heaven and there plucked a strange and beautiful flower? And what if, when you awoke, you had the flower in your hand? Ah, what then? -Coleridge-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 13 Mai 2007 20:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: HER!

Innlegg av bie »

freespirit skrev:Hva i alle dager er englekort? Hvordan bruker du det?
Hmm....jeg er vel muligens ikke den rette til å forklare hva det er siden jeg knapt vet det selv. Men her er en liten forklaring jeg fant:

"Englekort kommer i forskjellige utgaver, men felles for alle er at det er kort med vakre bilder av engler. Antall kort i kortstokkene kan variere, men ligger stort sett mellom 30 og 50. Kortene er personlige, og bør bare stokkes og tolkes av eieren som har knyttet sin egen energi til kortene.

Englene gir greie veiledende svar på spørsmål som opptar den som får utleggingen, og de er ofte opptatt av hvordan man best kan ta vare på seg selv i de forskjellige situasjoner man er i. Man får sjelden de helt presise ”hvor, når og hvordan” som man kan få ved en tarotlesning, men englekortene gir likevel nok informasjon til at mottakeren forstår hvilke tiltak som bør settes inn for å få bedre livskvalitet eller vite hvilken vei som er rett å gå videre."


:mozilla_innocent:
Antall ord: 180
What if you slept? And what if, in your sleep, you dreamt? And what if, in your dream, you went to heaven and there plucked a strange and beautiful flower? And what if, when you awoke, you had the flower in your hand? Ah, what then? -Coleridge-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 13 Mai 2007 20:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: HER!

Innlegg av bie »

freespirit skrev:Hva i alle dager er englekort? Hvordan bruker du det?
Og en ting til:

Når man blir kjent med sine egne englekort vil man kjenne englenes forfinede energier i disse, og man vet med sikkerhet at man blir veiledet av noen av universets vakreste vesener.



[/i]
Antall ord: 49
What if you slept? And what if, in your sleep, you dreamt? And what if, in your dream, you went to heaven and there plucked a strange and beautiful flower? And what if, when you awoke, you had the flower in your hand? Ah, what then? -Coleridge-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Aha!
Nå skjønner jeg :D Må jeg prøve en gang..
Takk :mozilla_wink:
Antall ord: 14
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links