Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ kontakte død rapper...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
De har prøvd dette før... i South Parks... med Biggie Smalls.
Antall ord: 13
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
sarkar skrev:Autopsy bildene er fake.
Hvorfor er de falske? :mozilla_surprised:
Antall ord: 12
Æ e ækte finnmarking!!:D
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Synes de ser ekte ut jeg. Men er jo vanskelig å se på et dårlig bilde. Så hvordan vet du de er fake?freespirit skrev:sarkar skrev:Autopsy bildene er fake.
Hvorfor er de falske? :mozilla_surprised:
Antall ord: 37
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Okt 2006 17:57
- 18
en tupac fan-site hadde skrevet om autopsien...
han sa at det er lett å fake autopsy, noen mener at noen av tatoveringene er på feil sted, mens han ene sa at en eller annen kjenner en fyr som har gjort sånn "model-autopsy".
+++ det kan bare være triks til oss slik at vi tror han er død, mens han har betalt en fyr til å gjøre denne autopsien.
han sa at det er lett å fake autopsy, noen mener at noen av tatoveringene er på feil sted, mens han ene sa at en eller annen kjenner en fyr som har gjort sånn "model-autopsy".
+++ det kan bare være triks til oss slik at vi tror han er død, mens han har betalt en fyr til å gjøre denne autopsien.
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
Skal han ha betalt noen til å legge seg død net og frivillig la seg skjære opp..
jaja. Lure på hvor de pengene gikk
jaja. Lure på hvor de pengene gikk
Antall ord: 25
Æ e ækte finnmarking!!:D
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Pjoltergeist skrev:Mange som tror det, men i og med jeg har navnet, årstallet han ble født og årstallet han døde tattovert på kroppen min er jeg livredd for at det stemmer;)Sol@ngelica skrev:Har hørt at han fortsatt lever jeg........
Fra spøk til revolver:
Han er nok dau som ei sild, men saken er at han hadde så mange sanger allerede ferdige når han døde at det fort blir spekulasjoner. Han døde for eksempel før biggie, men han har fortsatt gitt ut en sang der han hyller biggie som død. Han laget sanger for alt som kunne skje. Alle albumene hans selger til gull, men flerparten er gitt ut etter hans død. Konspirasjons teorier er uungåelig.
----> Om du får kontakt med han får du hilse fra meg;P Spør også om det var han fyren de banka opp tidligere på kvelden som fikk han drept, eller om Marion Suge Knight hadde en finger med i spillet.
----i hvilke sang hyller han Biggie???
Antall ord: 178
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Des 2006 22:42
- 17
......................
Sist redigert av Garcia på 03 Nov 2008 23:08, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Garcia skrev:Rest In Peace Forever My Brotha Homie Yo!
Nei a! Ikke enda en Tommy Mykjeland asslick fan club medlem!
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 01:58
- 18
Husker ikke hva den heter akkurat nå, men har alle albumene hans så jeg kan kikke etter. Du er klar over at de var bestekompiser?sarkar skrev:Pjoltergeist skrev:Mange som tror det, men i og med jeg har navnet, årstallet han ble født og årstallet han døde tattovert på kroppen min er jeg livredd for at det stemmer;)Sol@ngelica skrev:Har hørt at han fortsatt lever jeg........
Fra spøk til revolver:
Han er nok dau som ei sild, men saken er at han hadde så mange sanger allerede ferdige når han døde at det fort blir spekulasjoner. Han døde for eksempel før biggie, men han har fortsatt gitt ut en sang der han hyller biggie som død. Han laget sanger for alt som kunne skje. Alle albumene hans selger til gull, men flerparten er gitt ut etter hans død. Konspirasjons teorier er uungåelig.
----> Om du får kontakt med han får du hilse fra meg;P Spør også om det var han fyren de banka opp tidligere på kvelden som fikk han drept, eller om Marion Suge Knight hadde en finger med i spillet.
Antall ord: 205
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- 18
Pjoltergeist skrev:Husker ikke hva den heter akkurat nå, men har alle albumene hans så jeg kan kikke etter. Du er klar over at de var bestekompiser?sarkar skrev:Pjoltergeist skrev:Mange som tror det, men i og med jeg har navnet, årstallet han ble født og årstallet han døde tattovert på kroppen min er jeg livredd for at det stemmer;)Sol@ngelica skrev:Har hørt at han fortsatt lever jeg........
Fra spøk til revolver:
-- Jeg er mer enn klar over at de VAR bestkompiser, hadde vært hyggelig om du kunne se etter hvilken sang han hyller Biggie i
Antall ord: 232
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
det spiller ingen rolle om vedkommende er død eller ikke for å opprette kontakt. den eneste grensen er bevisstheten. lykke til.
Antall ord: 21
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
sarkar skrev:Pjoltergeist skrev:Husker ikke hva den heter akkurat nå, men har alle albumene hans så jeg kan kikke etter. Du er klar over at de var bestekompiser?sarkar skrev:Pjoltergeist skrev:Mange som tror det, men i og med jeg har navnet, årstallet han ble født og årstallet han døde tattovert på kroppen min er jeg livredd for at det stemmer;)Sol@ngelica skrev:Har hørt at han fortsatt lever jeg........
Fra spøk til revolver:
-- Jeg er mer enn klar over at de VAR bestkompiser, hadde vært hyggelig om du kunne se etter hvilken sang han hyller Biggie i
Her er en link til lyd
http://www.youtube.com/watch?v=USyA5Ai2gHY
Og her til tekst
http://www.lyriczz.com/lyriczz.php?songid=163
Og til de som måtte tro at han lever:
Denne posten er ikke tiltenkt noen spesielle. Men legger til en siste link som et punktum.
http://www.youtube.com/watch?v=HTbCwr7avPU
Antall ord: 292
Hide post links |