Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmene

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Dark Lord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2006 17:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tysvær

Innlegg av Dark Lord »

Noen som vet om en slags måte og bestemme det man vill drømme? hadde vert ganske gøy :)

I de fleste tillfellene eg husker drømmene mine er det mareritt, kunne tenkt meg en litt mer hyggelig en :P
Antall ord: 40
Det fins noe i mørket.. men hva?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Dark Lord skrev:Noen som vet om en slags måte og bestemme det man vill drømme? hadde vert ganske gøy :)

I de fleste tillfellene eg husker drømmene mine er det mareritt, kunne tenkt meg en litt mer hyggelig en :P
Hehe jeg prøver på det hver kveld. 15,4 millioner kr here i come, bruker jeg å si. Skal liksom drømme at jeg vinner så mye på lotto :D Men det skjer aldri, blir bare vanvittige drømmer hva jeg gjør. Tror ikke det går an å bestemme det man skal drømme, men jeg prøver nå for det :mozilla_wink:
Antall ord: 106
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dark Lord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2006 17:13
18
Lokalisering: Tysvær

Innlegg av Dark Lord »

Tjohei skrev:
Dark Lord skrev:Noen som vet om en slags måte og bestemme det man vill drømme? hadde vert ganske gøy :)

Hehe jeg prøver på det hver kveld. 15,4 millioner kr here i come, bruker jeg å si. Skal liksom drømme at jeg vinner så mye på lotto :D Men det skjer aldri, blir bare vanvittige drømmer hva jeg gjør. Tror ikke det går an å bestemme det man skal drømme, men jeg prøver nå for det :mozilla_wink:
Hehe ok :)

Ja ja, vi får vell bare drømme det vi drømmer da :P
Antall ord: 124
Det fins noe i mørket.. men hva?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Dark Lord skrev:
Tjohei skrev:

Hehe ok :)

Ja ja, vi får vell bare drømme det vi drømmer da :P
Ja vi får håpe det slår til en gang :D
Antall ord: 139
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Når man har lucide drømmer kan man til en viss grad styre drømmen, og det skal være mulig å frembringe en slik drømmetilstand. Enkelt er det ikke.

Jeg husker ikke veldig godt hvordan metoden var, men man måtte sove i intervaller på 20 minutter så og så mange ganger før man la seg til å sove på ordentlig.
Man kan til en viss grad styre drømmer ved å ha farget, svakt lys på i soverommet, kanskje sammen med lave lyder eller musikk.

Det er bare å eksperimentere.
Antall ord: 91
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
karobb5
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Aug 2007 06:26
17
Lokalisering: molde

Innlegg av karobb5 »

TrappedSoul skrev:Hmm, sikkert greit det.
Men ikke at jeg pleier å huske alt jeg drømmer da.

utrolig bra sitat det om dyrene du! man begynner og tenke litt :)
Antall ord: 29
Karoline Brudesteh

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wisdom
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Aug 2007 10:28
17
Lokalisering: nærbø

Re: Drømmene

Innlegg av wisdom »

Jeg har drømt veldig mye drømmer som jeg husker. Mye er at jeg må springe fra noen. Fleste av drømmene er mareritt. Drømmene kommer som regel når jeg oppleve noe nytt i fra tv eller hverdegen.
Jeg drømmer helle tiden en gutt så heter Jeffrey. En gang er han en god kamerat og en annan gang er han fiende. Her det dårlig å drømme om den samme personen?
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links