Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNegativ energi

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
elexiria
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Aug 2004 22:39
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Negativ energi

Innlegg av elexiria »

Hei :mozilla_smile:
Jeg har flyttet veldig mye i mitt liv. og uanset hvor jeg har bodd så har jeg opplevd mange ting. Kan det være noe som følger meg???..og hvorfor? I noen av tilfellene så har barna mine også sett det samme som meg.men jeg kan jo ikke si til de at jeg har sett det samme , jeg må jo bare si at det ikke er noe farlig.

Vi har nå nettopp flyttet til en ny by og nå har det jammen begynt igjen..

Der vi bodde før begynte sengen og riste i noen sekunder også sluttet det. det kunne skje mens samboeren min og jeg sov , og når vi bare lå og slappet av. begge merket det.
Det som jeg ikke var klar over, var at det samme skjedde med sengen til den elste datteren min.Det fortalte hun nårvi holdt på å flytte. Den sengen har vi kastet, og hun har fått ny. men vi har vår gamle seng.og har merket det et par ganger.
I den gamle leiligheten så jeg rett som det var en "person"nederst ved sengen. fikk en fornemelse om at det var en gutt/mann . Ungene sier de har sett en mann på det gamle soverommet de også.
Her om dagen stod jeg og laget middag på kjøkkene da skyvedøren brått gikk opp. jeg trodde det først var barna, men de satt i stuen sammen med min sambo.
I dette rommet (kjøkkenet) er det altid kaldt! Spessielt i kroken siden av det ene skapet. hu minste bemerker det hele tiden uteen at jeg har sakt noe om det.
noen som har opplevd noe lignende?
Antall ord: 286

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
morten242
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 19:11
18
Kjønn (valgfri): jada
Lokalisering: lausgarda

Innlegg av morten242 »

Nei, jeg har ikke opplevd noe lignende, men det finnes mange grunner til at spøkelset følger etter deg, selvom jeg bare vet en av dem;

Han kan være tiltrukket av deres livskraft eller noe sånt

Men, som sagt finnes det mange flere grunner.
Antall ord: 47
-Morten242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elexiria
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av elexiria »

morten242 skrev:Nei, jeg har ikke opplevd noe lignende, men det finnes mange grunner til at spøkelset følger etter deg, selvom jeg bare vet en av dem;

Han kan være tiltrukket av deres livskraft eller noe sånt

Men, som sagt finnes det mange flere grunner.
Jeg skjønner...Jeg har hadt det sånn i mange år, men synes det er ille at ungene skal oppleve sånne ting :mozilla_frown:
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
morten242
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 19:11
18
Kjønn (valgfri): jada
Lokalisering: lausgarda

Innlegg av morten242 »

Kan jo funke med utdrivelse også da..
Man kan også kontakte nærmeste kirke og spørre presten om å velsigne dere eller noe slikt ;)
Antall ord: 24
-Morten242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Føler du at det er noe ondt da eller, kan jo være noen som bare passer på deg.
På den andre siden, har dere dratt med det meste av møblementet kan jo energier ha blitt med selv om det ikke er det vanligste.
Hvis du føler det ubehagelig så anbefaler jeg deg å kontakte et medium og evn rense huset, og finne ut HVA det er som forfølger deg og familen, for det er jo ikke gøy dette. Lykke til!
Antall ord: 85
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

ja, er nok lurt å få renset opp litt. Har ikke opplevd det du forteller om selv. Men det høres ganske slitsomt ut.. og kjedelig når ungene blir skremt av det. sikkert en forvirret stakkar som trenger hjelp til å komme seg videre! så kan både dere og han forhåpentlig vis få hjelp :)
Antall ord: 55
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Hva jeg tror?
Jo.. at åndeverdene er tettere til oss enn vi tror.
De er rundt oss hele tiden. Kunsten av å merke dem kommer kansje an på hvor flinke vi er til å tømme sinnet for støy og uro.

Jeg tror ikke nødvendigvis åndene bør være knyttet til et spesielt sted eller en ting. De er bevegelige som oss..
Antall ord: 63
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elexiria
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av elexiria »

morten242 skrev:Kan jo funke med utdrivelse også da..
Man kan også kontakte nærmeste kirke og spørre presten om å velsigne dere eller noe slikt ;)
Har tenkt på det, kjenner til et medium som har vært hos ei som jeg kjenner. :mozilla_smile:
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elexiria
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av elexiria »

Mysticool skrev:Føler du at det er noe ondt da eller, kan jo være noen som bare passer på deg.
På den andre siden, har dere dratt med det meste av møblementet kan jo energier ha blitt med selv om det ikke er det vanligste.
Hvis du føler det ubehagelig så anbefaler jeg deg å kontakte et medium og evn rense huset, og finne ut HVA det er som forfølger deg og familen, for det er jo ikke gøy dette. Lykke til!
Jeg føler vel begge deler. vet at jeg har en hjelper. men føler vel ikke så mye godt med de episodene som vi har hatt. Skal prøve å finne ut av det. har vel det meste av møblene også.Det værste er vel å se leker flytte på seg :mozilla_cry: , men det har bare skjedd noen få ganger.Takk for svar. :mozilla_smile:
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elexiria
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av elexiria »

Lone skrev:Hva jeg tror?
Jo.. at åndeverdene er tettere til oss enn vi tror.
De er rundt oss hele tiden. Kunsten av å merke dem kommer kansje an på hvor flinke vi er til å tømme sinnet for støy og uro.

Jeg tror ikke nødvendigvis åndene bør være knyttet til et spesielt sted eller en ting. De er bevegelige som oss..
At de er rundt oss hele tiden tror jeg også. Takk for svar :mozilla_laughing:
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links