Hei, folkens!
Som sagt tidligere, så skulle jeg komme med flere "historier", så her er jeg!
Jeg nevnte i den siste post'en min at man hørte vann renne.
Onkelen og tanten min bodde her oppe (vi har et 3 etasjer høyt hus, 3 etasje er ubebodd, men jeg bor her nå) mens de holdt på å pusse opp sitt eget hus.
En kveld, så hadde onkelen min gått og lagt seg. Et par minutter etter, så hørte han vannet renne inne fra badet, han tenkte at han hadde glemt å skru det av, så han reiste seg fra sengen for å gå og sjekke det. Idet han gikk ut soveroms-døra, slo det seg av. Han sjekka i vasken, men det var helt tørt, så han gikk og la seg. Når han la seg til rette i senga igjen, så hørte han det igjen, så han tenkte: "Hva i... ?". Han reiste seg nok en gang for å se, så slutta det igjen. Sjekka i vasken, tørt, igjen. Når han la seg ned for å sove tredje gangen, hørte han det igjen, så han snek seg stille ut av sengen, og begynte å gå mot døra, da han tok i døra laget den lyd, og med en gang slutta vannet å renne. Da sa han til seg selv: "Jeg driter i det.". Så han la seg til å sove med alle lydene uten å bry seg om det.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Vannet som renner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mai 2007 21:16
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Italia
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 19:11
- 18
- Kjønn (valgfri): jada
- Lokalisering: lausgarda
Hadde jeg bodd i det huset haddet jeg brukt 2 ting: sånne dotter du stikker i ørene, og hørselvern uttenpå der igjen
Antall ord: 24
-Morten242
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
Gjetter på at du er som meg.. Får ikke sove med konstante lyder rundt meg!!morten242 skrev:Hadde jeg bodd i det huset haddet jeg brukt 2 ting: sånne dotter du stikker i ørene, og hørselvern uttenpå der igjen
Antall ord: 42
Æ e ækte finnmarking!!:D
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 22:05
- 18
- Lokalisering: Sunnmøre
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
den lyden kan være en gjenganger, et minne huset har av en tid det rennede vannet hadde en viktig mening i en av de tidligre eierene sine liv..
Antall ord: 29
Hide post links |