Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hjelp til å få kontakt!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 11:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Molde
hjelp til å få kontakt!
Bestemor døde brått av hjertestans i dag morges. Helt uforventa, hun var ikke syk i d hele tatt. Jeg føler jeg MÅ prøve å få kontakt med ånden hennes, om den er her. HVORDAN? spiritisme? trenger seriøst litt tips. Er helt fortapt i tanken på at jeg aldri får se henne mer, og d er så mye jeg skulle ha sakt.
Antall ord: 66
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Kjære deg!
Kondolerer...
Døden er alltids trist for oss som sitter igjen, og særlig når det kommer helt uventet.
Ikke tenk spiritisme, sett deg heller ned og tenk varme og kjærlige tanker om henne, kanskje du oppnår en form for kontakt.., snakk til henne og fortell hva du føler.
Selv opplevde jeg at min avdøde bror tok farvell tre dager etter sin død. Får du noe kontakt, er det noe du skjønner med en gang.
Klem Amfelia
Kondolerer...
Døden er alltids trist for oss som sitter igjen, og særlig når det kommer helt uventet.
Ikke tenk spiritisme, sett deg heller ned og tenk varme og kjærlige tanker om henne, kanskje du oppnår en form for kontakt.., snakk til henne og fortell hva du føler.
Selv opplevde jeg at min avdøde bror tok farvell tre dager etter sin død. Får du noe kontakt, er det noe du skjønner med en gang.
Klem Amfelia
Antall ord: 88
Hide post links |
jeg tror ikke at du skal få kontakt med henne i gjennom et medium, dette må du gjøre helt selv sånn som Amfelia sier.
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
oki....nå er jeg skikkelig skremt, aner ikke hvorfor, men var å så liket akkurat nå... nå er jeg skikkelig sjelven og jævli...men har ikke merket noe tegn fra henne bortsett fra en ballong som fløy til himmelen, et tegn på at hun dro opp kanskje? men hvor lang tid er d vanlig at d tar før sjelen, eller ånden kan kontaktes eller viser tegn?
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 19:11
- 18
- Kjønn (valgfri): jada
- Lokalisering: lausgarda
Det siste er jeg ikke sikker på, men det er noe med hvor lang tid han/hun bruker på å gå gjennom ''lyset'', hvis det er noe sånt.artica skrev:oki....nå er jeg skikkelig skremt, aner ikke hvorfor, men var å så liket akkurat nå... nå er jeg skikkelig sjelven og jævli...men har ikke merket noe tegn fra henne bortsett fra en ballong som fløy til himmelen, et tegn på at hun dro opp kanskje? men hvor lang tid er d vanlig at d tar før sjelen, eller ånden kan kontaktes eller viser tegn?
Og påkalling av døde sies å irritere dem litt, fordi man vekker dem fra dvalen, så hvis jeg var deg hadde jeg ikke vært så hypp på å kontakte henne, og de skjelven greiene å sånn er fordi du savner henne og kan ikke helt tro det er sant eller noe lignende, var sånn når morfar døde
Antall ord: 159
-Morten242
Hide post links |
min morfar var innom meg når han døde han, med en gang.
Jeg var hos en kompis, og da klokken var 19.30 fikk jeg en sterk følese av å måtte se på klokken og huske tidspunktet, noe jeg da gjorde, samtdig som jeg kjente stikking og prikking i kroppen.
Da jeg dro hjem senere på kvelden fortalte mamma meg at morfar hadde død kl 19.30 samme dagen.
Jeg fortalte henne ikke historien for mange år senere, det var en spesiell opplevelse mellom meg og morfar det.
Så som du ser, kan det ta sekunder, og dager..
Mormoren min er med meg som hjelper, så jeg snakker med henne ved hjelp av energier, vet også at morfar er innom, han har en svakere energi enn henne.
Mediter, og se om du får pratet med henne der kanskje?!
Bare ett tips.
Kondolerer så mye. Vet hvordan du har det, min mormor døde for 13 år siden, og jeg savner henne noe utrolig masse den dag i dag. samme med morfar som døde for 10 år siden.
Jeg var hos en kompis, og da klokken var 19.30 fikk jeg en sterk følese av å måtte se på klokken og huske tidspunktet, noe jeg da gjorde, samtdig som jeg kjente stikking og prikking i kroppen.
Da jeg dro hjem senere på kvelden fortalte mamma meg at morfar hadde død kl 19.30 samme dagen.
Jeg fortalte henne ikke historien for mange år senere, det var en spesiell opplevelse mellom meg og morfar det.
Så som du ser, kan det ta sekunder, og dager..
Mormoren min er med meg som hjelper, så jeg snakker med henne ved hjelp av energier, vet også at morfar er innom, han har en svakere energi enn henne.
Mediter, og se om du får pratet med henne der kanskje?!
Bare ett tips.
Kondolerer så mye. Vet hvordan du har det, min mormor døde for 13 år siden, og jeg savner henne noe utrolig masse den dag i dag. samme med morfar som døde for 10 år siden.
Antall ord: 183
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Ja, det var leit med Bestemoren din. Sender deg ett lite råd på PM.
Ikke forhast deg nå da...
anniren, det der med prikking stemmer helt med beskrivelsene fra åndenes makt serie på TvN, der vanlig folk fikk prøve og føle på åndenes tilstedeværelse.
De stakk hånda inn i området der mediumet mente ånden sto, og de beskrev det på en prikk helt slik du sier.
anniren, det der med prikking stemmer helt med beskrivelsene fra åndenes makt serie på TvN, der vanlig folk fikk prøve og føle på åndenes tilstedeværelse.
De stakk hånda inn i området der mediumet mente ånden sto, og de beskrev det på en prikk helt slik du sier.
Antall ord: 72
Hide post links |
Ja der ser du..Metodisten skrev:Ja, det var leit med Bestemoren din. Sender deg ett lite råd på PM.
Jeg kjenner samme prikkingen når jeg driver med energier, lager energiballer osv..
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Re: hjelp til å få kontakt!
Uff da, ja alltid trist når noen dør.artica skrev:Bestemor døde brått av hjertestans i dag morges. Helt uforventa, hun var ikke syk i d hele tatt. Jeg føler jeg MÅ prøve å få kontakt med ånden hennes, om den er her. HVORDAN? spiritisme? trenger seriøst litt tips. Er helt fortapt i tanken på at jeg aldri får se henne mer, og d er så mye jeg skulle ha sakt.
Min bestemor var syk og delvis senil, men husker så godt den siste kvelden vi var der, jeg strøyk henne over kinnet, ga henne et skyss på panna, hun lukket opp øynene, var "klar" i noen sekunder, prøvde å si noe, men mulet, og jeg sa sov nå, sov nå, og hvil, du skal bare hvile nå og ikke tenke på smerte, sov i fred.
Men den vissheten at det var hennes siste natt, jeg visste det bare. Og hun lå der utmagra og syk. Morgenen etter ringte grantante og sa at hun hadde sovnet inn samme natt, og det var litt befriende at hun slapp å lide.
Har snakket med henne noen ganger (døde i 99) så jeg vet at hun er der å passer på. Kan på en måte se og høre henne i drømmene og noen ganger får jeg til og med råd gjennom drømmer fra henne, stod jo henne svært nær.
Det er ingen ting i veien at du går på gravlunden, setter deg ned og snakker med henne der.
Det hjelper ofte det. Har du troa så går det fveldig fint.
Antall ord: 274
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
d rare var at jeg vokna om natta i 06.30 tida på 17 mai, rundt da hun forlot oss... følte meg merkelig og gikk en tur på do.. rart jeg vokna akkurat da... da jeg var yngre og gikk hjem fra butikken hørte jeg noen hviske navnet mitt inn i øret mitt, dagen senere fikk jeg vite at gran onkelen min som jeg var utrolig glad i døde da... Har ikke merket noe til henne enda, men et knepp i cd spilleren akkurat nå, som sikkert var helt tilfeldig...
Antall ord: 93
Hide post links |