Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerfinne min hjelper.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
saveme
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 21 Apr 2007 20:11
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: .....

finne min hjelper.

Innlegg av saveme »

Heiia :)
Nå har jeg virkelig kjempe lyst til å VITE at jeg har en hjelper eller to.
Jeg har bare lyst til å få et tegn,trenger ikke vise seg..helst ikke.. ;p
Noen måter? Meditere kan jeg ikke,hva med pendel ?
har hørt at man kan bruke ett smykke,så holder man det hengende ned fra to fingre (tommelen og pekefingeren) så spør man f.eks "Har jeg en hjelper" Å da skal smykket vangle frem,eller til siden..
Eller i drømmer..
Har noen noen tips ? Vil bare vite at jeg har noen til å passe på meg :mozilla_smile:
Antall ord: 101
I hope life after life,is better.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Jeg prøvde det.. Det funka for meg :D
Antall ord: 8
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: finne min hjelper.

Innlegg av puma/f »

saveme skrev:Heiia :)
Nå har jeg virkelig kjempe lyst til å VITE at jeg har en hjelper eller to.
Jeg har bare lyst til å få et tegn,trenger ikke vise seg..helst ikke.. ;p
Noen måter? Meditere kan jeg ikke,hva med pendel ?
har hørt at man kan bruke ett smykke,så holder man det hengende ned fra to fingre (tommelen og pekefingeren) så spør man f.eks "Har jeg en hjelper" Å da skal smykket vangle frem,eller til siden..
Eller i drømmer..
Har noen noen tips ? Vil bare vite at jeg har noen til å passe på meg :mozilla_smile:
Bare spørr det, jeg spurte ut i lufta og fikk ettertrykkelig svar. Ikke i form av lyd men av noe som skjedde. ( han var vel lei masinga mi :) )
Bare ikke glem og være høflig, og ikke gi deg om du ikke får svar første gang.


puma/f
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ChopSuey
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 01 Nov 2006 04:42
17

Innlegg av ChopSuey »

gi et smykke til en som tror på gud og si at gud vil vaie fram og tilbake på det mens han holder det i hånda og spør om gud fins.. skal du gjøre slike ting legg heller en stein i hånda og be han løfte den opp av hånda di ellerno hvis du skal få ditt endelige svar som du vil tro blindt på.. smykket er det faktisk du som beveger:)

(nei jeg kan ikke bevise at et smykke aldri er blitt bevegd av hjelpere/gud/nissen ellerno sånt, men sjangsen for at det er deg selv er ganske stor)
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Det er bevist at det er ufrivillige, underbevisste muskelbevegelser som beveger pendler, ønskekvister og liknende.

Støtter meg til Chop Suey over her. Vil dere ha tegn, sørg for å få det på en måte som ikke kan forklares med enkel fysikk. En god måte er å få "hjelperen" til å løfte noe rett opp i løse lufta (men for guds skyld ikke gjør det med et helikopter, det blir for dumt).
Antall ord: 75
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tryggve
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 27 Jul 2007 23:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandnes

Innlegg av tryggve »

Tror ikke det er så lett å finne sin hjelper. Jeg fikk beskjed på Alternativmessa at jeg hadde 11 hjelpere. Men jeg vet jo ikke. Det som er pyton (og verre enn det) er jo at man må omtrent være millionær for å gå på et kurs for å finne sine hjelpere oghvordan man skal få kontakt med dem. Behov for hjelpere føler man nemlig bare når man er i den ytterste nød og lever et liv i smerte, angst og depresjon!
Antall ord: 84
tryggve

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

dro bare til ei lokal 'heks' jeg;) du burde meditere, ha tankene totalt i ro, hver gang problemer dukker opp (for det gjør de jo ofte) så skal du se for deg problemet bli pakka inn i en boble og svever av gårde. til slutt sitter du bare igjen med tankene dine og da skal du spørre om hva du lurer på. ikke tro det funker ved første forsøk, men de er der hele tida, de er klare for å møte deg og kommunisere, men det å 'stresse' med å møte dem blokkerer den evnen.
Sist redigert av elm på 26 Aug 2007 23:59, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 27 Apr 2007 14:53
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Liana »

tryggve skrev:Tror ikke det er så lett å finne sin hjelper. Jeg fikk beskjed på Alternativmessa at jeg hadde 11 hjelpere. Men jeg vet jo ikke. Det som er pyton (og verre enn det) er jo at man må omtrent være millionær for å gå på et kurs for å finne sine hjelpere oghvordan man skal få kontakt med dem. Behov for hjelpere føler man nemlig bare når man er i den ytterste nød og lever et liv i smerte, angst og depresjon!
Signerer denne. Men kan hjelperen være en person som faktisk finnes (f.eks. en venn) ?
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LilleTrille
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 23 Jul 2007 23:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av LilleTrille »

Jeg tror nok hjelperen er fra den andre siden på en måte. Ikke fra vår verden, som vi kjenner den. Og tror du kan bruke pendel;) Hvis den blir trekt oppover eller noe, så er det muligens en hjelper der. :)
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Innlegg av Murva »

ChopSuey skrev:gi et smykke til en som tror på gud og si at gud vil vaie fram og tilbake på det mens han holder det i hånda og spør om gud fins.. skal du gjøre slike ting legg heller en stein i hånda og be han løfte den opp av hånda di ellerno hvis du skal få ditt endelige svar som du vil tro blindt på.. smykket er det faktisk du som beveger:)

(nei jeg kan ikke bevise at et smykke aldri er blitt bevegd av hjelpere/gud/nissen ellerno sånt, men sjangsen for at det er deg selv er ganske stor)
Gud fins bare for den som tror på Ham. Jeg spurte nemlig Hjelperen min om Gud finnes. Hun sa "Ja, en knakende fin mann det :)". Men hovedhjelperen min tror jo på Gud. Jeg fortsatte med å si at jeg tror jo ikke på Gud, har jeg da noen Gud? Da svarte hun "nei, det er hjelperne dine som er det da".
Så jeg tror nå nå at Gud finnes for de som tror på Ham, men ikke for de som ikke tror. Alt er jo relativt.
En annen ting - det er ikke jeg, som beveger på pendelen. Den holdes heeelt rolig. Det er den du har kontakt med, som bruker din energi til å bevege pendelen. All info man får skal man ta med omhu. Du skal ikke tro på alt som blir sagt - for det kan bli sagt ganske så tvetydig hvis du ikke spør konkret!
Antall ord: 257
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Innlegg av Murva »

KristineH skrev:Jeg tror nok hjelperen er fra den andre siden på en måte. Ikke fra vår verden, som vi kjenner den. Og tror du kan bruke pendel;) Hvis den blir trekt oppover eller noe, så er det muligens en hjelper der. :)
Hjelpere har levd på Jorda vår de også. Det har hvertfall alle mine 5 hjelpere gjort!
Antall ord: 61
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Innlegg av Murva »

Liana skrev:
tryggve skrev:Tror ikke det er så lett å finne sin hjelper. Jeg fikk beskjed på Alternativmessa at jeg hadde 11 hjelpere. Men jeg vet jo ikke. Det som er pyton (og verre enn det) er jo at man må omtrent være millionær for å gå på et kurs for å finne sine hjelpere oghvordan man skal få kontakt med dem. Behov for hjelpere føler man nemlig bare når man er i den ytterste nød og lever et liv i smerte, angst og depresjon!
Signerer denne. Men kan hjelperen være en person som faktisk finnes (f.eks. en venn) ?
Eeeh...hvor har du dette fra?? Jeg er da ingen millionær. Jeg kjøpte bare en pendel, tegna min egen automatskrift, og vips, så fikk jeg svar fra hovedhjelperen min at jeg har 5 hjelpere, hverken fler eller færre. Man trenger da ikke ta noe kurs for å snakke med en hjelper.
Jeg snakker med min hovedhjelper hver dag om ting. Det er skytsengelen din, som kommer til deg når du ytterst trenger nødhjelp.
Antall ord: 181
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Re: finne min hjelper.

Innlegg av Murva »

puma/f skrev: Bare spørr det, jeg spurte ut i lufta og fikk ettertrykkelig svar. Ikke i form av lyd men av noe som skjedde. ( han var vel lei masinga mi :) )
Bare ikke glem og være høflig, og ikke gi deg om du ikke får svar første gang.
puma/f
Hva skjedde da? Hjelpere har jo ikke lov til å manifeste seg..
Antall ord: 66
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: finne min hjelper.

Innlegg av puma/f »

Murva skrev:
puma/f skrev: Bare spørr det, jeg spurte ut i lufta og fikk ettertrykkelig svar. Ikke i form av lyd men av noe som skjedde. ( han var vel lei masinga mi :) )
Bare ikke glem og være høflig, og ikke gi deg om du ikke får svar første gang.
puma/f
Hva skjedde da? Hjelpere har jo ikke lov til å manifeste seg..
LOL
jo jeg kan godt fortelle hva som skjedde med meg, men det er ikke det samme som at det vil skje med andre btw.

jeg satte meg ned tømte huet og spurte. Fant ut at nå fikk jeg se til og finne ut om jeg var gal eller ikke... Satte meg ned mediterte og nei ikke noe... små frustrert reiser jeg meg opp og rydder vekk noe små plukk og så glir blikket mitt mot bordet der jeg hadde tent en røkelses pinne. Og husker ennå jeg stopper går ut og tilbake igjen og glaner.
For røyken går opp....så tar den en 90 graders vinkel og går bortover omtrent lengda til manns hand.. så går røyken opp igjen. Jeg leieter etter trekk.... nei den står langt fra noen dør eller vindu og det er bare jeg der.... ok tenker jeg det her innbiller jeg meg bare og viter til så røyksøla oppløser og fyker bortover.... slutter og ... røyken går opp bortover og oppigjen..... Og et var her jeg skulle tatt til vette og tatt et bildet eller noe sånt, men nei jeg blir så paff at "smarte" meg slukker alt sammen og rømmer til en kompis og blir der til langt på natt....
I dag angrer jeg ennå på at jeg ikke tok bildet men men skitt skjer

Og en skal ikke henge seg så mye opp i hva som er "lov og ikke lov", tror det er viktigere og finne ut hva som føles rett for den og den personen

Kan legge til at jeg har sett andres hjelper klart som dagen. MEN da er det ofte en grunn til det og ikke bare for morro og fordi jeg "kan" og får det til....


Puma/f
Antall ord: 376

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vegard89
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 09 Aug 2007 22:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: '

Innlegg av vegard89 »

hey=) hva er en pendel?? er det farlig og bruke dette? Hvor mye koster en pendel ca?
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links