Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoe mamma fortalte

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
- Ida Renathe «3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mai 2007 18:03
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøgstad

Noe mamma fortalte

Innlegg av - Ida Renathe «3 »

Dette er noe mamma selv har fortalt til meg.

Hun våknet midt på natten av at kasettspilleren hennes skrudde seg på ( en kasettspiller kan ikke slå seg på av ingen grunn, for den har ingen cd å spille rundt. ) Den natten tenkte hun ikke noe mer over dette og bestemte seg for at hun skal prøve å sove igjen. Men litt senere på natten våknet hun av at det var noen som gikk med tresko nedover treppen ned mot henne, litt etter var det negler som ble skrapt nedover døren hennes. Hun gikk ut litt senere for å se om det var noen der, men ikke en levende sjel å se. Hun løp oppover til Sonja ( mamma'en hennes ) for å spørre om det var henne som hadde kødda med henne. Men det var det visst ikke! Hvem mor ville vel skremt datteren sin sånn ? :O Pappa'en var ikke hjemme. Og kom ikke hjem før senere neste dag. Døren var låst og alle vinduerer var lukket. ( Jeg tror på dette, men gjør du ? )

Har du noen mening om denne saken så er det bare å skrive det :mozilla_wink:
Antall ord: 196
- Ida Renathe ;*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Re: Noe mamma fortalte

Innlegg av First Day »

- Ida Renathe skrev:Dette er noe mamma selv har fortalt til meg.

Hun våknet midt på natten av at kasettspilleren hennes skrudde seg på ( en kasettspiller kan ikke slå seg på av ingen grunn, for den har ingen cd å spille rundt. ) Den natten tenkte hun ikke noe mer over dette og bestemte seg for at hun skal prøve å sove igjen. Men litt senere på natten våknet hun av at det var noen som gikk med tresko nedover treppen ned mot henne, litt etter var det negler som ble skrapt nedover døren hennes. Hun gikk ut litt senere for å se om det var noen der, men ikke en levende sjel å se. Hun løp oppover til Sonja ( mamma'en hennes ) for å spørre om det var henne som hadde kødda med henne. Men det var det visst ikke! Hvem mor ville vel skremt datteren sin sånn ? :O Pappa'en var ikke hjemme. Og kom ikke hjem før senere neste dag. Døren var låst og alle vinduerer var lukket. ( Jeg tror på dette, men gjør du ? )

Har aldrig upplevt liknande saker själv men det finns många som skriver om
samma upplevelser här på Para.
Hos mig finns det bara harmoniska och positiva inslag. :)
Antall ord: 229
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
EasilyAmused

Innlegg av EasilyAmused »

hmm, det med neglene som skrapte mot døra var det skummleste syns jeg..
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
malocchio
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Mai 2007 21:16
17
Lokalisering: Italia

Re: Noe mamma fortalte

Innlegg av malocchio »

- Ida Renathe «3 skrev:Dette er noe mamma selv har fortalt til meg.

Hvis jeg skal si min mening:
Skal ikke utelukke noe, men dette er litt merkverdig.
Antall ord: 215

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

har selv opplevd at cd-spilleren startet av seg selv... da hadde jeg akkurat trukket det samme kortet fra de nye englekortene mine 3 ganger og tenkte at det måtte være et tegn...men ba om et bevis til på at noen var der, og så satte det i gang.... ganske rart! og så var det sånn indiananermusikk. men var jo jeg som hadde satt inn cd tidligere. men veldig rart allikevel. har aldri opplevd noe sånnt før. og musikken startet på full lyd, jeg spiller aldri så høyt selv!
Antall ord: 96
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

- Ida Renathe «3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mai 2007 18:03
17
Lokalisering: Trøgstad

Innlegg av - Ida Renathe «3 »

murmel skrev:har selv opplevd at cd-spilleren startet av seg selv... da hadde jeg akkurat trukket det samme kortet fra de nye englekortene mine 3 ganger og tenkte at det måtte være et tegn...men ba om et bevis til på at noen var der, og så satte det i gang.... ganske rart! og så var det sånn indiananermusikk. men var jo jeg som hadde satt inn cd tidligere. men veldig rart allikevel. har aldri opplevd noe sånnt før. og musikken startet på full lyd, jeg spiller aldri så høyt selv!
Seff en cd-spiller kan starte av seg selv! Det er det utrolig mange som har opplevd. For cd-spiller har en cd å spille rundt. Men det har ikke kasettspilleren ;-) Hehe.
Antall ord: 129
- Ida Renathe ;*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links