Ja, kan man fjerne allergi med healing? Hmm, er ikke så allergisk som jeg vr før, merker ikke så veldig mye lenger, men skulle gjerne vært for uten:) Eller hav kan man egentelig helbrede med healing? Noen som kan forklare litt mer hva healing egentelig går ut på og litt med healing og allergi?
Glad for alle svar :mozilla_smile:
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Kan man fjerne allergi med healing?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Er det noen nettsider med noen healere å anbefale?
Antall ord: 8
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2007 01:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: telemark
jeg ble heale når jeg var liten for og bli kvitt grass pollen,jeg husker ikke hvem det var,men en fyr som senere flytta til et land i østen og ble monk..eller noe
alergien ble så og si borte,men så kom den gradevis tilbake når jeg kom i slutten av tennårene,men det er ikke så ille som det var når jeg var liten,men jeg skulle sikkert gått til healing i gjenn,men san har det nok ikke blit enda.....
alergien ble så og si borte,men så kom den gradevis tilbake når jeg kom i slutten av tennårene,men det er ikke så ille som det var når jeg var liten,men jeg skulle sikkert gått til healing i gjenn,men san har det nok ikke blit enda.....
Antall ord: 89
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |