Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Berøring
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2007 22:49
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Telemark
Hei Det som jeg tror er nok at det er det åndelige som kommer til deg. For at det er tiden til at, det meningen at du skal se det. Det som har med ånder og gjøre, hvis det er riktige ordet. Så kan det vere en hendelse som kan ha skjedd i huset den dagen som blir mindre likt. At det kan vere noen som passer på at det skal vere som det var, når dem forlot det som bodde der i generasjoner tilbake. Hvis det hadde vert farlig hadde det gjort deg vondt. Enten deg eller dine nermeste i huset. Tror du kan ta det med ro. Se på det med åpne øyne og ta det imot med åpent sinn. Prøv og tolke hva, hvem det er kansje det forsvinner når det blir oppdaget. Vet tilfeller av det. Mvh Tone
Antall ord: 146
LEV DAGEN SOM DET SKULLE VÆRT DEN SISTE
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hmm...har selv tenkt på det slik ja...Spennende.
Jeg har nå mer akseptert at det er mer rundt meg enn de fleste kan se/føle. Og syns faktisk det er en grei ting å leve med...er jo aldri ensomt på en måte da
Føler at jo mer eg aksepterer, jo mindre er eg mørskredd...*rare greier*
Lille Du
Jeg har nå mer akseptert at det er mer rundt meg enn de fleste kan se/føle. Og syns faktisk det er en grei ting å leve med...er jo aldri ensomt på en måte da
Føler at jo mer eg aksepterer, jo mindre er eg mørskredd...*rare greier*
Lille Du
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
svar
Hei Lille Du Ja en greier liksom og tolke også hvorfor ting skjer når en har godtatt dette at en har evner. Det og fortrenge dem gjør det mange ganger verre. Når synet mitt kom fikk jeg opp mange bilder og detaljer. Som jeg etter hvert greide og tolke. Det du kan gjøre er og si hei til det som skjer, og se da hva som kommer frem. Det er litt spennende. Har gjort det selv. Mvh Tone
Antall ord: 82
Hide post links |
Hva mener du med å si hei til det som skjer? Har snakket ut i luften når jeg hører lyder/ kjenner lukt. Men har aldri fått tilbakemelding sånn sett...
Lille Du
Lille Du
Antall ord: 34
Hide post links |
"Hei Det som jeg tror er nok at det er det åndelige som kommer til deg. For at det er tiden til at, det meningen at du skal se det. Det som har med ånder og gjøre, hvis det er riktige ordet. "
Tarot-Tone;
Ve du kanskje noe som jeg ikke er klar over ennå?????
Lille Du
Tarot-Tone;
Ve du kanskje noe som jeg ikke er klar over ennå?????
Lille Du
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
svar
Hei lille du. hva det kalles er så mangt gjenferd ånder det overnaturlige, hva du vil. Har hatt mange opplevelser selv undervegs i utviklingen av mine egne evner. Det jeg mener er at evnene begyner og tre i kraft, se dagens lys. Når en får dem opplevelsene du hadde. At du er klar til og ta mot det som skjer. Når du begyner og prate med det som skjer i rommet, forsvinner det, om det er av god art. Så lenge du har pratet med det, vet dem at du er der og vet om det som skjer. Da trekker de seg unna. Kansje ikke rart at det ikke skjedde noe. Du har jo oppdaget det/dem. Min tenkning ang det overnaturlige. Mvh Tone
Antall ord: 127
Hide post links |
Heisann;
Tenkte eg skulle dele noe med dere som skjedde i går etter at jeg var lagt. Men har vansker for å tro det skjedde selv enda :mozilla_wink:
Jeg var lagt og krøp godt inn til ryggen på typen. Etter en liten stund kjente jeg det samme grepet om mannen som beskrives i første innlegget på denne tråden.
Med det samme tenkte jeg at det ikke var hodeverk, men at det var som om noen virkelig holdt meg over panna. Dette slapp ikke taket...og jeg følte fort at nå ville det skje noe. Derfor stakk jeg hodet under dyna og begynte å tenke på 17 Mai...AV ALLE TING LIKSOM
Følelsen av at noe ville skje var overveldende...nesten litt skremmende...
Vel, så begynte bilder å dukke opp. Turte ikke reflektere og ta det innover meg da, men husker at par bilder i dag likevel...Og følelsen....mhmmmmjeg følte en slags aha oplevelse. Som om eg såg sammenhengen mellom noe...?????????
Vanskelig å forklare, og vanskelig å forstå for meg også...
Noen som kan opplyse meg mer på dette?
Lille Du
Tenkte eg skulle dele noe med dere som skjedde i går etter at jeg var lagt. Men har vansker for å tro det skjedde selv enda :mozilla_wink:
Jeg var lagt og krøp godt inn til ryggen på typen. Etter en liten stund kjente jeg det samme grepet om mannen som beskrives i første innlegget på denne tråden.
Med det samme tenkte jeg at det ikke var hodeverk, men at det var som om noen virkelig holdt meg over panna. Dette slapp ikke taket...og jeg følte fort at nå ville det skje noe. Derfor stakk jeg hodet under dyna og begynte å tenke på 17 Mai...AV ALLE TING LIKSOM
Følelsen av at noe ville skje var overveldende...nesten litt skremmende...
Vel, så begynte bilder å dukke opp. Turte ikke reflektere og ta det innover meg da, men husker at par bilder i dag likevel...Og følelsen....mhmmmmjeg følte en slags aha oplevelse. Som om eg såg sammenhengen mellom noe...?????????
Vanskelig å forklare, og vanskelig å forstå for meg også...
Noen som kan opplyse meg mer på dette?
Lille Du
Antall ord: 186
Hide post links |
grunn 1
Det kan hende at de bare viser deg hvem som er sjefen i huset, men siden de ikke gjør deg noe bare vil prøve å skremme deg vekk.
grunn 2
det kan hende at energien fra de som bodde i huset før, ikke har tatt med seg alt, som om de har lagt ifra seg et lite merke på en måte, viss du sjønner hva jeg mener...
grunn 3
det prøver å si deg noe, som et rop om hjelp
ikke at jeg har så god peiling men......
Det kan hende at de bare viser deg hvem som er sjefen i huset, men siden de ikke gjør deg noe bare vil prøve å skremme deg vekk.
grunn 2
det kan hende at energien fra de som bodde i huset før, ikke har tatt med seg alt, som om de har lagt ifra seg et lite merke på en måte, viss du sjønner hva jeg mener...
grunn 3
Antall ord: 94
Hide post links |
mattao92 skrev:grunn 1
grunn 2
grunn 3
Lille Du
Mhmmmm...ikke godt å si.
For 2,5 år siden ble det foretatt en rensing av huset. Etter det sitter vi at med to eldre gosslige karer som fikk være her. Men merker innimellom at andre stikker innom...
Men skjønner ikke helt hvem og hvorfor som holder på med denne berøringen. Husker godt et bilde som dukket opp under opplevelsen i går kveld; det var en ting (ser den for meg), men vet ikke hva som var med den ringen...kanskje et hint om at ringene skal på igjen... (vi har for vane og legge ringen i hylla i stua...)
Antall ord: 201
Hide post links |