Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som har peiling?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sugarland
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Mai 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Noen som har peiling?

Innlegg av Sugarland »

Jeg hørte for ikke så lenge siden noen som snakket om et hjemsøkt hus i norge, men husker ikke hvor det var hen. Men husker det var et nybygget hus, bygget over et sted hvor det tidligere var blitt henrettet folk, og det var utallige andre spøkelser og gjenferd der også. Det jeg vet, er at det er et fraskilt medium som bor der sammen med sine to barn, og, inntill ganske nylig, en leieboer (som flyktet fra huset da rotta hans ble halshugget av gud-vet-hva det er som bor i det huset). Dette mediumet er en venn av min onkel, men siden jeg ikke lenger har kontakt med ham, kan jeg ikke spørre ham om det, naturligvis. Men jeg skulle så gjerne ønske å vite hvor dette huset lå, og hva det heter der og så vidre. For jeg har hørt at det står om det på internett også, men siden jeg ikke aner noe om det, blir det vanskelig å lete frem. Det er teorier om at dette nabolaget ligger bygget oppå et demonhull, og derav all aktiviteten. Om noen vet noe, venligst si ifra, jeg er dere evig takknemlig. Jeg har flere historier på lager om dette stedet, bare spør hvis det skulle være noe av interesse!
Antall ord: 218
Life's a bitch, and so am I

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Heihei:)

Fant du ut av dette eller?
Antall ord: 7
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Ja visst var dette interesant, men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg :(
Men håper du finner ut av det!

Hadde vert fint om du gadd å fortelle litt...? :)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sugarland
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Sugarland »

Har ikke funnet noe særlig svar nei, det var ikke noe særlig respons her:(
Men jeg har kontaktet onkel, som lovet meg å fortelle neste gang vi møttes, og det er ikke så veldig lenge til, derfor vil jeg vente med å fortelle til etter dette, hvis det er greit? For selv om jeg har en del historier, så er det også en del huller å fylle, mange spørsmål å få svar på.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sugarland
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Sugarland »

freespirit skrev:Heihei:)

Fant du ut av dette eller?
Freespirit; jeg fant ut at det heter Eggkleiva Boligfelt, og at det ligger i Skaun, men ikke noe utover det desverre. Prøver fortsatt da:)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links