Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkyggefolk?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Katja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mar 2007 13:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Skyggefolk?

Innlegg av Katja »

Jeg satt her og leste i gamle innlegg, og da så jeg noe om skyggefolk. Er det noen som vet hvor de finnes, hva de gjør? Har de noengang drept en person? Finnes de over alt? Hvordan kan de da dra fra sted til sted?

Jeg er en ganske skremt person, så i natt når jeg la meg var jeg skeptisk :mozilla_tongue: Bare klemte meg inntil samboeren og sovna ikke før lenge etter. Lå liksom og våkte rundt i rommet for å se om ingen var der :D LITT paranoid av og til :mozilla_tongue:
Antall ord: 94
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

så vidt jeg veit så er skyggefolk det samme som uderjordiske, nisser huldrefolk og den slags.

og nhee tror nok ikke de kan skade deg så veldig mye nei med mindre du ypper på de ;)

men som sagt det er så vidt jeg veit da. Kan være andre her med mere peiling om emnde

puma/f
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links