Casperspøkelse...finnes denne typen spøkelse?
Et slikt spøkelse er velkommen her any day..er jo kjempesøtt!
Lille Du
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Casperspøkelse
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Re: Casperspøkelse
Selvfølgelig finnes de, de er jo filmet!! ;-)Lille Du skrev:Casperspøkelse...finnes denne typen spøkelse?
Lille Du
Antall ord: 33
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Den burde jeg sett komme
(sitter faktisk og ser på det nå)
Lille Du
(sitter faktisk og ser på det nå)
Lille Du
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Om du vil det nok så kanskje du har en snill hjelper som viser seg
som en for deg :mozilla_wink:
En ånd er en energi og kan ta hvilken form den vil.
som en for deg :mozilla_wink:
En ånd er en energi og kan ta hvilken form den vil.
Antall ord: 33
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Joda på tegnefilm kanksje. Unnskyld altså, men dette blir for useriøst!Lille Du skrev:Casperspøkelse...finnes denne typen spøkelse?
Lille Du
Antall ord: 37
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
spøkelser er jo egenlig litt av personligheten til et menneske som henger igen, og jeg tror ikke at spøkelser kan vere venn med noen på den måten.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mai 2007 15:44
- 17
- Lokalisering: Bergen
Tror nok at en ånd kan være til stede og hjelpe deg mentalt, men tror ikke den blir noe casperspøkelse som du kan snakke med
Antall ord: 27
Det er enkelt å være modig på avstand.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 19:11
- 18
- Kjønn (valgfri): jada
- Lokalisering: lausgarda
The spirit; Hehe, enig, hvis noen her har sett på berømte gjengferd blir som regel pratinga til spøkelsene litt ufokusert og nesten umulig å høre, det er derfor de har med sånn spessiell båndopptaker.
Trådstarter; Du har flaks hvis du møter ett, og får prata til det
Trådstarter; Du har flaks hvis du møter ett, og får prata til det
Antall ord: 54
-Morten242
Hide post links |
Mysticool skrev:Joda på tegnefilm kanksje. Unnskyld altså, men dette blir for useriøst!Lille Du skrev:Casperspøkelse...finnes denne typen spøkelse?
Lille Du
Du...For å være helt ærlig med deg...
Greit å ta ting på alvor, men det finnes da ei grense! Men en ting skal du ha; eg var uheldig og la innlegget under feil tråd. Det skulle lagt under der man kan snakke om alt mulig. Det beklager jeg!
Finnes flere useriøse innlegg her...beklager om du ikke tok det humoristiske i innlegget.
Lillle Du
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Da er det ute av verdenLille Du skrev:Mysticool skrev:Joda på tegnefilm kanksje. Unnskyld altså, men dette blir for useriøst!Lille Du skrev:Casperspøkelse...finnes denne typen spøkelse?
Lille Du
Greit å ta ting på alvor, men det finnes da ei grense! Men en ting skal du ha; eg var uheldig og la innlegget under feil tråd. Det skulle lagt under der man kan snakke om alt mulig. Det beklager jeg!
Finnes flere useriøse innlegg her...beklager om du ikke tok det humoristiske i innlegget.
Lillle Du
Bare det at det postes så my innlegg "katta mi er død, den hjemsøker" Hesten min går igjen osv.... Og da blir det litt mye useriøst....Men, skjønner du posta feil, så da glemmer vi hele greia
Antall ord: 156
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Mysticool skrev:Da er det ute av verdenLille Du skrev:Mysticool skrev:Joda på tegnefilm kanksje. Unnskyld altså, men dette blir for useriøst!Lille Du skrev:Casperspøkelse...finnes denne typen spøkelse?
Lille Du
Lillle Du
Bare det at det postes så my innlegg "katta mi er død, den hjemsøker" Hesten min går igjen osv.... Og da blir det litt mye useriøst....Men, skjønner du posta feil, så da glemmer vi hele greia
Takker for det! Da sier vi så...godt det er ute av verden. Er med på tankegangen din.
Lille Du
Antall ord: 178
Hide post links |